C

490 21 0
                                    

"Jungkook! Ade org kasi surat ni untuk kau, bacalah"kata v smbil menyerahkan surat tersebut. Jungkook mengambilnya lalu diletakkan surat tersebut di meja.

"Bacalah,jgn tak baca.. kau nak suruh meja tu ke ape baca"

Jungkook menjeling sekilas.

"Ye aku baca , sabarlah" cebiknya.

"Mana boleh aku biarkan jew ... nnti bukannya kau baca pun kesian lah sape yg kirimkan surat tuh"

"Sape yg kirim ni?"keningnya diangkat sebelah.

"FANS kenapa?"

"Takde lahh"

*

(Y/n)

"Mane mr.crush ni??" Cebik kau perlahan sambil meliarkan mata mencari kelibat crush kesayangan.

J.E.O.N J.U.N.G.K.O.O.K.

itu dia, easy. Jeon jungkook.

Senang utk hafal dan mudah utk diminati.

"Hye hye my darling (y/n). What are you doing here?. Bkn kew kau ada dance practise kew"

Kau memandang seungkwang tajam.

"Sebok jew kau, biarlah."balas kau

Seungkwang mencebik perlahan.

"Practise batallah! "

"Kau cari sape? Pandang situ sini, cari anak hilang eh??"

Dahi seungkwang ditampar kuat. Don't worry dia lelaki jdi maybe-lah tak sakit.kot.

"Woi sial,sakit lah babun"bebelnya smbil tangan digosok ke dahi.

"Amboiiii, bnyak kau punya dosa hari ni ... mencarut lagi .... mencarut lagi" kata kau sambil mencubit-cubit lengan seungkwang.

"Yah yah sakit sial yaishhhh!!!" Cebiknya lalu berlari meninggalkan kau.

"Haaa... tu lah kacau aku lagi padan muka. Tak habes2 nak sebok pasal org."

"Mane ni selalunya ade lepak sini" omel kau smbil mengeluh.

___tbc___

boojeonghyun halooo sape minat jungkook sila angkat ketiak. Haa sya lerr tuh . Befday dia soon korang. BEFDAY DIA!!. haduh rse lame sngat tinggalkan dia(mohon jgn kecam). Just read this fanfic walaupun tak berapa nak menarik perhatian korang eheh. Bacalah.

[C]"crush" J.J.KWhere stories live. Discover now