Jungkook:Meleğim...
ಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠ
Su-a:Ya,bırakın beni!Jungkook bilerek yapmadı diyorum size anlamıyor musunuz!Ya bıraksanıza,Aklıma Sang-Min gelmişti.Evet,o beni kurtarabilirdi...
Sokakta yürürken Sang-Min'in iş yerini gördüm.Jin:Ah,ben acıktım galiba.
Su-a:Oh,cidden.Bende öyle,hem tuvalete girmem gerek.
Üyeler tamam işaretinde kafalarını salladılar.Bir masaya oturduk,ben tuvalete gittim ve Sang'a mesaj attım.
Mömekmmelkuzen:Min beni kurtar bu manyaklardan lütfen ya çıldırcam aq.
MökemmelSang:Ehehe
Mökemmelkuzen:Sana bir sok-
. MökemmelSang:Tamam,
MökemmelSang:Nerdesin
Mökemmelkuzen:Tuvaletin önüne gel.
MökemmelSang:Tamam.Bekledim...Ve Sang bana sesleniyordu.Sessizce yanına gittim ve Sang gelmişti,hemen sarıldım...Hay ben böyle işin i*ine-Üyeler beni görmüştü,Sang'a yeniden sarıldım ve gittim.
Namjoon:O kimdi Su-a?
Su-a:Ah,o kuzenim Sang-Min.Burada çalışıyor da.
Jin:Benim kadar güzel yemek yapamıyorlar değil mi?
Su-a:Ah,şey evet.
Sang-Min:Yoongi!👆🏻
Yoongi:Sang!
Ne yani....?Onlar birbirleni tanıyorlar mıydı..?Ama nasıl,!Sang bana anlat-Sen görürsün Min-Sang!
SeokJin:Siz birbirinizi tanıyor muydunuz?
Min-Sang:Ah,şey evet.
Sang'da yanımızda biraz oturdu o sırada telefonuma bakıyordum;
Bu çocuk...Bu çocuk, bazen sert olabiliyor ama sevdiklerine de değer veriyor..Yanımda oturan Haseok'u dürttüm ve telefonu gösterdim.
Haseok:Cidden,seni seviyor.
Ama şey,telefonun arka planı neden Jungkook?Su-a:Ah şey,Jungkook öyle istedi.Onunkindede benim fotoğrafım var.
Haseok:Oh,güzel.
Su-a:Haseok,yani oppa.Şey sana bir şey söyleyeceğim ama bunu kimse bilmeyecek tamam mı?
Haseok:Ihm...tamam.
Su-a:*Fısıldayarak*Oppa şey... Madem Jungkook'un beni çok sevdiğini anladın..Jungkook kolumdaki morluğu bilerek yapmadı yani beni-
Haseok:Olmaz Su-a.Kolundaki morluk geçene kadar bizimlesin.
Ağzımı büktüm ve telefona bakmaya devam ettim.Jeonkookie kişisinden mesaj!
Jeonkookie:Kokunu şimdiden özledim..
JeonSu-a:Bende...Şey soracaktım Jung.
Jeonkookie:Ne oldu meleğim?
JeonSu-a:Kolum.Kolumdaki morluk nasıl olmuştu....?
Jeonkookie:Kavga etmiştik..Çok sinirlenmiştim ve konuşurken bileğini sıkıştım...Ama bilerek yapmadım meleğim.
JeonSu-a:Biliyorum ~Kookie.
Jeonkookie:Ne zaman döneceksin?
JeonSu-a:Kolumdaki morluk geçene kadarmış Hobie öyle dedi .-.
JeonSu-a:Seni yatmadan önce ararım,ama o el belimde olmadan nasıl uyuyacağım bilemiyorum..?
Jeonkookie:❤️Seni seviyorum meleğim.
JeonSu-a:Bende seni kook.Telefonu kapattım ve yemekler gelmişti,yemekleri yedik..