Když jsem přišla za Macem skočila jsem vedle něj do postele a začala ho líbat. Pak jsem si uvědomila že nechci čekat a šla zamknout dveře. Mac se postavil a šel za mnou, ale já ho odstrčila a on spadnul na postel. Sedla jsem si na něj obkročmo a začala mu sundávat triko. Nebránil se a taky mě začal svlékat( stydím se za sebe už teď😂- a už si domyslete jak to bylo dal 😂)
Když jsme skončili( 😂ach jo) lehla jsem si na jeho hruď a řekla: " Byl jsi skvělej, děkuju " a on se na mě tak nechápavě podíval a řekl: " Za co mi děkuješ? " " Za tebe.. Miluju tě ". Usmál se, dal mi pusu do vlasů a řekl: já tebe princezno "
Chvíli jsme si tam tak povídali když někdo zaťukal na dveře(ne asi na záclonu xdd). Tak jsem na sebe hodila župan a šla otevřít. Ve dveřích stal Tini a když mě uviděl v županu asi mu došlo co se stalo a utekl. Chtěla jsem běžet za ním ale byla jsem jen v županu ( xd). A tak jsem sebou jen plácla na postel a začala brečet.
Mac si toho hned všiml a hned mě začal objímat a po chvíli se zeptal: " co se stalo princezno? " a já mu potichu s brekem řekla: " Tini kvůli mě brečí " a rozbrečela jsem se ještě víc.
Takže ahojky 😂😍 trochu překvapení co?! 😂💕 zase kratší ale tak snad neva.. Mám pokračovat v psaní? Napište do comm.. 💕💕
Miluju vás 🤞❤
🍍Pineapple🍍
ČTEŠ
Kdo je lepší? 😭❤️( Marcus and Martinus FF)
RomansaŽivot se 15.leté Verče změní na hotelu v Norsku. ❤️?