Cože?!?

152 7 0
                                    

~*Z pohledu Radka*~

Večer jsem se zeptal ostatních jestli nechcou drunk challenge. Řekli ,že jo. Ale jelikož An a Štěpán nenávidí pití alkoholu ,budou nás kontrolovat aby jsme neudělali nějakou kravinu.

~*Večer*~

R: ,,Kluci začneme?"

K,N: ,,Jasně"

Š,A: ,,Asi jo..."

No o pár minut později jsme byli už drunk. Á co vím tak Štěpán s An měli dost práce s tím ,aby jsme  neudělali nějakou kravinu. 

~*Po drunk challengi z pohledu Štěpána*~

Já s An jsme měli fakt hodně práce je udržet. Já jsem vzal Niki do mého pokoje a An odvedla Radka. Kuba hned usnul takže jsme ho tam nechali. Já se šel osprchovat a šel jsem do pokoje. Po chvíli jsem usl.

~*Ráno z pohledu Andrey*~

Vstala jsem v sedm ,převlékla jsem se a šla jsem dolů si udělat kafe. Jako vždy ostatně. Po asi 15 minutách vstal Radek.

A: ,,Dobré ráno"

R: ,,Dobrý"

Včera večer jsem si připravila sklenky na vodu a prášeky proti bolesti hlavy pro každého z nich. 

A: ,,Bolí tě hlava?" 

R: ,,Jo..."

Posunula jsem sklinku s práškem a nalila jsem tam vodu.

R: ,,Díky..."

A: ,,Nemáš zač"

Za pár hodin se probudila i Niki a Štěpa.

A: ,,Vyspali jste se dobře?"

N,Š: ,,Jo.. a kde je Kuba?"

Já s Radkem jsme ukázali na gauč.

N,Š: ,, Aha.."

~*O pár dní později*~

No je to tady... pohřeb mého otce... ráno jsem se vzbudila se špatnou/smutnou náladou. A ostatní si toho samozřejmě všimli. Ptali se mě co se stalo.. ale pak jim to došlo. Já si za to všimla ,že Radek taky někam jede... Snědla jsem snídani ,osprchovala se ,oblékla se samozřejmě do černé. Nasedla jsem do auta a jela na ten pohřeb. Potom jsem si všimla někoho kdo mi strašně připomínal Radka... 

A: ,,Radku..?"

R: ,,Ano...? An? Co tady děláš?"

A: ,,No co asi jsem na pohřbu otce.. a co tu děláš ty..?"

R: ,,To samé...."

V tom přišla babička a řekla nám ,že celou tu dobu to byl opravdu Radek. A že jsme vyrůstali od sebe , protože to bylo matčino poslední přání...

A,R: ,,Cože...?!?"

A ,R: ,,Takže celou tu dobu..."

R: ,,Jsi to byla ty"    A: ,,Jsi to byl ty" 

No... domluvili jsme se ,že bude sranda to ostatním neříct. Takže jakoby se nic nestalo.

~*O pár hodin později*~

,,Jsem zpátky.." řekla jsem "smutně"

,,Ahoj An. Jsi v poho?" všichni se zeptali.

,,Jo jsem"

O pár minut po mě přišel Radek.

,,Ahoj všichni" řekl normálně aby nepoznali ,že byl na pohřbu.

,,Ahoj" řekli všichni (překvapivě)

R: ,,Co je s Andreou?"

Š: ,,Přišla z pohřbu zapomněl jsi?"

R: ,,Aha jo... zapomněl.." mrkl na mě když se nikdo nedíval.

A: ,,Já půjdu do pokoje..." mrkla jsem pro změnu na něho. Samo sebou aby to nepoznali.

R: ,,Půjdu za ní..."

Šel za mnou do pokoje. (Btw byl to Radkův pokoj...)

A: ,,Myslíš ,že nám to žerou?'' řekla jsem tiše

R: ,,Vypadá to ,že jo.." 

A: ,,Mám na ně totálně hnusnej prank..." řekla jsem a kulišácky jsem pousmála.

R: ,,A jakej?" 

A: ,,No..." řekla jsem mu celej plán-     Bylo to o tom ,že spolu budeme "chodit". Ale že musí hrát ,že se rozešel s Terkou. Bylo to fakt špatné vůči nim... Ale my museli... A taky jsme potřebovali důkaz ,že jsme sourozenci ,proto jsme šli na DNA test. Dostali jsme list ,že se DNA shoduje. A začali realizovat čtyř dení plán. 1.fáze- rozchod. 2.fáze- zamykání se a utěšovaní. 3.fáze-já a on a 4.fáze- sorry but its a prank. Samozřejmě jsme Terku informovali. Tak jsme začali a schovali list s výsledky. (a nebojte natáčeli to ;3)

~*1.fáze- rozchod*~

Byla jsem v kuchyni u kafe a koukala se do časáku. V tom přišel Radek ubrečenej a praštil dveřma.

A: ,,Co se děje Ráďo?" šla jsem k němu na pohovku.

Š,K: ,,Co se děje??"

A: ,,Terka ho nechala..."

K: ,,Tak to si vypije!" Š: ,,Kubo... -_-" začal tam na chudinou Terku řvát ,ale Terka spolupracovala s náma.

Štěpán si mezitím sedl k Radkovi taky a začal jo utěšovat.

~*Srry guys ,ale už to má dost slov.. takže v další kapitole*~ (672 slov)

On je můj... CO?!?  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat