" kedves changbin,
ma is elképesztően festesz. "
hyunjin halkan osont végig a folyosón, hiszen azzal az ürüggyel kéredzkedett ki óráról, hogy a mosódba megy. ez persze csak egy hazugság volt, de mégsem mondhatta azt, hogy egy szerelmes levelet szeretne egy másik diák szekrényébe dobni. szerelmes levelet? ő maga sem tudta minek is hívja azt a két soros szösszenetet, amit valójában a legjobb barátjának címzett. hyunjin szerelmes volt a legjobb barátjába, már hosszú ideje, ám sosem mert erről vallomást tenni az idősebbnek. hogy miért? eleinte csak aggódott, hogy szétrombolná a barátságukat, később viszont changbin egyre többet beszélt egy bizonyos szőke, ausztrál fiúról, aki nemrég érkezett az iskolájukba. hyunjinnal egyidős volt, és még egy osztályba is kerültek. őszintén szólva, hyunjinnak első alkalomtól kezdve szimpatikus volt, ugyanakkor minél többet beszélt changbin az ausztrál fiúról, hyunjin annál inkább kezdte nem kedvelni. tulajdonképpen jóban voltak, az egyetlen ok, amiért próbálta kissé távol tartani magától a fiút, a féltékenysége volt.
ahogy a fentebb említett, legjobb barátja szekrényéhez ért, remegő kézzel tuszkolta be az apró levelet a szekrény ajtaján elhelyezkedő egyik kis résen. mikor visszaindult órára csak az járt a fejében; vajon van értelme mindennek? érdekelni fogja egyáltalán changbint egy papírfecni, amire pár szép szó van felírva?
ESTÁS LEYENDO
DEAR CHANGBIN, ― CHANGJIN
Fanficahol hyunjin leveleket ír a legjobb barátjának, akibe menthetetlenül beleszeretett.