-Szóval a tér a lélek a valóság és a hatalom köve fánkká változott?-folytatta a beszédet Thor.
- Igen, de miért talán baj?- kérdezett vissza Eddie.
- Szerinted? Alapból ezek hozták létre az univerzumot, (de nyugi nem semmisülünk meg ) csak a hatalomkő be volt bezárva az univerzum vagyis a Multiverzum legerősebb sötét erőket birtokló lénye.
- Dormagut a sötét dimenzióba száműztem- vágott bele Steven
-Nem róla beszéltem -folytatta- apám mesélt róla:
Nagyapám idejében történt, háború dúlta a Multiversumot a sötétség és a fény között a fényseregének élén Asgard királya a sötétség vezetője pedig egy nagy hatalmú diktátor kinek sok neve van mégis a legtöbben úgyismerik hogy: Kálmán.
- Vá-vá-várj!-vágott közbe Tony- Szóval több neve van ami biztos királyul hangzik de te mégis Kálmánnak hívod?
- Igen miért?
- És hogy hívták a nagyapád Samu?- szarkaztikuskodott Stark
- Sanyi
- Ó szóval Sanyi, és min vesztek össze?
- Lényegében... egy gömbön...
- Szóval azt akarod mondani hogy Kálmánka és Sanyika összevesztek egy kislabdán és a veszekedésük majdnem a Multiversum vesztét okozta? - viccelődött Tony.
-Nem akármilyen kislabdáról van szó, hanem az élet ereklyéjéről.- vágott vissza fennhangon az Asgardi.
- Tehát egy csillogó kislabda- incselkedett Tony.
A lényeget, Thor - vágott közbe a mágus.
Tehát- folytatta Thor- véres és kegyetlen háború dúlta a mindenséget. A sötétség oldalán harcoltak az elfek, a tűzdémonok, a Jégóriások, az Apokalipsziek és Hádész az alvilág seregeivel velük szemben a 9 birodalom és az Oliposziak élükön Asgard királya. A döntő ütközetet nagyjából 10.000 évvel ezelőtt vívták itt a Galaxis szélén. Sok véres és kegyetlen összecsapás zajlott váltakozó sikerekkel de az volt a legvéresebb és leghosszabb. a több 100 millárdos fény seregéből alig 200 ezer bátor vitéz maradt életben a sötétség seregét teljesen elpusztították a 300 sötételf kivételével. Asgardi részről 3 millió harcos indult csatába és csupán 500 éltetúl a háborút. A vereséget szenvedett vezér (Kálmán) büntetése végül örökös rabság lett csak hogy nem volt az olyan erős börtön amelybe be lehetett volna zárni. Ekkor a bölcsek felvetették hogy zárjákbe a hatalom kövébe. Mágikus úton sikerült is bezárni viszont a hatalom köve ettől mégerősebb lett A birtokosát nem csak maga a kő nyers erejével de eme sötét vezér - Kálmánka- fogd be Tony, hatalmával is megajándékozza. De mindennek ára van: ha az a kevés lény amely elbír az erejével túl sokáig használja azzal a lelke átkozott lesz és holtja után csatlakozik Kálmánhoz a fogságba őt pedig a meggyötört, elátkozott lelkek éltetik. Nagyjából 200 éve atyám elrejtette hogy senki birtokába ne kerüljön. De a Galaxis őrzőinek köszönhetően előbb a Gyűjtő majd Thanos kezébe került, és most hogy a kő elpusztult Kálmán kiszabadult és ugyan most még gyenge de ha talál egy befolyásolható lelket akinek a hatalmát kihasználva sereget tud toborozni és megtalálja az ereklyét nem tudjuk megállítani.
- De ha a kőben volt amikor az fánkká változott akkor nem kellet volna neki is Almás töltelékké változnia?- tette fel a kérdést Eddie.
- Sajnos nem. Transzmutáltátok a követ amikor annak a szerkezete átalakult vissza nyerte az erejét és elég volt egy pillanttal gyorsabbnak lennie a mutálódásnál ahhoz hogy elugorjon.- válaszolt Thor.
- És még is hová? - kérdeztem.
- Egy másik universumba....
Na helló! itt az új rész tudom hogy több mint 2 évet kellett rá várni de megérkezett. Nem igazán vettem komolyan a munkát, lusta voltam írni meg egyéb magánéleti elfoglaltságaim is voltak. Mostantól igyekszem havi rendszerességgel jelentkezni.
ESTÁS LEYENDO
Tűzvihar kalndjai a Multiverzumban (Fanfic)
Ciencia FicciónSziasztok! Ebben a történetben én és Rony alkotjuk Tűzvihart. Én Rony párjának Katlinenek vagyok az unokaöccse. Eddie Thawne-nal és az Acélemberrel együtt keveredünk bajba és mászunk ki belőlük. ( Eddie és Rony a Flash a villámból lehetnek ismerté...