*Gloria szemszöge*
Egy sötét helyen ébredtem. Nem tudom mi történt, sőt azt sem, hogy ki vagyok. Csak halványan táncolt az emlékeimben egy név: G... G... Glo... Gloria! Asszem ez az... Összemosódott képek voltak a fejemben, ezért semmit sem tudtam igazán kivenni belőlük. Talán Gloriának hívnak? Jó lenne tudni... Körülnéztem hogy azonosítsam a tartózkodási helyem, és egy adag robottal találtam szembe magam.
-Csakhogy felébredtél!- szólalt meg egy világoskék, zöld szemű nyuszi (robot).
-H-hol vagyok? És te meg ki vagy?- kérdeztem halkan. Elkezdtem a földet pásztázni, aztáb megláttam a testem...
-ROBOT VAGYOK?- kiáltottam fel véletlen.
-Egész pontosan animatronic. Te vagy Toy Chica, én Toy Bonnie vagyok. Ők itt Foxy, Mangle, Toy Freddy, Freddy, Chica, Bonnie, Marionette, Goldie és Ballon Boy.- mutatta be gyorsan azokat az animatronicokat akiket eddig észre sem vettem. -Helló -mosolyodtam el halványan.
-Mi történt velem?- néztem a Chica nevezetű animatronicra. Hasonlíthat rám, csak sokkal romosabb állapotban van.
-Ebben a testben ragadtál, mint mi, mert... megöltek. Az a kibaszott biztonsági őr volt, Purple Guy!- magyarázta Chica. A szemében düh csillogott. Én csak bólintottam.
-Gyere! Próbáld ki a tested!- vigyorgott Foxy. Nagyon lassan feltápászkodta, majd tettem pár lépést. Igaz furcsa volt, de nehezebbre számítottam. Nem voltam fáradt, vagy éhes, hisz nem voltam már ember sem....
-Asszem még szoknom kell a helyzetet...- motyogtam.
-Nincs sok időd rá. Holnap te is fellépsz, mint mi.- nézett a szemembe Toy Freddy. Lefagytam. Nem létezik, hogy holnapig mindent meg tudjak tanulni! Ekkor észrevettem a földön valami ismerőset. Egy telefon volt az. Mintha az emlékeim egy része kitisztult volna.... Tudtam, hogy az az én telefonom. Még a fülhallgatóm is be volt dugva! -Gyere Gloria! Beszédünk van valakikkel.- szólt nekem oda Marionette. Akkor ezek szerint tényleg Gloria vagyok...
-Honnan tudod a nevem? -gyanakodtam.
-Mivel mindenkinek tudjuk a nevét, aki volt már a pizzériában. Mindenhol kamerák vannak és mi is ott vagyunk mindenhol. Hallunk mindent.- nevetett Bonnie, vagy valami hasonló hangot adott ki. Az arca le volt tépve, mégsem találtam túl ijesztőnek. Hisz én is hasonló voltam...
VOCÊ ESTÁ LENDO
A hiányzó darab [FNAF TÖRTÉNET]
Fanfic"Előttem egy furcsa vigyorú ember állt, karjában pedig egy vörös hajú lányt tartott" ↪🔐↩ "Próbálok ellenkezni, a testem elernyed, szemeim pedig fennakadnak" @nevem_satan