R

301 13 1
                                    

"(Y/n)kau pegi tak party jungkook?" Soal sujeong. Kau hanya tersengih.

"Mestilah aku pegi, party crush kot".

Party birthday jungkook akn berlangsung tak lama lagi. Pelajar2 di sekolah tersebut dijemput hadir untuk meriahkan lagi majlis tersebut.

"Tapi kan mesti ade minji jugak, alah aku malas lar nak gadoh ngan dia tuh" cebik kau smbil mengeluh.

"Tabahlah nak buat macam mane si minji tuh yeochin dia, mestilah yeoja tuh ade."kata sujeong.

Si sujeong ni sedap lah cakap sbb dia dah couple ngan crush dia, kim taehyung ataupun 'v' .

"Emmm kau rase aku patut pki dress ape?" Soal kau sambil menilik dress dlam henfon-nya. Ank org kaya, biase arr cari2 pastu beli jew. Senang. Macam buat lazada dgn shopee tuh  mak dia punya kedai pulak.

"Aku rse aku patut tanya mummy aku kot" kata kau. Kalau mummy dia laju jew cari dress. Sujeong mengangguk setuju. Lagipon mummy kau ade butik pengantin mungkin ade kot dress cantik2 kat sana.

(Y/n)ni lain terus ngan mummy dia. Kalau mummy dia minat blink sana sini. Dia tak, style dia simple tapi ellegant.

"Aku pun patut tanya eonnie aku nak pki dress camne. Ehh jap bile ehh party tuh??" Soal sujeong.

"Malam esok dekat dewan ... aku harap dia terima aku punya hadiah"keluh kau.

"Takkan lah tak terima kot, fans bagi"

*

jeon jungkook

Nombor minji di dail banyak kali. Tapi satu panggilan pun tak dijawab. Masalah larr yeoja ni. Cebik hati kecil jungkook. Makin lama makin geram dia dengan minji.

"Pahal muka kusut ni?" Jin menghampiri jugkook yg sedang merungut geram tentang minji.

"Ni lah org call bukan nak angkat."

Seokjin ketawa kecil sebelum menepuk bahu jungkook perlahan."sape suruh kau kapel ngan minah tu sangat, yeoja tuh dah la gedik pastu terencat pulakk tuh asyik sebok nak shopping jew tak rimas ke?". Bebel jin turut geram.

"Mestilah rimas, aku ingat nak break up ngan dia sebelum party nanti.. "

"Emm bagoslahh tuh tak delah kau nak bazirkan duit nak beli barang untuk dia kan"

"Emmm tapi aku nak cari sape peganti dia??"

"Cari je lah sape yg berkenan, tu pon susah kew"

*

___tbc___

Support bts new song 'IDOL'

Jungkook befday tomorrow . Yeah!

[C]"crush" J.J.KWhere stories live. Discover now