Dneska nastal ten den, kdy mě Marcus má představit Martinusovi. Byla jsem nervózní ale tak je to jeho brácha, bude v pohodě ❤️.
Přišli jsme k němu na pokoj a Martinus už tam čekal. Hned jak mě viděl tak mě obejmul. Byl moc milej. Po chvíli jsem se zeptala: " Martinu." přerušil mě se slovy: " pro tebe jsem Tinus ❤️" a usmál se. Já mu úsměv oplatila a řekla: " dobře Tinusi ".
Nějak jsme si povídali a už bylo pul druhý ( jakože odpoledne 😂) a Marcus najednou řekl: " sakra, Veru jdeme ! " a já jsem se překvapeně zvedla, obejmula Ma.. Tinuse 😂 a šla za Marcusem 😍.Šli jsme někam k nějaký restauraci . Nevěděla jsem co má za lubem ale šla jsem s ním . Došli jsme před restauraci a Marcus řekl: " prosím princezno ❤️" já jsem se jen usmála a šla dovnitř. ( Ne asi jsem šla ven 😂). Sedla jsem si ke stolu kde bylo napsáno 'Gunnarsen' a objednala jsem si špagety a Ananas 😂.( Twl další skvělej oběd 😂).Marcus si dal pizzu s Ananasem ( twl to jsou nápady 😂). Když jsme dojedli Marcus zaplatil: " děkuju babe❤️.. teda jestli ti tak můžu říkat" řekla jsem a sklopila hlavu. Marcus mi zvedl hlavu, koukl se mi do očí a řekl: " samozřejmě že můžeš princezno 😍" a já si zase v duchu řekla Aww a obejmula ho. Přišli jsme k němu na pokoj. Začal mě líbat a ..
Takže Ahojky 😍 dneska trochu napínavá část nemyslíte ?! ❤️ Zase názory.. no už to znáte😂❤️.
Miluju vás ❤️
🍍Pineapple🍍
ČTEŠ
Kdo je lepší? 😭❤️( Marcus and Martinus FF)
RomanceŽivot se 15.leté Verče změní na hotelu v Norsku. ❤️?