6♡

157 20 13
                                    

<Hayeon>

Selepas beberapa hari berlakunya pertemuan aku dengan park yubij, baru teringat yang aku lupa nak tanya Jungkook. Ayyee tak kejam untuk tak bagi pilih sendiri. Korang jangan tanya macam mana aku hidup dengan arnab jadian ni, fuuhhhh kesian gegendang telinga aku. Banyak pulak bebel harini.🌞

Aku tak perasan pulak si arnab ni dah turun. Tapi dia pakai baju putih cenggini nampak boyfriend material sangatㅠㅠ

Wahai arnab tercicir, mukamu kelihatan sungguh nesen dan engkau memang nesen pong! Ni buat hati aku tak berhenti detak! AFUFUFU JUNGKOOK RENAB SUNGGUH HENSEM!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wahai arnab tercicir, mukamu kelihatan sungguh nesen dan engkau memang nesen pong! Ni buat hati aku tak berhenti detak! AFUFUFU JUNGKOOK RENAB SUNGGUH HENSEM!!!

OKAY!!! STAPH

"Awak, saya bosanlah~~~"-JK

"Kalau bosan, pergi berenang sana dalam lopak kat belakang rumah."

"Berenang tu apa? •_•" Dengan muka yang sungguh inoshen dia balas.

"Berenang tu macam kau naik kapal terbang lepastu kau terasa nak berak, tulah maksudnya" Sebenarnya otak aku tak proses sangat harini.

"Ermmmmmm..... Saya masih tak faham. Gwaenchana" aku tengok dia pun dah tak bosan tapi still blur sikit Hahahaha.


•SKIP KE PETANG






<Readers>
Seharian itu mereka hanya menonton televisyen dan melakukan hal masing-masing, Jungkook perasan yang Hayeon harini tubuhnya berada kat sini tapi fikiran dia melayang tah ke mana. Biskut hangus ni pun biat keputusan untuk pergi bersiar di taman dan bertanyakan keadaan Hayeon.

"Awak! Jom pergi taman jalan jalan ambil angin?" Jungkook menghulurkan tangan kepada Hayeon yang sedang duduk di sofa.

"M...a...l...a...s...l...a...h..." Dengan menarik suara yang malas tahap author nak baca buku.

"Alahhhhhh jomlah! Please" Sesungguhnya jengguk amat gedik tapi dia punya pout comel sangat dan dapat membuat Hayeon tersenyum macam kerang busuk.

"Yelah! Jom" Selepas sahaja Hayeon menyetujui untuk bersiar-siar terus badannya ditarik oleh Jungkook dan mungkin terlalu kuat sehingga Hayeon terlanggar dada bidang Jungkook.

"Yeon, kenapa muka awak merah?" Tanya Jungkook seperti kanak-kanak.

"Se-sebab harini panaslah!"

"Tapi sekarang musim luruh" Kerut muka arnab ni

"Nak demam kot" Dengan itu HAYEON pun tarik tangan mahal Jungkook.


















-Sambung next chapter

Sry for short update. Dah dua bulan tak ber'update' dan yeahh saya sudah merdeka dari pt3 muahahaha meh kita jimba sikit. Kalau saya rasa nak sambung, nanti saya sambunglah kalau tak unpub lah. Sebab cerita ni hambar dan cerita macam boleh terjun longkang. Cuma fikir yang ff ni ialah imaginasi saya so saya buatlah tapi ke laut pulak. Panjang pulak bebel.😂

[DISCONTINUED] Magical Boyfriend• JJKWhere stories live. Discover now