28. rész

43 3 0
                                    

Flora szemszöge

-Ezért vagyok itt. -ölelte át kedvesen a vállam Toy Chica.
-Oké, rendben értem. De én akkor is elmegyek. -ráztam le magamról a kezeit.
-Akkor megyek veled! -erősködött tovább. Komolyan mondom kezd felmenni bennem a pumpa! Oké, elkezdtem tanítani és beszélgettünk. Ettől még nem fogok kicsattani az örömtől hogy rám akar akaszkodni. Sosem voltam az a típus aki beéri kis térrel...
-De én nem akarom hogy gyere. -mondtam határozottan, kiemelve a "nem" szót.
-Ez van. -vonta meg a vállát haragosan.
-Ja. Ez van. Viszlát. -fordítottam neki hátat, majd elindultam megkeresni a többieket. Pofátlanság azt kérnie, hogy foglalkozzak vele, amikor nem is ismerem. Nem csak ő létezik a világon!
[...]
-Hol voltál? -sétált elém dühösen Baby, csípőre tett kézzel. Az egyik ajtó előtt álldogált, néha-néha egyik labáról a másikra áthelyezve a test- (vagy robot?) súlyát.
-Toy Chikát, azt a kacsaszerű robotot tanítottam táncolni. -vontam meg a vállam kedvetlenül majd sétáltam volna tovább, ha nem állja utamat. Már ő is kezdi?
-Történt valami? -vonta össze a szemöldökét. Megforgattam a szemem.
-Nem tartozik rád. -fújtattam türelmetlenül.
-De igenis rám tartozik. Mondtam már neked hogy veszélyes a gonosszal játszadozni! -emelte fel a hangját szemrehányóan. Ki ő, az anyám?
-Azt is mondtad hogy "főleg itt". Azóta már tönkrezúzták az "itt" helyet. -emeltem fel a kezem, olyan nem tudom stílusban.
-Nem tetszik ez a stílus. -tette karba a kezeit fenyegetően. Nekem sem tetszik a te stílusod...
-Kérdezd meg, érdekel? -döntöttem oldalra a fejem egy félmosoly kíséretében. Ő is elmosolyodott. Az egyik szeme sötétebb lett mint a másik, és így már féltem is tőle, bár még így sem nagyon..
-Jobban tennéd ha érdekelne. -mosolygott tovább "kedvesen".
-Okké... -távolodtam el tőle lassan és benyitottam az ajtón. Ez sem komplett... Sosem gondoltam volna hogy egyszer még örülni fogok annak, hogy bárkit is látok a lakótársaim közül, de ez most megtörtént. Bár csak a csapat fele volt ott, és durcás fejjel ültek félkörben egymás mellett, boldogan láttam őket viszont.
-Sziasztok! -intettem nekik, Funtime Foxynak és Freddynek, plusz Ennardnak.
-Olyat látott amit nem akart. -válaszolt Ennard a fel nem tett kérdésemre.

A hiányzó darab [FNAF TÖRTÉNET]Where stories live. Discover now