Fazla kullanmaktan yıpranmış olan bir plak dönmekteydi Potter'ların kalmakta olduğu güvenli evde. Boğuk çıkan sese ek olarak dışardaki rüzgârın hafif uğultusu eşliğinde Lily ve James dans etmekteydi.
Yaklaşık yarım saat önce uykularından, iki aylık oğulları Harry tarafından uyandırılmışlardı. Geri uyuyamayınca, Lily küçük salondaki plak çaları anımsamış ve koleksiyonundan kafasında kendisi ve James'in şarkısı olarak adlandırdığı plağı yerine yerleştirmişti.
James, eşinin gözlerinin içine bakarken yarım yamalak bildiği bu muggle şarkısını mırıldanmaktaydı. Hah evet, You Make Loving Fun.
Nakarat başlarken James, Lily'nin artık adı gibi bildiği sırıtışı yüzünde belirginleşirken birbirlerine değen bedenlerini ayırdı ve sağ eliyle zümrüt gözlü sevgilisini etrafında döndürdü.
Lily, kocasının bu hareketine olabildiğince sessizce güldükten sonra hızlı bir hareketle eşini belinden tutarak kendisine çekti.
Şarkı bitene kadar yavaşça dans eden ikili, plağın bitmesiyle oluşan sessizlikle birlikte dudaklarını birleştirmek için harekete geçti.
Ancak boğuk çanın sesiyle birlikte, adeta kurulmuş bir alarm gibi oğulları ağlamaya başladı. Lily kıkırdadı.
James'in ağzından istemsizce bir "Hadi ama!" çıktıktan sonra Lily'nin alnından öptü. "Sıra bendeydi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
midnights [harry potter]
Fanfictionminik harry, james ve lily'nin gece yarılarını şenlendiriyor. [happy birthday mora, i love you xx] [kapak: carmineer]