4 bölüm😊

11 2 0
                                    

Ian günlüğü iş yerine arkadaşına getirir...
İan:(arkadaşına)Sana bir şey vericem onu okurmusun?
Arkadaşı: Okumak mı?Bu ne ki ? Günlük sanırım ?. Kimin ?
İan: Bir dakikada kaç tane soru sordun .Bu gün ne yedin sen böyle?
Arkadaşı: Ya konuyu değiştirmesene, kimin bu günlüğü?
İan:(gözünü kaçırarak) Kimin olduğunun ne önemi var ?.
Arkadaşı: ( kah-kaha atarak) Yoksa bu günlük senin mi? Düşünsene boş zamanlarında oturup anılarınını yazıyorsun?Bu gün birini öldürdüm , amma yarın iksini öldüreceğim , onları ateşde yakacağım (bir daha kah-kaha atarak) Komik diğilmi? Bence çok komik (hahahaha)
İan: (kızgın bir şekilde )Okuyacakmısım yoksa yok ?, okumayacaksansa , başka birine veririm okumak için.
Arkadaşı : (gülümseyerek) amma kızdın ya ,şaka yaptım sadece . Okurum tabii ki de.
Dinle...
Robbie amcanı evlendirmek...
İan: Kendi için dilediği bir şey yok mu?
Arkadaşı: Var.Tabii ki .... Amma hepsi çok tuhaf...
    Bir tovuzkuşunun ilk yağmurda dans etdişini izlemek
    Rüzgar gibi uçmak
    Bir kelebeği yakalamak ve onunla oynamak
    Kara dokunmak
    Bir gün içinde ünlü olup da insanların bu kızın kim olduğunu bilmeleri
    Denizin altındakı dünyayı görmek 
.....Şimdi ciddi olmağa başladı işte.Ve bu da ...
Birinin hayatını kurtarmak ...
İan,birinin hayatını kurtarmak ?
İan: ?(öylece bakır kalır)
Sabah olur....
İan günlüğü Alliyeah'a vermeğe çalışır.Bu yüzden onun kaldığı eve gider...Amma tam evin karşısında ambulans durmuş...
İan :Yalnış yere gelmiş olmalıyım ?.
Komşuluktakı bir amca: Bayım nereye bakmıştınız?Bayım..
İan : Hiç , öylesine bakmıştım . Gidiyordum zaten ...(arkasına döndü ve gitmeğe başladı)
İşte o an amcanın telefonu çalar...
Amca: Evet , Alliyeah . Bende şimdi çıkıyordum . Mezarlığa gidiyorum . Sen ordamısın?
İan : Mezarlık mı? (amcaya yaklaşarak) Amca kimin cenazesi ?
Amca: Robbie'nin karısının . Zavallı , dün evlenmişti ....Ah...acımasız dünya işte ..hiç kimse yarın ne olacağını bilmiyor ...
İan: Sizinle gele bilirmiyim?
Amca:Tanıyormusun onu?
İan:Evet
Amca:Tamam gel ..
Mezarlığa gelirler...
İan uzakta durur, Robbie'nin karısının öldüğünün şokunu yaşıyordu . Robbie tabutun karşısında ağlıyordu ...Alliyeah uzaktan cenazenin fotoğrafını çekti .İan bunu görür (hırslı bir şekilde) Alliyeah'a yaklaşarak günlüğü onun üstüne fırlatır. Ve gider...
Alliyeah : Hey,İan . Her şey için teşekkür ederim
İan buna rağmen durmuyor ve gitmeğe devam ediyor , Alliyeah onun arkasınca koşa-koşa...
Sana verdiğim o bozuk paralara rağmen , sen Robie ve onun karısı için çok daha fazlasını yaptın .Nasıl göründüğün önemli değil . Kendini dünyaya göstermek istediğin gibi kötü birisi değilsin . İyi yanların da var , üstelik kötü yanların daha çok .
İan: (öfkeyle ve bağırarak) EeeeeeeeeeYyyyyyyyy Ben iyi biri değilim ! Ben çok kötü birisiyim ! Sen kendini ne zannediyorsun ?. Bizim senin dileklerini gerçekleştirmek için yaşadığımızı mı?
Alliyeah: (endişeli bir şekilde) Hayır .
İan : Her kesin fotoğrafını çekerek ne kadar iyi biri olduğunu mu göstermeye çalışıyorsun ?
Alliyeah : (endişeli ) Hayıııır .
İan : Sürekli fıkralar anlatmakla ne yapmaya çalışıyorsun ?
İan hırslı bir şekilde Alliyeah' ın kolundan tutarak ...
Şuna bak . Ölüme bak . Onunla da eğlenmek istermisin ? Hadi buna da bir şaka yap ! (bağırarak) Hadi !
Alliyeah : (gülümseyerek bir az sessiz duruyor ) Hayat en büyük şakaları bana yapıyor .
İan sessiz bir şekilde bakar ...
Alliyeah : Hayatın en büyük şakası da ölümün bana gülmesidir .
İan :.......
Alliyeah : Evet, İan . Yakında öleceğim . Gerçekleştirmeye çalıştığım bu dilekler , benim son dileklerim . Ölmeden hepsini gerçekleştirip gerçekleştiremeyeceğimi bile bilmiyorum . Sadece....sadece hayatımı bir parti gibi yaşamak istiyorum . Ölüm geldiğinde gitmeden önce oturup bir şeyler içmiş olmak istiyorum .(gülümseyerek göz yaşını siliyor) Öğrendin işte ..
İan hiç bir şey söylemez ......sadece bakar.....
---------------------------------------------------------------
Umarım bölümü beğenirsiniz 😊
Yorum yapmağı ve beğenmeği unutmayın😉
Sizin bölümle ilgili düşünceleriniz benim için çok önemli🙃

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAD PERSONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin