Ντρινν ντρινν
Ειμαι η Αρια. Και αυτος ο σπαστικος ηχος που ακουσατε, ηταν το ξυπνητηρι μου. Σημερα βγαινουν οι βασεις των πανελληνιων, οποτε ηθελα να ξυπνησω νωρις, για να δω αν περασα στην σχολη που στοχευα ολον αυτον τον καιρο.
Κοιταω διπλα μου, και βλεπω τον κολλητο μου, τον Λουκα, να κοιμαται με την τεσσαρων χρονων αδερφη μου, την Ανδριανα.
Ο Λουκας ειναι το πιο ομορφο αγορι στο σχολειο μας. Ειναι ψηλος, με καστανοξανθα μαλλια, και πανεμορφα μπλε ματια. Ολα τα κοριτσια τρελαινονται για αυτον, αλλα ο Λουκας προτιμαει τα αγορια.
Εγω παλι, ειμαι ψηλη με καστανα μαλλια και μελι ματια. Δεν εχω τοσες κατακτησεις οσες εχει ο Λουκας, αλλα εχω ενα αγορι, τον Στελιο, που ειμαστε τρεις μηνες μαζι, ομως τωρα με τις σπουδες, θα χωριστουμε.
Σηκωνομαι λοιπον απο το κρεβατι, για να δω τις βασεις στις σχολες που με ενδιαφερουν. Ανοιγω το λαπτοπ μου, και βρισκω τις βασεις για την σχολη που ηθελα περισσοτερο απο ολες. Το ΤΕΙ αισθητικης.
Παταω πανω και βλεπω οτι περασα. Τσιριξα απο την χαρα μου, αλλα ξεχασα οτι κοιμοταν ο Λουκας και η Ανδριανα. Ουπςς συγγνωμηη...
"ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; ΘΑ ΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΣΩ!" φωναζει ο Λουκας που μολις ξυπνησε. Η Ανδριανα τον κοιταει λιγο τρομαγμενη, αλλα αμεσως ξεσπαει σε γελια.
"Τι λες μωρε, οι βασεις για τις σχολες βγηκαν." του απανταω λιγο πιο ηρεμα.
"ΑΧ ΠΕΡΑΣΑΜΕ;" τσιριζει μες στο αυτι μου καθως προσπαθει να δει στην οθονη του λαπτοπ μου.
"ΝΑΙΙ" τσιριζω και εγω και αγκαλιαζομαστε.
Η αδερφη μου δεν εχει καταλαβει τι εχει γινει, οποτε ξαπλωνει παλι πισω και ξανακοιμαται. Παμε στον κατω οροφο στην κουζινα, και ανακοινωνω στους γονεις μου οτι περασαμε. Μας αγγαλιαζουν, και παιρνουμε πρωινο μαζι τους.
Αφου φαγαμε το πρωινο μας, πηγαμε παλι στο δωματιο μου και ψαξαμε για σπιτι στην Θεσσαλονικη, κοντα στην σχολη που περασαμε. Βρηκαμε ενα το οποιο μας αρεσε σε μια πολυκατοικια, και θα παμε να τακτοποιηθουμε την επομενη εβδομαδα.
"Και τι θα κανουμε σημερα για να γιορτασουμε την επιτυχια μας;" με ρωταει ο κολλητος μου και ενα χαμογελο εμφανιζεται στο προσωπο του.
"Τι θα κανουμε;" του λεω βαριεστημενα. Ποτε δεν εχουν καλη καταληξη οι ιδεες του.
"Θα βγουμε καλε, θα πουμε και στον Στελιο να ερθει, και στην Μαρια, και στην Νικολ, και στην Παναγιωτα, στην Χρυσουλα..." τον διακοπτω.
"Θα ερθει και η γιαγια σου οπως την αλλη φορα;"
"Ω ελα τωρα, δεν ηξερα οτι θα ερχοταν... Δεν φταιω εγω που της αρεσει ο Κιαμος..." μου λεει κανωντας τον θιγμενο.
"Καλα, καλα παμε. Παρε οσους θες τηλεφωνο, εγω θα το πω μονο στον Στελιο." του ειπα και εστειλα αμεσως μηνυμα στον Στελιο.
"Καλα, πες του 12 η ωρα στο συνηθισμενο μερος." μου λεει καθως παιρνει ενα τηλεφωνο.
++
Ειναι δωδεκα παρα τεταρτο, και ο Λουκας μολις τελειωσε το μακιγιαζ μου. Μου εκανε ενα μακιγιαζ με κοκκινες αποχρωσεις και νουντ χειλη, για να μην ειμαι υπερβολικη λεει.
Γλιστραω γρηγορα στο πολυ στενο μαυρο φορεμα μου, και φοραω τα μπεζ, ψηλοτακουνα πεδιλα μου. Ψεκαζομαι με κολονια, και στρωνω τα ισια μαλλια μου. Βγαινουμε απο το σπιτι και μπαινουμε στο αυτοκινητο μου.
Φτανουμε στο κλαμπ τελευταιοι οπως παντα, και τους χαιρεταμε ολους. Ο Στελιος ερχεται αμεσως και με φιλαει, και μου λεει οτι περασε Αθηνα. Στενοχωρηθηκα λιγο, αλλα μου ειπε οτι θα ερχεται να με βρισκει.
Η νυχτα κυλησε γρηγορα, ευτυχως προσεχα τον Λουκα και δεν μεθυσε παλι. Κατευθυνθηκαμε στο αυτοκινητο μου, και μπηκαμε μεσα.
Αφησα τον Λουκα στο σπιτι του, και σε πεντε λεπτα ειχα φτασει στο δικο μου. Αλλαξα στις πιτζαμες μου, και ξεβαφτηκα. Ξαπλωσα στο κρεβατι μου, και κοιμηθηκα κατευθειαν.
________________
Λοιπονν γεια σας! Αυτη ειναι η πρωτη μου ιστορια! Μπορει να σας φανηκε λιγο βαρετη, αλλα αυτο το κεφαλαιο ηταν για να γννωρισετε τους χαρακτηρες. Τα επομενα δεν θα ειναι βαρετα αι σουεαρ!
Αν σας αρεσε πατηστε το αστερακι και προσθεστε την στην βιβλιοθηκη σας για να ενημερωνεστε για τα επομενα κεφαλαια.
Αυταα τα λεμε στο επομενο, που θα εχει περισσοτερο ενδιαφερον.
-Ιωαννα😁
YOU ARE READING
It Started With A Cigarette
Teen FictionΜε κοιταει απο πανω μεχρι κατω, και δαγκωνει το χειλος του. "Γεια! Εχεις ενα τσιγαρο;" παιρνω το θαρρος και τον ρωταω. Χαμογελαει, και μου δινει το πακετο. Παιρνω ενα αλλα πρεπει να το αναψω ετσι; "Σε ευχαριστω" του λεω. "Αναπτηρα;" Μου δινει εναν...