(Y/n) boutique
"Mummy, mummy rase (y/n) patut beli dress mane untuk party tuh?" Soal kau lalu duduk disebelah mummy.
"Emmm , (y/n) nak yg macam mne?".
"Simple tapi cantik , taknak yg blink2 ...(y/n) nak warna putih"kening kanan diangkat .
"Kalau camtuh amik dress pengantin jew la . Easy-kan .
"Emmm jgn lah , tak nak..."cebik kau.
"Okey lah nanti mummy cari kan"
"Alright, (y/n) keluar jap jalan2 eheh" katanya lalu keluar dari butik tersebut.
*
Jeon jungkook
Seoul mall? Ape aku buat kat sini senanya. Biarlah jalan2.
"Aigoo lapar pulak" lalu kedai baskin robbins dipilih sebagai sasarannya. Teringin pulak nak makn aiskrim.
Tengah sedap2 nikmati aiskrim tiba2 aku ternampak minji. Memang dia tapi ade namja lain sebelah dia. Tempat duduk diorang membelakangi aku. Jadi mungkin dia tak perasan kot aku ada kat situ.
"So skrang ni you masih dgn jungkook kew?" Soal namja tadi.
"Haah, tapi dia tuh kedekut lah.. aii mintak ape2 pun dia tak bagi.. tapi kadang aii geram jugak nak mintak break ngan dia sebab aii tak tahan ngan perangai dia. Dia lain kot ngan you, you tak kedekut cam dia , dia tuh macam haji bakhil you know."katanya.
Cilake punya yeoja. Owh sheat!!!
Aku terus bangun menghampirinya dan juga namja tersebut. "Well, kim minji kalau kau nak putus ngan aku skrang boleh jew sbb aku pun tak tahan lah dengan perangai mintak kaki kau tuh, dasar perosak. Mulai sekarang jgn cakap ngan aku malah dekat sebab aku benci yeoja sial macam kau" kataku. Lalu kaki terus melangkah keluar dri kedai tersebut.
Don't worry aku tak nangis malah takde sedih pon. Sebab situasi macm ni lah aku nak. Nasib baik cepat2 berlaku sebelum party. Sekarang aku kena cari partner baru . Siapa ehh??
"Haa dia..."
*
____tbc____
YOU ARE READING
[C]"crush" J.J.K
Short Story"for jungkook birthday " P/s: khas untuk jungkookie's wifeu. Selamat berimaginasi .