Ráno jsem se probudila asi v devět a šla jsem vzbudit bráchu protože jsme měli za půl hodiny jet na nějakej výlet do města. Přišla jsem k bráchovi a oplatila mu to, co mi udělal včera ráno: " bráchaaa .. vstávej 😂😂" a taky jsem vybouchla smíchy . Ještě se chvíli převaloval ale nakonec vstal.
Když jsme přijeli do města bylo to tam krásný a já se nemohla vynadívat. Ale přerušila mě mamka s otázkou: " jakou chceš zmrzlinu ?" A já jenom odpověděla: " kokosovou prosím " a usmála jsem se.
Zase jsme přijeli na hotel a šla vybalovat protože jsem to včera nestihla. Když jsem vybalila vzala jsem si mobil a šla jsem na večeři.( Ano byli jsme ve městě celý den 😂). Šla jsem po chodbě a čuměla jsem do mobilu, když jsem do někoho omylem narazila a spadla ( xd celá já ). Když mi ten kluk pomohl vstát, zjistila jsem kdo to je a úplně se mi zastavilo srdce. Přede mnou stál Marcus Gunnarsen. Zakoukala jsem se do těch jeho čokoládových očí a začala se v nich ztrácet, když najednou se ke mě Marcus přiblížil a spojil naše rty. Bylo to skvělý ale nechápala jsem to. Po chvíli jsme se od sebe odtrhli a on mi řekl: miluju tě ❤️" . Aww bylo to tak sladký . Nezmohla jsem se na nic jiného než na: " já tebe taky " ( ale byla to pravda .. milovala jsem ho ).
Marcus
Šel jsem po chodbě když do mě nějaká holka vrazila, pomohl jsem jí vstát. Omg byla krásná. Musel jsem ji políbit . Chtěl jsem aby byla jenom moje a stala se mojí holkou .. a tak jsem ji řekl: " miluju tě ❤️" a ona mi odpověděla:" já tebe taky " a spadla mi do náruče .Ahooj ❤️😂 dneska už je to zajímavější cooo ?!! 😂😂 Jak myslíte, že to bude pokračovat ?!
Miluju vás ❤️
🍍Pineapple🍍
ČTEŠ
Kdo je lepší? 😭❤️( Marcus and Martinus FF)
Roman d'amourŽivot se 15.leté Verče změní na hotelu v Norsku. ❤️?