^TVENTYFRÝ^

1.3K 154 42
                                    

,,Pane bože, cože všechno ti to ta ženská řekla?
Myslíš, že věděla, že označení anální řiťopich je redundantní?" položil řečnickou otázku Jungkook a vyprsknul smíchy. Zas a znovu...jakoby se Jimin dneska už nestyděl dost. 

,,P-přestaň! Já fakt nevím, kde se tam ten lubrikant vzal, okay?! J-já bych...nikdy..." začal rozpačitě koktat blonďáček, ale byl přerušen smíchem mladšího. 

,,Jasně Jiminie...nenápadný jak sáňky v létě. Vlastně jsem celkem rád, že vím, že na mě takhle myslíš. Alespoň pak můžu udělat tohle." zašeptal hnědovlásek a opatrně se otřel svými rty o ty Jiminovi. Miloval ten pocit jeho vlasů ve své tváři. Miloval jeho.

Jimin strnul. Dech se mi zadrhnul v hrdle a dřív, než mohl nad něčím přemýšlet, tak od Jungkooka odskočil.
Chtěl se rozběhnout směrem domů, jenže než stačil cokoliv udělat, byl nějakou osobou přistrčen zase zpátky k Jungkookovi. Vlastně ho ten kdosi prakticky odhodil! Nejspíš by spadl na zem, kdyby ho Jungkook nezachytil. 

,,Pane bože, Jimine, jsi v pořádku?! Hej, ty debile, to nemůžeš koukat na cestu?!" zařval Jungkook za bezohledným chodcem, jenže ten už byl ten tam. Zmizel tak rychle, jako se i objevil.
Už už se chtěl Jungkook i s Jiminem rozejít směrem domů, když si na zemi všiml nějakého předmětu...přesněji krabičky. 

S vráskou mezi obočím ji zvedl a ani se nesnažil skrýt své překvapení, když zjistil, že jsou to kondomy velikosti XXL. Jeho malý společník ho každou vteřinou překvapoval víc a víc. 

,,C-co to máš?" zeptal se zvědavě Jimin a moc ho neuklidňovalo, když na Kookově tváři zahlédl úchylný úškrn.

,,To bych se měl spíš ptát já tebe, ne?" zeptal se smíchem Jungkook a nacpal krabičku Jiminovi přímo do obličeje.
,,Každopádně teď už mi neutečeš, zlatíčko."

GucciALIEN:
Úkol splněn!!!

Umírám!!!
Doufám, že se vám to líbí, love u💟💞💝

Can You Notice Me? || Texting, Jikook✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat