⭐️..Vaveylai Ruhl..⭐️

481 92 28
                                    

⭐️Öncelikle ricamı kabul ettiğin için gerçekten çok teşekkür ederim.
~Rica ederim😊

⭐️İlk olarak kendini kısaca tanıtır mısın?
~Adım Nur ve 18 yaşındayım.

⭐️Sırada çok merak ettiğim bi soru var. Kullanıcı ismini nereden buldun?
~Evet bu soruyu soran çok oldu aslında. Kullanıcı adımı Namık Kemal'in Vaveyla şiirinden esinlenerek buldum. Şiirin anlamının çığlık olması nedense hoşuma gitmişti. O sıralar biomdaki yazıyı yazmıştım ve yazının başlığı olarak Vaveylai Ruhl (Ruhumun Çığlıkları) adını kullanmak istedim. Bu isim de hoşuma gittiğinden Wattpad adımı Vaveylai Ruhl olarak değiştirdim.

⭐️Ne zamandan beri wattpad'tesin? Ne zaman yazmaya başladın?
~Yanlış hatırlamıyorsam 2016 tarihinden bu yana Wattpad kullanıyorum.

⭐️Kitaplarının hepsini ayrı ayrı seviyorsundur, biz de çok seviyoruz. Bi tanesini seçmen gerekseydi hangisini seçerdin?
~Evet tüm kitaplarımın bende ayrı bir yeri var ama BBTD kitabı benim için her zaman diğerlerinden bir adım önde. Çünkü yazarken beni kendi kendime güldüren bir kitap.

⭐️Wattpad'e başladığında da army miydin?
~Evet Wattpad'e başladığımda da K-pop dinliyordum ve armydim.

⭐️Kitaplarını yazarken ilham aldığın bir yer (kişi, nesne, kitap, film) var mı, varsa ne?
~İlham aldığım özellikle bir şey yok ama yaptığım bir şey var. Tumblr'a girip giflerin arasında dolaşırken aklıma sürekli yeni bir konu düşüyor. Yani giflerden ilham aldığımı söyleyebiliriz.

⭐️Bu platformda yani wattpad'te sevdiğin yazar çoktur elbette. En çok hangisini seviyorsun?
~Doğrusunu söylemek gerekirse uzun bir süredir Wattpad'den kitap okumuyorum. Daha çok klasikleri okuyorum. En sevdiğim yazarlar Dostoyevski ve Stendhal.

⭐️Buradaki en sevdiğin kitaplar? Tavsiye etmek istediğin var mı?
~Başlarda Wattpad'den okuduğum sayılı kitap var ve ben aralarından en çok Sahte Güz adlı kitabı sevmiştim. Konusu hoşuma gitmişti aslında. Bunun dışında önerebileceğim bir kitap yok.

⭐️Bir günlüğüne her şey mümkün olsaydı, tahmin ediyorum, neler yapardın?
~Doları düşürürdüm sksjkaksh
Tamam şaka bir yana eğer ki bir günlüğüne her şey mümkün olsaydı sevdiğim grupları ziyarete gidebilirdim.

⭐️"BTS'in Başı Türklerle dertte" isimli kitabın burada en sevdiğim 2. kitap çünkü kitabı okurken içindeymiş gibi hissediyorum. Küçük bir rica etsem, kitabın birkaç karakteri sanki burdaymış gibi kısa bi konuşma yazabilir misin? 💙
~Tabi hemen sksjsj
....
Ada:Nuri Alço misali. İlaçlı gazoz içmek yada içmemek, işte bütün mesele bu.
Elif:Yanılıyorsun sevgili kuzenim. Sincap olmak yada olmamak. İşte tüm mesele bu.
Ada:Benim söylediğim daha afilliydi.
Elif:Asıl benim söylediklerim afilliydi.
Jimin:Aslında bakarsanız ben herkesten daha afilliyim. Çünkü ben Jimin'im. Çünkü benim KASlarım var.
Ada-Elif: 😐
....
Ta da~ bu kadar ssksjsk

⭐️Gerçekten tekrardan çok teşekkür ederim. Bu arada "Elif gerizekalısı" nın yeni bölümde ne yaptığını çok merak ediyorum. Hemen gelsin.
~Anlaşılan Elif'e karşı bir gıcıklık var skshsh
Yeni bölüm en kısa zamanda gelecek efenim. Bu arada ben teşekkür ederim bana da röportaj yaptığın yazarlar arasında yer verdiğin için. 😊

⭐️Bunu da buraya bırakayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⭐️Bunu da buraya bırakayım. Bu bölümün yazara özel gifi olsun bakalım.
Vaveylai_Ruhl

YAZARLARLA RÖPORTAJ (Askıda Ama Önerilere Hep Açık) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin