the sixth letter

225 49 2
                                    

" kedves changbin,

felix szerelmes beléd. "


hyunjin szíve majd szétszakadt, amint ezeket a szavakat az apró papírfecnire véste. ugyanakkor, changbinnak joga volt tudni erről, nem igaz? hyunjin és felix az idő elteltével egyre közelebb kerültek egymáshoz, hiába is próbálta a magasabb fiú figyelmen kívül hagyni ausztrál társát, felix barátságos volt és valójában rettenetesen kedves. ez lehet kissé fura, de könnyen nyílt meg másoknak, legalábbis hyunjin ezt tapasztalta. hyunjin konkrétan majdnem arcon köpte felixet a szájában lévő zöld teával, annyira meglepte a szőke hirtelen vallomása. ezek után természetesen a jól bevált kifogásával, - azaz azzal, hogy mosdóba kell mennie - kisietett az osztályterméből és a férfimosdóba szaladt. nem mondta volna magát egy gyenge embernek, senki sem mondta volna őt annak, ám abban a pillanatban összetört benne valami. ahogy felix kiejtette azt a bizonyos öt szót a száján; "azt hiszem szerelmes vagyok changbinba", mintha leöntötték volna egy vödör jeges vízzel. alig zárta be magát az egyik fülkébe, már záporoztak is a könnycseppjei. próbálta nyugtatni magát, de csak hangtalanul sírt. vajon becsúsztassa ezt a levelet changbin szekrényébe, vagy sem?


a hatodik levél sosem érte el changbin szekrényét.

DEAR CHANGBIN, ― CHANGJINWhere stories live. Discover now