0.1

2.9K 165 91
                                    

o taş hoca kızlara öyle karşılık verince sırıttım ve tekrar hocaya baktığımda bana bakıp gülümsüyordu.Azda olsa tırsmıştım ama takmadım ve hocayı dinledim
H- Evet çocuklar sustuğunuza göre artık yeni korece hocanızın adını söyleyip bazı hususları söylemeye geldi sıra. Hocanızın adı Jeon Jungkook.Kendisi bazı istediği öğrencilerini yanına alacak ve tanışacak ama öğrencilerini dediğime bakmayın eğer hocanız isterse tek bir kişiyide alabilir. Sessizce dinlediğiniz için teşekkürler. Dersi yeni hocaya devrediyorum.

dedi ve sınıftan hızlıca çıktı.Jungkook adlı meteor sınıfta göz gezdiriyordu.Daha sonra dudaklarını araladı ve konuştu.

Jk- Evet çocuklar yanıma alacağım kişiyi önceden seçtim ve şimdi söylemek istiyorum. O kişi (parmağı ile beni gösterdi) sensin

Parmağı ile işaret ettiği yöne baktım ve tam benim üstüme geliyordu. ayağa kalkarak yanına indim

B-buyrun hocam
JK-ders bitince yanıma gel tamam mı?
B-tamam hocam

hızlıca geri yerime oturdum ve hoca derse giriş yaptı ama  ben dikkatimi veremiyordum çünkü çok heyecanlıydım.

-Zil çalar-

zil çalmıştı ve hemen hocanın yanına gittim.

B-geldim hocam
JK- Hoşgeldin. Gel benimle

yürümeye başladı ve benden arkasından yürüdüm. Öğretmenler odasına geldik ve ikimizde içeri girdik.Masasına varınca önünde ellerimi birleştirdim.

Jk- seni seçtim çünkü gözüme çok iyi geldin ve o sürtüklerden tamamen farklıydın.

Bu dedikleri ile gurur duydum ve dikleştim.

B-saolun hocam.

bana bir kağıt uzattı ve üstünde numara yazıyordu.

JK- çıkışta beni ara tamam mı? Ha bu arada ismini öğrenemedim.
B- İsmim y/n hocam ve ararım ben siz merak etmeyin.

dediğim gibi odadan çıktım ve sınıfa geri giderek okulda zamanımı öldürmeye devam ettim.

<<jυngĸooĸυn agzιndan>>
İsmini de öğrendim ve rahattım. Onu beğenmiştim. güzel bir insana benziyor. güzel olmasının yanı sıra kendisini de koruyabilen bir tipi var. Ben bu kız ile yapacaklarımı biliyorum...

New Korean Teacher / JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin