Sırma gülerek "fısıltı'yı fazla kaçırdığın falan yok. Bu çocuğun Patch'e benzer bir yanı da yok.Bir defa bu meleğe falan da benzemiyo. Yani bence hiçbir şeye benzemiyo bu.. Of kızım yaa!" diye Alen'e sövgüler yağdırmaya başlamıştı bile.
Her neyse.. Okulun zili çalmıştıve artık sıraya geçmeleri gerekiyordu. Alen, Megadeth'liyi 9. sınıfların sırasında göremeyince biraz şaşırmıştı. İlerideki sıralara baktığındaysa şoka girmişti. Sırma'nınki ve Megadeth'li 11. sınıfların sırasında duruyordu. Wops! Bu kadarını da beklemiyordu. Ama Alen gözlerini bir türlü 9. sınıfkarın sırasına döndürememişti. Yani anlayacağınız, Alen Hayaller Diyarı'nda alarmı!
Sırma'nın attığı çimdikle kendisine gelen Alen, gözlerini 9. sınıfların sırasına döndürmeyi başarmıştı.Sınıfları açıklandığında aynı sınıfta olduklarını öğrenen Sırma ve Alen havalara uçmuştu. İkisi de 9/C'deydi.
Yaman ve Ares, zaten aynı sınıftaydılar. 11/E Dil bölümü. Ares, uyuşturucu ve sigara bağımlısıydı. Yaman onu tedavi için bir tüürlü ikna edemiyordu. Bir ara uyuşturucuyu bırakır gibi olsa da bırakamamıştı işte. Ama Ares'in kafasında bir düşünce vardı ve bundan bir türlü kurtulamıyordu.
Düşüncesi kendisini bile çok korkutuyordu aslında. Bu sabah 9'larda Green Day t-shirt'ü giymiş ve kulağında kulaklıkla müzik dinleyen esmer kıvırcık saçlı kızı düşünüyordu. tabii bu kız Alen'den başkası değildi. Sonra "Saçmalama istersen, bir çocuk mu hadi canım! O olmaz." diye düşüncelerine son vermeye çalıştı.
Bu düşüncelere bir türlü son veremeyince Yaman'a "Tuvaletin kapısında 2 dakika beklesene. Birisi felan gelirse işaret çak." dedi. Yaman anlamıştı. Yine bir uyuşturucu krizi geliyordu. "Yahu artık çekme şu aptal şeyi içine. Kendine yazık ediyorsun." dedi Yaman. Ama Ares bu sözleri takmayarak tuvalete girdi. İş başa düşmüştü. Yaman tuvalet kapılarında bekçiydi. Yine.