⭐Öncelikle ilgin için teşekkürler. ♡
⭐Kendini istediğin şekilde tanıtarak başlar mısın?
~Ben bla bla diye başlamak istemiyorum ki adımı söylemiyorum. Yani anonim bir yazar oluyorum. Takma adım Ash. Bana bu şekilde seslenin lütfen. Geçtiğimiz ay 18 yaşımı doldurdum. Üniversite sınavına girmek için hazırlanan mahkumlardan biriyim. Ruh halimi anlıyorsunuz değil mi? Bazılarımızın benim gibi lise hayatı sonlanırken başkalarının lise hayatı daha yeni başlıyor... Karmaşık.⭐Her zaman sorarım, es geçmeyeceğim. Kullanıcı adının bir olayı var mı? Yani öylesine mi, senin için bir anlamı var mı?
~Kullanıcı adımın elbette benim için bir anlamı var ama ben asıl anlamını unuttum. Biraz balık hafızalı biriyim ama bu nicki seçmemdeki en büyük etken mavi rengini çok sevmem. Kendi lügatımda mavilc 'gökyüzü kadar sonsuz sevgi' anlamına geliyor. Bence hoş. Sence? (:*Ben de maviyi severim ve bayıldım buna.
⭐Ne kadar zamandır yazıyorsun, ne zamandır wattpad kullanıyorsun?
~7. sınıfta iken arkadaşım sayesinde indirdim. Şöyle bir baktım. 'Amaaann ne saçma uygulama ya' deyip aynı gün içinde sildim. Daha sonra 8. sınıfta yine arkadaşım sayesinde indirdim ve birkaç kitap okuduktan sonra yazmaya başladım. Hatta yayınladım. 2k okuyucum vardı hala aklımdan çıkmıyor mxslxmwoxmode neyse. Kurgum güzeldi ama çaylakça yazıyordum. Komple sildim kitabı. Daha sonra liseye geçince kurgularım arttı. Taslakta yazmaya başladım. Ara ara yayınladım ve geri aldım. En son 11. sınıfta İki Texting ile debutumu yaptım. Ardından Düştüm ve N. O. geldi. Kısaca wattpad serüvenim bu.⭐Texting yazmak hakkındaki düşüncelerin neler? Çünkü kitaplarının içeriği texting.
~Kitaplarımın içeriği böyle ama normal yazdıklarım da var. Mesela N.O. daha sonradan Texting dışına çıktı. Okurlarım çok sevince genel kurguya geçiş yaptım. Böyle de anormalim. Neyse. Texting yazmak bence çok kolay. Kolay çünkü herkes aynı kurguyu seçiyor ve replikler aynı. Sözler farklı. Ben bunun dışına çıkarak yazıyorum. Bu yüzden normal texting yazarlarından daha çok zevk alıyorum yazarken. Texting yazan kişi olur ile daha yakın oluyor birde. Bana göre öyle +-+⭐İçine en çok sinen, işte bu gerçekten iyi dediğin kitabın?
~Taslakta içime sinen çok güzel kurgularım var. Yayında olan kitaplarımdan hepsi içime sindi sadece
bendeki yerleri farklı. Olaya bu şekilde bakarsam N. O. daha çok özgün bir şekilde yazılmış. Bu paha biçilemez bana göre. Düştüm Texting içeriği ile
yine farklı. Dinamit ve Letafet el dokunmamış kurgularım. Üstlerine düşersem gerçekten harika olur. Şu an içime sinerek yani 'Evet duygularımı
harika bir şekilde dile getirebildim' dediğim kurgu İSRA. Yazmaya
kıyamadığım bir kurgu +-+⭐İlham kaynağın olan bir şeyler (kişi, müzik, kitap, film) var mı, varsa ne?
~ilham kaynağım yok. Yani alakasız bir ortamda aklıma harika olaylar gelebiliyor. Direkt not alıyorum. Ha bir
şey daha var. Bir şeyler yazmak için can attığım zamanlar... Eğer içimden bu geliyorsa ilhama gerek yok.⭐Textinglerinde yazdığın konuşmaları hiç yaşadığın oluyor mu?
~Yani bir düşüneyim. Hım...Yüzde yüz yaşamadım. Araya bir şeyler katarak
oldu evet ama dediğim gibi genelde içimdeki xy kişiliğimi ortaya çıkararak
texting yazarım. Kız karakterlerim bu durumda benden bir parça taşırlar.
Umarım kafa karıştırıcı yazmıyorumdur...⭐Wattpad yazarlarından beğendiklerin var mı, varsa kimler?
~Wattpadda 'ov harika bu kitap' dediğim nadir zamanlar var. Ama genel olarak üç kişi vardı burada kitabını çok sevdiğim. Beyza, Binnur ve Şüheda. Arada başka yazarlar da var
ama en çok sevdiğim bunlar. Kalemleri çok hoş.⭐Wattpad veya normal, önermek istediğin kitaplar neler? Beğendiğin kitaplar.
~Aa böyle sorunca aklıma gelmedi. Sınavım dolayısıyla kitap okuyamıyorum. Şimdilik bu soruyu geçeceğim çok üzgünüm...⭐Hobilerinden bahsedebilir misin?
~Hobilerim film izlemek, müzik dinlemek bir şeyler yazmak. Klişe şeyler yani. Onun dışında dans etmek. Yeni dans türleri bulmak. Hayal kurmak. Yemek yemek. Kdosdmspxöspsöwps Hoşuma giden şeyleri yapmak yani.⭐Son zamanlarda dinlediğin bir müzik? Böyle bir soruyu ilk defa soruyorum bu arada.
~ilk defa sorulan bir soruu! Teşekkürler. Hım türkçe pek dinlemem. Genelde yabancı amaaa Türk şarkıcılardan en çok Pera'yı seviyorum. Pera - Seni seviyorum kaç haftadır dilimde. Onun dışında Adamlar ve Redd de var. Allah nasip ederse playlist oluşturacağım.
Oradan okurlarım ulaşırlar +-+⭐Bir kitabından replik rica edebilir miyim?
~Sevdiğim çok fazla replik
var hangisini yazsam bilmiyorum. Hım... Sanırım dillere destan olan repliği yazayım. Diğerlerini kitapta
bulabilirsiniz (:"Yaşamak bu kadar zor mu Parstuğ?"
"Yaşamak zorunda olmak çok zor Leyl Hasnâ. "
-N.O.⭐Kitabımın final sorusu, Bir günlüğüne her şey mümkün olsaydı neler yapmak isterdin?
~Her şey mümkün olsaydı, sanırım bu insanların algısını kapatmasını
sağlayacak bir soru. Hayal ettikçe hayal edesi geliyor insanın. Her şey mümkün olsaydı her şey sarpa
sarardı. Ruh doyumsuzdur hep daha fazlasını ister. Bu bir günlük olsa bile. Bu yüzden böyle bir gün yaşamak istemezdim sanırım.Röportaj için çok teşekkür ederim. Çokça keyif aldım ve hoş zamanlar geçirdim.
⭐Ben de bu güzel röportaj için sevgilerimi iletiyorum tekrardan.
⭐Gif geldiğine göre şimdilik görüşmek üzere. Sjkdjds
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZARLARLA RÖPORTAJ (Askıda Ama Önerilere Hep Açık)
Non-FictionBu hikâyemde röportaj yapabildiğim bu platformda tanınmış yazarlar ve onlar hakkında bildiğiniz/bilmediğiniz şeyler vardır. *:・゚✧ Bazı röportajlar yayımdan kaldırılmıştır. Uzun bir süredir röportaj yapmamış olmama karşın tekrardan devam edeceğim...