Jedna holka jmenuje se Darina, a našla novou nejlepšího kámošku. Ta nejlepší kámoška jmenovala se Aneta. Darina s Anetou komunikace moc rozumí.
Najednou v prázdniny. Darina navštívila k Anetu. Darina s Anetou šli do lesa a Aneta našla zvláštní kámen a tam napsáno "VAROVÁNÍ!"
Aneta vzala do kapesní bundu. Darina divnila proč tak tam napsáno "VAROVÁNÍ!". Šli další cestu potom Darina viděla u stříbrný strom je tam ošklivý muž vypadá jako horror.
Darina s Anetou báli se a drželi ruku. A zavřeli oči jen 2 sekund potom otevřít oči a muž tam není. Darina říkala: "Radši běháme domů! Hned! "
Aneta odpověděla ji: "Bojíš se?"
Darina odpověděla ji: " Ne, cítím něco divného a viděli jsme ošklivý muž, našla jsi kámen a tam napsáno " VAROVÁNÍ! "
Aneta odpověděla ji: "Tak běž domů sama, já jdu sama."
Darina řvala ji: " Ne! To nemůžeš sama!"
Ošklivý muž zase přijel. Darina viděla tam u stříbrný strom je tam ošklivý muž. A šel za Anetu a chtěl vzít ty kámen.
Darina říkala Anetu "Drž kámen! a utíkej!"
Aneta poslouchala ni, držela kámen a utíkala s Darinou. Darina chtěla podívat vzadu, otočila hlavu, viděla ošklivý muž taky běhal a sleduje. Darina otočila hlavu k rovnou a běhali víc rychle.
Ošklivý muž držel Darinu nohu. Darina spadla a Aneta běhala dál. Aneta všimla Darina je na zem. Aneta běhala zpátky k Darinu.
ČTEŠ
Nejlepší kámoška nikdy neztratí!
HorrorTa fotka, tohle vpravo je Darina. Vlevo je Aneta. Skutečné fotka. Napsala příběh: Darina Lešková. Není skutečný příběh.