0.4

2.1K 112 49
                                    

En son beni merak ettiğini söyleyince kendimi çok özel hissetmiştim. Belki ona özel olamazdım ancak bu kendi kendine açılan kanatlarımın bir anda kırılıp beni yokluğa düşüremesine neden olacak kadar önemli değildi..belki şu anlık. Yüzüme düşen saçları kulağımın arkasına atıp utançla kafamı eğdim ve gülümsedim.
-Teşekkür ederim Bay Jeon.
Dediğime bozulmuş olmalı ki elimin üstünde olan eli bir hışımla yerini kaybetti ve ceplerini buldu.
Anlamamışçasına yüzüne döndüm ve büyümüş olan gözlerim ile o tanrının özenle yaratmış olduğu gözlerine bakakaldım.
- Bir şey mi yaptım efendim? A-anlamadım..
Bana zoraki bir gülümseme sundu.
- Yok Y/N , sadece bir öğretmenin olarak eline dokunmak biraz fazlaydı. Öğrencilerimi bu şekilde kendimi bağlamam haksızlık olur.
Ciddi miydi? Ona bağlanacağımı nereden çıkartmıştı? Ancak fark ettim ki çok ciddiydi.
Yutkunarak bu sefer bakışlarımı ChanYeol'a çevirdim ve göz kırptım.
Belki bu yaptığım çok boş ve anlamsız olabilirdi. Göz kırptığımı fark eden ChanYeol gülerek o da göz kırptı , sonra hiç bir şey olmamış gibi başka şeylere odaklandı.
Kafamı etrafta çevirdim , ChanYeol'a kesici bakışlar atan bir adet Jeon Jungkooku görmeyi beklemezdim.
Cesaret edip bu sefer ben elimi elinin üstüne hafifçe yerleştirdim.
Elime bakakalmıştı. Dudaklarını araladı ve konuştu ;
-Bir şey mi oldu Y/N? Yoksa sen de mi beni istiyorsun? Öyle ise buradan hemen gidelim ve şu yılışık devden uzak duralım.
Onu yılışık dev diye çağırmasına kahkaha attım ve ciddi suratına baktım.
- Birincisi , O yılışık hir dev değil. Chanyeol. İkincisi , nereye gidecekmişiz hm?
Gülüşüm ve sorum onu da gülümsetti.
- Neyse ne Y/N , nereye gideceğimize de gelirsek.. O devsiz bir yere , yalnız olacağımızdan emin olduğumuz bir yere adımımızı atarız.
Gözlerimin içi ile gülümsemiştim. Kafamı tamam anlamında salladım ve saatlerin geçmesini bekledim...


HOWĞ
tamam kötü yazdım falan ama üniversite sınavı beni zorluyordu

Neyseee yine yb attım tşkler öd bb

New Korean Teacher / JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin