Eddie nyomozó megmentése

44 2 0
                                    


Mi után Batman visszament Gotthembe, Superman elvitt engem és Ronyt a D.E.O.-hoz hogy kiszabadítsuk Thawne. A D.E.O. egy olyan titkos ügynökség mint a C.I.A. csak ők Idegenekkel és megmagyarázhatatlan ügyekkel foglalkozik. Csakhogy az említett célpont National City-ben volt. Szerencsére Superman gyors így könnyen National City-be értünk.

National City

Mikor oda értünk csodálkoztam, hogy nem a D.E.O.-hoz hanem CATCO-hoz mentünk itt szuperhős barátunk átment civilbe. Amikor a kapuhoz értünk, mondani akarta, hogy, hogyan szólítsuk, de egy kedves fotós megelőzött:

- Clark!

- Jimmy!- köszönt vissza.

- Mi járatban vagy erre? És ők kik?

- Ők egy másik Univerzumból jöttek. Rony Raimond és Viktor Snow.

- Ő tudja?- kérdeztem

- Igen- felelte Clark

- Miért is vagyunk itt? Csak Jimmy miatt?

- Nem, az unokatesóm miatt.

- Majd később is ráérünk kávézni- szólt közbe Rony.

- Ő is olyan, mint én. - felelte Clark.

- Szuperhős?

- Igen.

- Ha így folytatjuk Eddiet senki sem menti meg. - szóltam

- Igazd van-szólt Rony és elindultunk. Az épületben voltunk, amikor egy szőke valaki megpillantotta szemüveges barátomat. Biztosan az igazgató.

- Clark Kent, még mindig az az átlagos Kanses-i fiú vagy? Együtt vagy még Lois Lainnel? Vagy kialudt a láng, ahogy megjósoltam?

- Jó látni Cat. És még együtt vagyunk.

- Na és ki ez a két ízlés ficamos?

- Az unokatesóim. - mondta Jimmy

- Mr. Olsen hol vannak a címlap fotók?

- Már az irodájában Miss. Grant.

- Kitűnő. Kira hozz négy kávét és egy teát! – utasított a szőkeség egy vöröses-szőkés szemüveges lányt.

- Máris Miss. Grant. Szia Clark, hogy megy a Délipletnél?

- Szia Kara, minden rendben, veled?

- Velem is. Ők kik?

- Az unokatesóim. – szólt újra Mr. Olsen.

- A nevem Viktor Snow, ő pedig Rony Raimond. – mutatkoztam be.

- Hogyhogy nem ugyanaz a családnevetek?- kérdezte gyanakvón Kara.

- Kara, két nővérem van. - mentett a fotós barátunk.

- Mikor megtudtam hogy Jimmy itt dolgozik ide jöttünk, amikor beléptem a kapun mintha egy másik univerzumba csöppentem volna. – mondtam.

- Jó volt látni Cat, most ha nem bánod megyünk, sietnünk kell mert Eddie már vár és nem szereti a késést . - köszönt el Clark és indultunk.

- Clark várj! Eddie és a nővérem egy helyen dolgoznak, ha találkoztok vele meg mondanád hogy este jöjjön át ?- kérdezte mint később kiderült Clark unokatestvére.

- Igen, persze. Sziasztok. - azzal elindultunk.

A D.E.O.-ban.

Clark átöltözött Supermamanné és bementünk. Amikor az igazgató hozzánk lépett kérdőre vontam hol van Eddie, mire az említett barátunkat a műtő asztalon találtuk. Kérdeztem:

- Miért fekszik az asztalon Eddie? Máris kísérleteztetek rajta?!

- Nyugodjon meg csak a sebét hozattam rendbe, Lain tábornok csak holnap érkezik. Higgye el hogy én magukkal vagyok. - Henk

- Miért hinném el?

- Ezért- és átváltozott.

- Az én nevem Zson-Zsons

- Viktor Snow. Most már elhiszem.

- Zson megjött a tábornok, egy nappal korábban. - szólt valaki

- Köszönöm Alex.

- Clark!

- Alex! Kara szólt, igaz?

- igen.

- Ó, szóval Kara az unokatesód. Már leesett.- Vágott közbe Rony. – Ebben a pillanatban egy mély levegő vételt hallottam és azt hogy magához tért.

- Thawne nyomozó!

- Rony, hát te?

- Utánad jöttünk.

-Utánam?

- Igen, ez egy másik univerzum és nem Central city.

- Hol a Polkolban vagyok?-Thawne.- Rony ha én élek akkor Eobard is él!

- Nyugi Eddie a titkos szolgálatnál vagy Eobard halott ugyanis nem jutunk vissza Central City-be így nem azt a lányt ismered meg akit. Továbbá azért lett Iris Barry felesége a jövőben, mert kinyírtad magad. 

- Na erre nem gondoltam. Ki az a katona?

- Jaj ne, ez Lain Tábornok!- vágott közbe Alex.

-Igazgató úr, az alany készen áll?- érkezett meg Őrült tábornok.

-Eddie is csak ember!- szólt Clark.

- De másik univerzumból így senkinek sem tűnik fel hogy teszteltük rajta a fegyvert.

Azt még meglátjuk!  Rony, mutassuk meg Tűzvihart!- azzal átváltoztunk, Clarknak szóltunk hogy hozza Eddie-t és tűnjünk el.  A tábornok ugyan szólt a helyi erőknek hogy fogjanak el csak hát, ők velünk voltak. Sikeres mentő akció után az Északi-sarkra mentünk Clark főhadi szállására ott Eddie-nek mindent elmagyaráztunk, hogy miért én vagyok Rony társa és nem Martin, hogy hogyan került ide vagy hogy miért nem jutunk haza.

 Sziasztok, tudom, hogy egy egész nyarat késett, de itt van. Remélem, hogy így is fog érdekelni titeket.




Tűzvihar kalndjai a Multiverzumban (Fanfic)Where stories live. Discover now