^TVENTYFAJF^

1.2K 149 13
                                    

°little flashback°

,,Každopádně teď už mi neutečeš, zlatíčko." zašeptal hrubým hlasem Jungkook a přirazil Jimina na zeď jedné z tmavých, seoulských uliček. Na nic nečekal a ihned se zmocnil blonďáčkových rtů. Už teď zbožňoval jejich jemnost.

Zato Jimin na tom byl jinak.
Ano, líbilo se mu, s jakou naléhavostí a jemností ho mladší líbal, ale i tak byl pořád sakra nervózní...A navíc by přísahal, že někde v dálce uslyšel radostné vypísknutí.

Po chvíli už to nezvládl a prudce od sebe hnědovláska odtrhl.
,,K-Kookie...j-já..."

,,Ano?" přerušil blonďáčka mladší a musel se usmát. To bylo poprvé, co ho Jimin oslovil jeho přezdívkou.
Byl tak sladký, když se červenal. Když naproti němu stydlivě stál a snažil se do svých opuchlých rtů nabrat dech...prostě k sežrání.

,,Máš mě rád?"

Tato otázka Jungkooka zarazila. Doslova mu sebrala vítr z plachet. Copak si mohl Jimin myslet, že by po tom všem k němu nic necítil?
Bolestně si povzdechl a o krok od blonďatého ustoupil.

,,Jimine, podej mi ruku." zavelel ostře Jungkook a i přes to, co řekl, se pro ni natáhl sám. Opatrně ho na ni políbil a po tom si ji přitiskl na srdce. ,,Cítíš to, Minie? A to vše jenom kvůli tobě."

,,M-miluju tě!" vykřikl hlasitě a ostře Jimin, jakoby ho ta dvě slova dusila...a možná že ano. Kdoví.
Každopádně Jungkooka to donutilo se znovu usmát a lehce Jimina políbit.

,,Já tebe taky, Jiminie. A chtěl bych ti to dnes v noci ukázat...všechno ti ukázat..." zašeptal hnědovlásek a chytil Jiminovi dlaně do svých.
,,Dovol mi to."

,,Uhm." přikývl usměvavě Jimin a musel se zasmát, když mu Jungkook začal pokládat malé polibky na krk. Lechtalo ho to.

,,Nech toho a dej mi radši pusu, nebo tě tvrdě udeřím!!"

,,Oh vážně?!"

Trochu speciálně pro gucii_bae_, protože si přála smut...no není to nic hard, ale pšššt! 😋
Fakt jste si mysleli, že bych to ukončila? Pár kapitol ještě bude, ale i tak se nám ten konec hodně blíží🤔
Enjoy ittttt💝💟

Can You Notice Me? || Texting, Jikook✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat