A kérdés után Thanos megszólította új barátunkat:- Dr.Strange azonnal add át az idő követ vagy a városodnak annyi! És a kis barátaid sem menthetnek meg!- Hé, gyökér- vágott közbe Clark- Ha az időkövet akarod akkor rajtunk is át kell jutnod!- Kik vagytok ti, hogy azt hiszitek, megállíthatok engem, a hatalmas Thanost, bolygók pusztítóját?! - kezdte el az önfényező beszédét a lila férfi.- Tűzvihar és Superman a legroszabb rémálmaid! - mondtuk egyszerre Clarkkal.- Akkor meghaltok!- és azzal megtámadott minket. Eddiet az emberek biztoságba helyezésével bíztuk meg, Strange, Clark és Tűzvihar (Rony és én), pedig megindultunk Thanos ellen. Strange megidézett ilyen varázs jelképeket - vagy miket - és azokat hajította a titán felé. Tűzviharként hatalmas tűzlabdákat dobáltunk Thanos felé, de ő könnyűszerrel hárította a támadásainkat. Olyan másfél órányi csata után Supermannek sikerült ütést bevinnie.- Ennyi munka egy kis vérért? - mondta pökhendien.- Nem. - felelte Clark - Fiúk, most! - és egyszerre mentünk neki, az ellenségnek. A titán a kesztyűt használva, megpróbált harcképtelenné tenni minket. Hiába voltunk hárman Thanos kövei ellen semmire se mentünk, hiszen a végtelen kövek ereje hatalmas, és arra is figylenünk kellett hogy el ne találjon minket mert akkor elporladtunk volna. Starnge azt mondta hogy el kell a kesztyűt pusztítani, anélkül hogy hozzá érnénk. Kal-Elre is hatottak a kövek, mert hiába sebezhetetlen a Hatalom ugyanis kryptonitból van. Ronynak eszébe jutott a transzmutálás, ami annyit tesz hogy egy tízmillió fokos tűzgolyót dobunk Thanos kesztyűjének. Ekkor meg kérdeztük Stranget:- Kedvenc édességed? - kérdeztük Ronyval.- Az almás fánk...asszem. De miért is fontos ez?- vonta fel a szemöldökét a varázsló. - Majd meg látod. - azzal neki dobtuk a töltetet és Thanos kesztyűje almás fánkokká változott. A fánk esőben Thanos menekülni próbált de Superman elkapta és a lézerszemével elporlasztotta. A csata után pihenés képpen elmentünk egy étterembe (persze az álca nélkül) - bár Steven először orvoshoz akart vinni minket - ahol Strange elmesélte, hogy egy csapat tagja amely a Bosszúállók névre hallgat, és a vezetőjük Amerika kapitány. Clark mondta, hogy megismerné őket, hiszen egy szupercsapat neki is új élményeket adhat, ezért felvettük a szuperhős ruháinkat, és Strange elvittminket a főhadi szállásra. Egy hatalmas toronyban sétáltunk, ahol egy nagyképű arogáns, de humoros férfi foagadott minket.- Mi van varázslókám, vendégekeket hoztál, vagy ők a legújabb tanoncaid?- Egyiksem bádogember. Ők - mutatott ránk - hősök, egy másik univerzumból, pontosabban Földről.- Én, az unokabátyám Rony és Eddie barátunk a Föld 1-ről, Clark pedig a Föld 39-ről.- Várjunk egy pillanatra. - szólalt meg a Strange által bádogembernek nevezett férfi - Szóval azt akarjátok bemesélni... Bocs hogy is hívnak?- Viktor Zack Snow, ők pedig Rony Raymond, Edward Thawne és Clark Kent. - mutattam be magunkat.- Tehát ott tartottam, hogy Zackerie és kis barátai az élő példák arra, hogy a multiverzum elmélet létezik?! - kérdezte szarkasztikusan.- Ja nagyjából. - mondta Thawne nyomozó.- Strange az a lila majom mekkorát ütött, a fejedre, hogy elhiszed?- Inkább a ,,kis tanoncaim" robbantották szét a fejét.- vágott vissza Steven.- És mivel, fánk esővel? -Igen naggyából, többé-kevésbé.- zárta le Kal-El a vitát - közben megérkezett egy viking ruhás, rövidhajú, szakállas embernek, akinek egy fejsze volt a kezében.- Mivan itt jelmezbál? Egyébként Thor vagyok Odin fia Asgard földjéről. Hát ti? -mutatkozott be a vikingruhás.- Clark Kent vagyok, Superman a Kripton szülötte, ők a társaim Viktor, Eddie és Ronald egy másik unvesumból. - mutatott be minket - Egyébként Thanos legyőzőji.- felelte Kal-El- Ó, üdv bátor utazók Thanos legyőzői... MIIIIIIIIII?!!! Legyőztétek Thanost?-Lepődött meg Thor.- Igazából transzmutálásssal. - szólt közbe Rony. Erre csak értetlen fejeket láttunk - A lényeg az hogy magashőfokon megolvasztottuk az erőnkkel a kesztyűt és almás fánk lett belőle.- magyarázta el.Helló tudom sokat kellet rá várni de a gimi mellett nem volt rá időm nyáron pedig nem volt netem. igyekszek a kövivel.
YOU ARE READING
Tűzvihar kalndjai a Multiverzumban (Fanfic)
Science FictionSziasztok! Ebben a történetben én és Rony alkotjuk Tűzvihart. Én Rony párjának Katlinenek vagyok az unokaöccse. Eddie Thawne-nal és az Acélemberrel együtt keveredünk bajba és mászunk ki belőlük. ( Eddie és Rony a Flash a villámból lehetnek ismerté...