⭐..Animeci Kertenkele..⭐

276 40 70
                                    

⭐Kitabımda yer almayı kabul ettiğin için teşekkürler. ♡

⭐Kendini kısaca tanıtabilir misin?
~Merhabaaa, Elif benim adım. İstanbul'da yaşıyorum. Klasik bir genç kızım. Pek anlatılacak bir şeyim yoktur jdkaospal

⭐Popüler sorum, kullanıcı adın nereden geliyor?
~Kullanıcı adımın bir hikayesi olduğuna inanıyor herkes ama hevesinizi kırmak gibi olmasın.

Animeci zaten Otaku anlamına geliyor.

Kertenkele de sevdiğim hayvanlardan biri.

⭐En sahiplendiğin, sevdiğin kitabın?
~En sahiplendiğim BEM olabilirdi yaklaşık iki hafta öncesine kadar ama şu an 7 Ölümcül Günah olduğunu söyleyebilirim.

⭐Wattpad'i ne kadar zamandır kullanıyorsun, ne zamandır yazıyorsun?
~Wattpad'e 2017 Nisanda katıldım, 2017 Eylülde yazmaya başladım.

⭐Kitaplarını yazarken ilham aldığın bir yer (kişi, nesne, kitap, film) var mı, varsa ne?
~Anonim kitaplarımda yok klasik anonim ama kurgularımı hep gerçek hayatla bağdaştırmaya çalışıyorum.

Ayrıca çok takıntılı bir insanım kesinlikle. Oturup da bölüm yazamam Saat gece 1 ve 3 arasında olmalı.
Yanımdaki insanlar konuşmamalı. Berjerimde kesinlikle başka birisi oturmamalı, ben oraya oturmasam orası boş kalmalı gpaşdşw

Son olarak da Phantom of Opera - Lindsey Stirling dinliyorum. Onun haricinde yazabilmem mümkün değil.

⭐Vazgeçemediğin bir hobin, yapmayı sevdiğin bir şey var mı?
~Yaylı enstrüman çalıyorum ve çizgi roman çevirmenliği yapıyorum, bu kadar hobilerim.

⭐Wattpad yazarları arasında beğendiklerin var mı?
~Teosvgn, ZenginYazar, hikayemendes, hopemysoul,
kesinlikle başka kitaplar da okuyorum tabii ki ama kullanıcı adları ne yazık ki aklımda değil.

*Ayrıca unuttuğu morsauf

⭐Okuyuculara kitap tavsiye edebilir misin, buradan veya normal kitaplardan?
~En sevdiğim kitap Dönüşüm, Onu okumuşsunuzdur onun haricinde Milena'ya Mektuplar. 1984 olabilir.

⭐Herhangi bir kitabından bir replik, diyalog rica edebilir miyim acaba? Karakterlerin özelliklerine göre, kitapta olmayabilir.
~"Kaybolan ölü bir barmeni kimse merak etmez." Bu Umay'ın (7 Ölümcül Günah) bir repliği en sevdiğim bu sanırım son zamanlarda.

⭐Son olarak Bir günlüğüne her şey mümkün olsaydı, neler yapmak isterdin?
~Bir günlüğüne ne yapacağımdan emin değilim ama kesinlikle görmek istediğim bir an var. Geçmişe gitmek, mümkünse o anı görmek isterdim.

*Burada Meraklı Melahat hislerim sayesinde etkilenmiş olabilirim sjhskdjdk.

⭐Tekrardan bu karantina zamanında sevgilerimi iletiyor, röportaj için teşekkür ediyorum.
~Ben teşekkür ederim. ❤

⭐Bölüm sonu gifiyle bitiriyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm sonu gifiyle bitiriyorum.

AnimeciKertenkele

YAZARLARLA RÖPORTAJ (Askıda Ama Önerilere Hep Açık) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin