Ξυπνησα οταν ακουσα το κινητο μου να δονειται. Το πηρα στα χερια μου, και ειδα οτι ηταν η μανα μου.
"Ναι;" λεω με βραχνη φωνη απο τον υπνο.
"Ελα αγαπη μου, ειναι δυομιση η ωρα, ακομα κοιμασαι;" με κατσαδιαζει η μανα μου απο την αλλη γραμμη.
"Οχι καλε, να σκουπιζα το μπαλκονι και δεν σε ακουγα." της απανταω γρηγορα.
"Καλα, καλα τελος παντων. Πηρε η γιαγια Παναγιωτα, και μου ειπε οτι θα ερθει να σε επισκεφθει για δυο μερες."
"Ναι, ναι να ερθ-" κατσε τι ειπε μολις; "Τι λες μαμα εμενα με ρωτησατε;" της λεω φωναζοντας.
"Ελα μωρε Αρια, την ξερεις τωρα την γιαγια σου, λοιπον το βραδυ θα ειναι εκει."
"Που εδω; Ω ελα τωρα, πες μου οτι της εδωσες και την διευθυνση;" φωναζω αγανακτισμενη, αλλα μου το ειχε ηδη κλεισει στα μουτρα. Τελεια, τι λεμε τωρα στον Λουκα;
+++
"ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΕΔΩ Η ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ;" φωναζει ο Λουκας.
"Ναι Λουκα, και εμενα σημερα μου το ειπαν, ουτε που με ρωτησ-"
"ΟΥΑΟΥ, ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ!" φωναζει ο Λουκας ενθουσιασμενος.
Ε, αυτο δεν το περιμενα.
+++
Χτυπαει το κουδουνι και παω να ανοιξω. Βλεπω την γιαγια μου στην πορτα με τρεις βαλιτσες. Καλα δυο μερες δεν θα εμενε εδω;
"Κοριτσι μου, πως ψηλωσες, να σε εχει ο θεος καλα, αδυνατισες ομως, δεν τρως εδω; Μην ανησυχεις, θα σου μαγειρευω εγω. Εδω εφερα αυτα τα λιγα πραγματακια, δυο μερουλες θα κατσω δεν θα σας ενοχλησω καθολου." αρχισε η γιαγια μου την πολυλογια πριν προλαβω να πω κατι.
"Ελα γιαγια, περασε." της λεω και την βοηθαω με τα πραγματα της.
Εβαλα τις βαλιτσες της στο δωματιο μου, και οταν πηγα στο σαλονι, την ειδα να καθεται με τον Λουκα και να μιλανε.
Της ειπα οτι το κρεβατι ειναι ετοιμο, και πηγε να ξαπλωσει. Εγω εστρωσα και κοιμηθηκα στον καναπε.
+++
Ντρινν ντρινν
Με ξυπνησε ο ηχος απο το ξυπνητηρι μου, και σηκωθηκα πιασμενη απο τον καναπε. Η γιαγια μου ηταν στην κουζινα και μαγειρευε. Ξυπνησα τον Λουκα, ετοιμαστηκαμε και φυγαμε για την σχολη.
YOU ARE READING
It Started With A Cigarette
Teen FictionΜε κοιταει απο πανω μεχρι κατω, και δαγκωνει το χειλος του. "Γεια! Εχεις ενα τσιγαρο;" παιρνω το θαρρος και τον ρωταω. Χαμογελαει, και μου δινει το πακετο. Παιρνω ενα αλλα πρεπει να το αναψω ετσι; "Σε ευχαριστω" του λεω. "Αναπτηρα;" Μου δινει εναν...