Jméno pro nového přítele

89 11 3
                                    

,,Tak jak pak še aši bude jmenovat náš pejšek ?"zašišlala jsem na mého chlupatého psího kamaráda. Přemýšlela jsem.

,,Alfík, Alík, Ary."smutně se na mě kouknula psí kulička . ,,Moc obyčejné." to bude těžké .,,Kid, Sir,..."možná by mi mohl poradit Loki až přijde.,,Počkáme na Lokiho ? Co myslíš ?",,Haf!",,Beru to jako souhlas."usmála jsem se.

,,Bože!"už je deset hodin večer.
Kulička mi už spí na nohou a já se dívám na televizi.,,Volala si ?" vyskočila jsem z gauče. ,,O můj bože! "vyjekla jsem zděšením, když jsem uviděla Lokiho. ,,Málem jsem kvůli tobě dostala infarkt !" usmál se a sjel pohledem na psíka, postávajícího u mých nohou. ,,Jaké má jméno?" v Lokiho tváři nebylo ani památky po emocích.,,Po velkém dohadování jsme se rozhodli ,že s jménem na tebe počkáme. " nasidit pokerface.,,Počkáme? " usmála jsem se .,,Ano,počkáme. "

,,A co takhle Eri ?" Loki zakroutil hlavou.,,Tak taky něco vymysli. Už tady sedíme snad dvě hodiny ." už jsem zoufalá. Buď nesouhlasí Loki ,nebo psí bezejmenec.,,Co zkusit....Jak se tomu sakra."Loki přemýšlí. ,,Slyšel jsem to od Tonyho." tak teď přemýšlím já. ,,Ano ,už vím. Strýček Google." teď jsem vyprskla smíchy na celé kolo.

" teď jsem vyprskla smíchy na celé kolo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,To." nával smíchu .,,Je."zase .,,Vyhledávač. " už jsem se uklidnila. Dobře Nathalii.,,Co je to ?" ach jo.,,Je tady někde počítač? " zase na mě koukal jak na blbce. (Jinak to nešlo. ),,Taková menší televize s písmenky před. " vypadalo ,že mu začíná svítat. ,,Jo už vím ,pojď za mnou. "

Šli jsme několika uličkami ve sklepě. Kdo by řekl, že pod domem je to jako v bludišti ? Já určitě ne.,,Tady by to mělo být. " konečně .,,Nebo ..."vypadal nejistý. ,,Ale ale,že by sám bůh lží nevěděl kde je jeden midgarďanský ,vlastně zbytečný vynález. Hmm...?" jujky,to jsem asi přepískla. Co se to se mnou stalo ? ,,To jsi přehnala !"sklopila jsem pohled.,,Promiň, já nevím co se to se mnou stalo. " odfrkl si a otevřel dveře. Za těmi dveřmi byl malý prostor podobný kanceláři. Tiskárna, stůl, odpadkový koš, kopírka a poměrně moderní počítač. To vše osvětlovala malá žárovka visící ze stropu.,,Je to ono ?" řekl povýšeně.,,Ano."mrzel mě tón v jeho hlasu. A to by neměl. To by vážně fakt neměl.

,,Ach joooooo."proč na tom blbým počítači nic není. ,,Takhle to dále nepůjde, už tady sedíme hodinu a je dvanáct hodin večer. Měla by si jít spát. " povzdychla jsem si.,,Dobře, ale jestli zítra ráno někam zmizíš tak si mě nepřej ."pohrozila jsme mu a zabodla mu ukazováček do hrudi.,,Vzdávám se !"dal ruce nahoru.Zachichotala jsem se. ,,Máš pravdu už jsem hodně unavená. Jdu si lehnout."zamávala jsem mu před nosem a vycházela schody ze sklepa do domu.

Vlezla jsem si do sprchy a pozorovala kapky jak dopadají na mou pokožku. Byl to uklidňující pocit. Zvlášť po neustálých hádkach s Lokim o psích jménech a vysvětlování co je ten milý "strýček Google". Musela jsem se usmát. Najednou jsem ucítila jak mi kapky dopadají i na vlasy. Jejich mytí nebylo v plánů, ale což.

Konečně v posteli. Ulehla jsem do peřin a předříkávala si jména psů, která jsem chtěla jako malá dát mému psovi ,dokuď mi nedošlo, že žádný nebude. Jo jo ,dětská naivita.

Přemýšlela jsem, když vtom ke mě do peřiny skočila chlupatá kulička.,,Nesmíš mě tak lekat !"usmála jsem se .,,Ven !"dělala jsem si srandu a můj milý psík na to přistoupil.,,Haf!" ,,Počkat. Ven. Ven ... Už vím jak ti budu říkat! " vyletěla jsem z postele a běžela pro Lokiho. Bylo mi jedno ,že jsem ho vytáhla z koupelny a na sobě má jen ručník obmotaný okolo pasu.

Otevřela jsem dveře do mého pokoje a ukázala na pejska .,,Loki představuji ti největší lásku mého života a přítele."začala jsem hrát divadlo.

,,Jeho jméno je ...."napínala jsem .,,No tak !" začal se zlobit.
,,Jeho nové jméno je BEN."

Tak jsem tady zase. Ano dočkali jste se . Trošku delší kapitolka než ta předešlá. Doufám, že se líbí a nakonec to nejdůležitější.

Tuto kapitolku věnuji patriciedesnicova53za jméno pro našeho pejska a za dlouhodobou podporu v tomto příběhu. Doufám, že se ti tato kapitola líbila.

Vaše (určitě )nadevše milovaná IKNOWWRITER 😊

Vždycky tvá, nevinná Kde žijí příběhy. Začni objevovat