Haseok:Peki
Su-a:Kaldığım oda hâlâ boş mu..?
Haseok:Ah,şey orayı yeni bir erkek odası yaptık.Ama koridorun sonunda bir kız odasını vardı diye biliyorum.
Su-a:Peki,
Dedim ve cama bakmaya başladım,kapanmayan bir market gördüm ve Haseok'a durmasını söyledim.
Su-a:Oh, üyeler ile ramen yemeye ne dersin..?
Haseok:Hayır demeyeceğime göre?
Su-a:Eheheh.Hadi ramen ve içecek birşeyler alalım,sen ramenleri al ben içecekleri alayım,acı sosu sakın unutma.
Haseok:Tamam küçük kız.
Su-a:Eheh.
İçeceklerin olduğu bölüme doğru yürüdüm ve mesaj geldi...
Jonghing : Bensiz...!Ramen yiyeceksin değil mi?
Su-a:Yaaa,Jonghing!Oha bir dakika.Sen bana sadece 3. kez mesaj atıyorsun!Bir ilk bu.Sen hiç mesaj amazdın.Hemde ramen yiyeceğimi nereden anladın?
Jonghing: Eheheh,sen ramen yiyince sürekli karnım gurulduyor.Her neyse öbür kuzenim ne yapıyor?
Su-a:Çalışıyor işte Jong!
Jonghing:Höst!Bana bağırma.
Su-a:Eheheh.Neyse sonra ararım seni.
Jonghing:Seni affetmedim,ama neyse.
O beni cidden güldürüyordu...Ha,şey Jonghing 2. en yakın kuzenim ✨
Oyalanmayıp içecekleri aldım ve kasaya koydum Hobie'de gelmişti ödedik ve eve gittik... Kapıyı çaldık beni karşısında gören Taehyung sevinmişti;Taehyung...Öyle gülünce aklıma Jungkook'un geçen sabahki gülüşü gelmişti...Ama Hayır! Jungkook bana çok sert davranmıştı.Üyelere teker teker sarıldım.
Su-a:HOBİ VE BENDEN SİZE RAMEN!
Hepsinin yüzü gülmüştü...Takii Jimin fark edene kadar..Jimin koşarak yanıma geldi ve bileğimi elinin altına aldı..?Şaşkın bir şekilde bakıyordu.
Su-a:Ah,şey.Bunu cidden Jungkook yapmadı..Yani ben bir-
Jimin:Bunu neden yaptı?
Su-a: Kötü konuşuyordu..,tokat attım.Konuşurken bileğimi sıkıyordu.Bugün bana bağırmıştı.O-O çok değişti...Önceden beni öpmekten bile utanırdı ama şimdi... Hayır,şimdi o kadar masum kook değil~
Taehyung: Haklısın,bu aralar one ne oluyor bilmiyoruz,bizede sert davranıyor.
Su-a:Ben onu çok özledim Taehyung...Ama gitmek istemiyorum,yine aynısını yapar diye..
Taehyung:İstersen yemeğini yedikten sonra Jungkook'un yanına gidip biraz oturabiliriz.
Su-a:Oh,şey olur.
Yemeği yemeğe başladık,Anne Kuş Jin 2 dakikada bitirmişti bile.Bizde hızlı bir şekilde yedik,sonra arabaya bindik..