Oni a já tváří v tvář

73 3 0
                                    

Zrovna jsem měla jít k psychiatrovi. Když jsem tam došla a dostala se na řadu ,řekl mi ,že ještě někdo přijde... Když vstoupili do dveří...

,,On-ni?!?" Byli to ti puberťáci... kvůli kterým jsem tu... zatím co oni jen odvrátili zrak a sedli si naproti mě...

,,Proč tady jsou?!?" byla jsem fakt naštvaná

,,Je to část naší léčby." řekl klidně můj psychiatr...

,,...no to je skvělé ,ale já s něm-ma mluvit nebudu...!"

,,Proč by ne?"

,,SNAŽILI SE MĚ ZAB-BÍT! A KVŮLI NICH  ,KDYŽ MLUVÍM MÁM SEK-KY!!" řekla jsem ,no skoro řvala...

,,To jsme vážně z-způsobili.....??"

,,Ano. Špatně jsem se udeř-řila do hlavy."

,,M-My s-se omlouváme... my jsme netušili ,ž-že se to může s-stát...."

Zhluboka jsem se nadechla a vydechla. ,,To je v pořádku. Pokud se to nebude opakovat."

,,Nebude!"

,,Dobrá tedy ,nech-cháme to být..." v tom všichni přiběhli a objali mě. A já je. Ale mezitím se pan psycholog vypařil...
Různě jsme si povídali a úplně zapomněli na tu věc. Akorát vždy když jsem měla sek ,tak se zatvářili lítostně ,ale já se na ně vždy jen usmála a bylo to dobré...

,,Opravdu se ještě jednou omlouváme..."

,,To je v pořádku... Jestli by jste chtěli mohli by jsme se domluvit a popovídat si znovu"

,,To by bylo super" tak jsem jim dala můj kontakt a oni jejich.

,,Naschle"

,,Ahoj" šla jsem ven a čekala na Sama. Ale někdo mě objal ze zadu ,ne přátelsky ,ale abych se nemohla hnout.

,,TENTOKRÁT NE!!" dupla jsem mu na nohu a odkopla ho. Utíkala jsem zpět dovnitř kde bylo pár lidí. Sedla jsem si tam kde jich bylo nejvíc. A pak jsem uviděla Sama a rozběhla se za ním

A: ,,Ahoj

S: ,,Ahoj. Niení ti niečo?"

A: ,,Ne ,proč?"

S: ,,Bežela si za mnú... to si dĺho neurobila..."

A: ,,No... Jen jsem byla šťastná a ráda ,že tě zase vidím"

S: ,,No ok..."

Dojeli jsme domů. Vyšli jsme tu hrůzu jménem schody (protože výtah nefunguje...). Vešli jsme dovnitř a já šla do ložnice a spadla na postel a hned šla na ig. Zase jsem projížděla storíčka ostatních a dívala se na nové příspěvky. Viděla jsem i nějaký profil "terka_and_wedry" nebo nějak tak. Tak jsem si ten profil zobrazila a pod posledním příspěvkem viděla Terčin koment a Radkův like. Přečetla jsem si Terčin koment a napsala tam něco taky. Pak jsem se koukala na ostatní a likovala a občas okomentovala. A nakonec začala sledovat.
Pak jsme se se Samem dívali na Full Out(smutný ale skvelý film👌). Zabrněl mi mobil , který jsem měla v kapse. Bylo to upozornění z Ig. T&W přidala nové storíčko kde mi děkovala za like ,komenty a sledovaní. Tak jsem ji na to odpověděla ,že nemá za co. No tak jsme se dodívali na film udělali hygienu (odděleně) a šli spát.
Ráno jsem se vzbudila a jako vždy projížděla ig a viděla jsem ,že mi poslala like ,tak jsem jí ho oplatila.
Šla jsem do koupelny bla bla bla a šla udělat snídani.
Pak jsem si sedla a při snídání si psala s Radkem.

"Ahoj jak se máš na druhé straně republiky :3"

"Hele super to je"

"No to je super xd"

"Hele nechtěla bys přijet? Natočili bysme video"

"A jaké?"

"No napadlo mě sis vs. gf vs. bff (Kdo mě zná lépe)"

"To by šlo :D"

"Ok těším se :D"

No tak jsem to řekla Samovi a ten mi to... pozor ,fanfáry! Svolil!! Protože pojedu vlakem. No tak jsem to dala na storíčka a připravovala se na cestu.
Když jsem byla hotová ,šla jsem na vlak. Se Samem jsem se rozloučila a jela směr Praha. Po cestě jsem si psala jak s Radkem tak s jeho fanynkou. Když jsem přijela Radek tam na mě už čekal.

~Další část za mnou a další přede mnou! Doufám ,že se vám líbí! A bai bai! :3~ (628 slov)

On je můj... CO?!?  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat