{OZNAM}

265 41 4
                                    

Hej, ešte žijem. A nie, nejdem rušiť covery. Ani pozastavovať. Aby ste si náhodou nemysleli.
Ako som hovorila, ehm, koncom júna, že v blízkej dobe zmením pravidlá, blízka doba nastala o dva mesiace. Teraz. Tiež som hovorila, že cez prázdniny budem vydávať častejšie. Tento fakt prosím ignorujme a tvárme sa, že som nič také nevravela. Ehmm. Fajn.
Takže.
Keďže som si uvedomila, že som naozaj hrozná v dodržiavaní termínov a doba čakania na cover u mňa sa pomaly blíži tak k tisícročiu a výčitky z toho by ma onedlho úplne prevalcovali, pre dobro všetkých toto celé preorientujem primárne iba na premade covery, hoci nič premenovávať nebudem. To však neznamená, že si nebudete môcť o cover napísať. Budete, lenže do správy a s tým, že to nebudem zverejňovať. A samozrejme tiež na vlastné nebezpečenstvo a nervy, keďže skrátka ja. Dúfam, že je jasné aj to, že všetkým, ktorí si o covery napísali doteraz, tie covery aj spravím.
A s najväčšou pravdepodobnosťou budem vydávať ešte menej, ak sa to vôbec dá, keď začne škola. Tento rok totiž nemôžem vážne nič pokaziť.
To by bolo nateraz všetko. Aj keď som určite na niečo zabudla. No nič.
Vďaka za pochopenie. C: Tento oznam zmizne hneď ako sa o ďalšie dva mesiace dokopem prepísať pravidlá v prvej časti.
Krásny zbytok dňa prajem. ^^

Graphics {CLOSED}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang