3 bölüm😊

11 2 0
                                    

Bu arada Robie 65 yaşında
----------------------------------------------------
Alliyeah:Çok önemli bir göreve çıkıyoruz ....amma bir-birimizin isimlerini bile bilmiyoruz .Ben Alliyeah .
İan (kaba bir şekilde ) :İan
Alliyeah : Neden bu kadar kabasın? Süpermen kostümün üzerinde kırmızı don giymesi nasıl şart ise aynı şekilde çetecilerin de kaba olmaları şart mı ? Ne gülüyorsun , ne de gülümsüyorsun . Ne tıraş oluyorsun , ne de yıkanıyorsun . Senin ne olduğunu buldum işte . Angry bird , oyun senden esinlenmiş , evet . IııııııııııııııBooooOooommmM!Aynen böyle
Bir kaç saat sonra .......
Alliyeah : İşte geldik .
İan : Burası akıl hastenesi...
Alliyeah : Evet
İan : Sen mi delisin yoksa , kaçırılacak kişi mi deli ?
Alliyeah : Ben deli değilim . Deli olan Robie , aslında o üzgün bir aşık . O yüzden ailesi onu buraya kapatdılar . Yalnız bıraktılar . Doktora ne dediklerini biliyormusun? Onun deli olduğunu . Ona yardım etmezsem , işte o zaman gerçekten de delirecek . O yüzden onu kurtarmamız gerekecek . Al buda senin paran .
(Paralar bozuk şeklinde bir şişe kabın içine)
İan : Amma bunlar bozukluk .
Alliyeah: Evet . Bir fıkra anlatmamı istermisin ?
İan : Kalsın . Bir kere .... bozukluğu alırım . Gidelimmi ?
Alliyeah : Bu arada , bir kaç kişi ile dövüşmen gereke bilir . Yaralana bilirsin . Kapı kapalımı ? Neyse , buldum tırmaşacam .
(Tırmaşmağa başladı )
İan : Amma ....
Alliyeah : Bunu yapa bilirsin . Söz konusu dans etmek olsaydı , bir dansçıya giderdim .
Amma konu şiddet olduğu için sana geldim . Çünki sen kötü adamsın !
(İan kapıyı açtı ve içeri girdi )
Alliyeah : Kapı açıkmıydı ? Neden söylemiyorsun ? Yukarıda kaldım . Dur. Yardım et iniyim . Hey ! Dur ! Nereye gitdin !
(İan akıl hastanesine giriyor. Ve o zaman her kes korku filmini izliyor . Filim de aniden kapı açılır ve biri içeri girer .... İşte o zaman İan içeri giriyor . Her kes korkmaya başladı ..... )
İan : Robie kim? Robie kim ?
(Herkes parmakla gösteriyor , karanlık olduğu için İan tam göremiyor )
İan : Robie sen misin ? Kalk gidelim .
(İşte o zaman Alliyeah Robie bağırarak içeri giriyor .)
Alliyeah : Robie 'ye sarılır . Robie sen evleniyorsun .
Robie : Evleniyormuyum ? Bu gerçek mi ?
Alliyeah : Evet gerçek .Evleniiiiiiiiiiiiyooooorsuuuuunnnnnn!
(Evleniyorsun !Her kes aynı ayna sevinmeye başladı . Oley Robie evleniyor! . Robie evleniyorsun ! İan da Alliyeah ' ya hayranlıkla bakar . ........ Düğün salonuna gelerler ,
Robie damatlık giyer . İşte o an Alliyeah gelin ile birlikte salona girerler . İan da salonda . İan gelinin geldiğini görür ve salondan çıkmak ister . Gelin İnan'ın elinden tutar ....)
Gelin : Nereye gidiyorsun , evladım . Düğüne kal . Sana henüz teşekkür bile edemedim .
(İan Alliyeah' ya baktı . Alliyeah çok mutlu olmuştu )
İan : Tamam . (kendi-kendine; neden "Evet "dedim . Neden "hayır " diyemedim ?)
(Düğün başlamak üzere .....
Alliyeah arkaya bakarak gelin , gelin . Ve işte o zaman bir sürü "Gelinler" düğün salonuna girerler . İan şaşırır . Ve akıl hastanesinde Robie le bir kapatılar her kes damatlık kiyafetinde içeri girerler ...Damatların arkasınca Alliyeah'ın babası ( Freedy ) gelir . Alliyeah kafasını sallar )
Alliyeah' ni babası ( Freedy ) : Affedersin .
İan : Hepsinimi kaçırdı ?
Freedy: (gülümseyerek) Hayır . Aslında , onlara yardım etdi . Babası olarak , onu evlendiremedim . Amma sadece bekle ve izle , bü gün herkesi evlendirecek .........
Alliyeah : (zıplayarak ) Düğün pastası geliyor , hadi gelin pasta geliyor ....
İan : ( kendi-kendine) Bir insan diğerinin mutluluğu için bu kadar mı sevinir , birini mutlu etmek için bu kadar mı uğraşır ?.
Alliyeah : (sahneye çıkar, yüksek bir sesle) Bayanlar ve beyler bu günlük bu kadar ....Amma unutmamak gerekirki , yarın da düğün töreni var . Hepinizi bekliyoruz. (ve sahneden indi, kendi-kendine , " Yarın yorucu bir gün olacak ,amma buna deyer)..." )

Sabah olur her kes bir tarafa koşturmaya başlar . Alliyeah düğün töreni için hazırlıklara başlamak için gelir . )
Alliyeah : Üzgünüm , azcık geciktim .
İşçiler: Hayır , hanfendi . Bizde yeni geldik sayılır .
Alliyeah : (etrafa boylanır)Geciktiyimi düşünmüştüm , amma sanırım hiç kimse gelmemiş .
İşçiler : Hayır , bizden başka bir kişi de var . Onu ilk kez görüyorum açıkçası . Bize çok yardım etdi .
Alliyeah : Kim o ? Tamam , sanırım siz konuşmak için gelmişsiniz birazdan her kes burda olacak amma hala hiç bir şey hazır bile değil . Bence bura daha fazla dekorasiyon etmelisiniz . Buraya da ...
(Alliyeah 'ın ayağı dekorasyona takılıb , yere düşer .... Ve gülmeye başlar ...İşçiler onu kaldırmaya çalışır ...İşte bu zaman Alliyeah önünde İan'ı görür ....)
Alliyeah : (kendi -kendine) İan ? Tamam , tamam arkadaşlar iyiyim ben .Hadi işinizin başına bende gidib babamın gelib-gelmediğine bakıyım .)
Alliyeah: Baba nerde kaldın ya?
(İan merdivenle yukarı çıkıb , tahtaları bir-birine bağlıyordu .Freedy gelir)
Alliyeah : Baba nerde kaldın ? Dekorasyon işlerini hall etdim sayılır .....
(Alliyeah bir tarafdan babası ile konuşuyor , bir tarafdan da üzüne güneş düşmemesi için eli ile üzünü kapatıyor . İan bunu görür Alliyeah'ın üzüne güneş düşmemesi için ayağa kalkar .Alliyeah elini yüzünden çekiyor ve İanı görüb ona teşekkür edermiş gibi gülümsüyor .)

Tören başlıyor .....
(İşte o zaman Alliyeah günlüyünü çıkarıb ; "Birini mutlu etmek " yazısının yanına işaretini koyar ......Ve Alliyeah'ın babası( Freedy ) ona yaklaşır .  Günlüğünü çantasına koyduğunu zan eder amma günlüyü yere düşer.Tüm bu sürede İan  olanlara  ve en esası Alliyeah'a hayranlıkla bakar .)
Freedy: Hazırmısın ,kızım ? . Gidelimmi?
Alliyeah : Evet .
(İan günlüyün yere düşdüyünü görür ve hemen ona ulaşıb vermeye çalışır . Amma artık çok geçti .... Alliyeah artık arabaya binmişti . İan bir günlüğe bir de giden arabaya bakıb kalır.Günlüğü açar ........)

-------------------------Arkadaşlar umarım beğendiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-------------------------
Arkadaşlar umarım beğendiniz .😊
Yorum yapmağı unutmayın , sizin düşünceleriniz benim için önemli 😊

BAD PERSONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin