Jungkook İle Hayal Et(Bölüm 22)

188 6 0
                                    

Su-a:Ahğğ...hızlığğ..
Bu arada 21.Bölümü yanlışlıkla 20.bölümden önce yayınladım...Özür dilerim _ Her neyse,bu arada Su-a;Hyo-Sonn'un yeni adı.İsmini değiştirdim yani, Hyo-Sonn ile Su-a aynı kişi.Kafanız karışmasın( ͡° ͜ʖ ͡°)Bu arada Lütfen "My Bad Teacher Jungguk'da okuyun.Destek olun lütfenʕ••ʔ

Jungkook:M-meleğim?Ne yaptı sana?
Su-a:İlaçğğ...
Jungkook:Aish!
Dedim ve kafamı direksiyon'a vurdum.Kafamda hâlâ sargı bezi duruyordu ve kafam bayağı acımıştı.Neden herşey bizim başımıza geliyordu?Ayrılmamızımı istiyorlardı....?
Arabayı olabildiğince hızlı sürmeye çalıştım çünkü Su-a ilaç'ın etkisinden beni her an sikebilirdi.En sonunda eve geldim.Ve Su-a'yı kucağıma alıp koşmaya başladım.Hemen odaya çıktım ve yatırdım.Beni kendine çekmişti... 

Su-a :Seğinle işiğm bitmeğdiğ Jeoğn Juğnkğğk!
Jungkook :Ah,sen çok tatlısın.Ama uyuman lâzım.
Su-a:Bağa Karşığ Gelmeğ Lanğn!

Su-a çok tatlıydı ama,kötü şeyler yapmadan odadan çıktım ve heryeri kilitledim.Başka bir odaya uyumaya gittim ve aklıma birşey geldi.Ben onun kokusu olmadan uyuyamıyordum.Onun incecik beline sarılmadan uyuyamıyordum.O saçları;öpüp,koklayıp,okşamadan.O güzel minik ve incecik kıvrımlı dudaklarını öpmeden uyuyamıyordum...Su-a'nın yattığı odaya gittim,uyumuştu..Bende pijamalarımı giyip yavaşça Su-a'nın yanına yattım.Ve dediğim herşeyi yaptım.
⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰
|Su-a'dan
Sabah kalktığımda midem bulanıyordu ve başım dönüyordu.Kusmak istiyordum ama kusamıyordum.Kan kusacakmışım gibi hissediyorum....Ama kusmuyorum..Yanımda yatan Jungkook'a baktım.Olamaz! Sargı bezi daha çok kanlanmıştı.Kesin kafasını biryere vurmuştur,diye düşündüm ve Jungkook'u uyandırmadan kirli sargı bezini,temiz sargı bezi ile değiştirdim.Sonra kalktım ve dengemi kaybedip yere düştüm.Kendimi çok kötü hissediyordum.Zaten yere düşmem ile Jungkook uyanmıştı.

Jungkook: Meleğim?Ne oldu..?
Su-a:Jungkook!Görmüyor musun?Midem bulanıyor ve başım dönüyor..
Jungkook:Ah,ilaçtan olmalı.
Su-a:Ne?İ-ilaç mı?Sen bana ilaç mı-
Jungkook:Hayır.Jimin'in yanına gittin ve Jimin senin içeceğine ilaç attı.
Su-a:Oh?Yani bana te-
Jungkook:Bu konuyu konuşmayalım lütfen.

Dedi ve gelip beni yerden kaldırdı.Ben kucak işareti yapınca,ilk önce sırıttı ve beni kucağına aldı.Salona geçtik.Beni yavaşça koltuğa bıraktı.Gidecekken bileğinden tuttum.

Su-a:~Kookie
Jungkook:Efendim bebeğim?
Su-a:Bugün İşler'in yoğun olacak değil mi?
Jungkook:Evet bebeğim.
Su-a:Yani konser olduğu için geç geleceksin.
Jungkook:Evet ama ne oldu...?
Su-a:Öpücük istiyorum.
Jungkook:Ihm...tamam

Dedi ve üst dudağı ile alt dudağımı emmeye başladı.Bende ona karşılık veriyordum.Bir kaç saniye sonra dudağını çekti ve;

Jungkook:Geç kalmamam lâzım meleğim.Seni seviyorum.
Su-a:Bende seni seviyorum.

Jungkook evden çıktığı anda kızları aradım ve eve gelmelerini bekledim.
Birkaç saat sonra kızlar gelmişti.Ve pijamalarında getirmişlerdi,pijama partisi yapacaktık.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
              O sırada iş yerinde
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Bang PD'nim :Jungkook,Su-a'dan ayrılmanı istiyoruz.
Jungkook :N-ne?!

goldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin