Při čtení si můžete pustit písničku v médiích, která mě inspirovala k této kapitole. ❤️🙃
Harryho rty jsem na těch mých cítila i za dva dny a věčně jsem byla mimo. S ostatními kluky odjel na pár dní někam na druhou stranu ostrova surfovat, takže jediné co mi zbylo byl pocit a představy, které se mi stále dokola promítaly v hlavě.
„Země volá Liah." zatřásla se mnou Zoe a já sebou cukla, načež jsem se podívala na holky stojící kousek odemě u baru.
„Co je?" optala jsem se a pozvedla obočí. Neměla jsem moc dobrou náladu.
„Řešíme, jestli půjdeme večer do klubu." protočila oči Gigi a trochu se zamračila.
„Jo jasně, proč ne." pokrčila jsem rameny. „Už jsem vám říkala ráno, že je mi jedno co budeme dělat večer." dodala jsem a taky jsem se zamračila.
„Prostě jsme se o tom s tebou chtěly poradit." vložila se do toho Caysee s úsměvem na tváři a napila se svého Cuba libre. „Můžeme jít třeba na devátou?" navrhla po chvíli.
„Fajn." přikývla jsem zároveň se Zoe a zvedla jsem se z barové židle.
„Ty někam jdeš?" zeptala se mě okamžitě Gigi, která zněla vážně dost napruženě a její pohled to potvrzoval.
„Ne, zvedám se jen abych udělala dřep a pak si zase sedla." ušklíbla jsem se drze a vzala jsem do ruky kabelku, se kterou jsem se následně rozešla od baru pryč, do výtahu, kterým jsem sjela do patra, kde se nacházel náš pokoj. Otevřela jsem dveře, vešla dovnitř a během chvíle už jsem ležela v horké vaně s pěnou a sledovala jsem svůj odraz v zrcadle, které bylo na stropě. Bylo to zvláštní, mít zrcadlo na stropě, ale nijak mi to nevadilo.
Po asi hodině, když už byla voda ve vaně vcelku studená, jsem se usušila a vyfénovala si vlasy, něčež jsem se pouze v ručníku kolem těla vydala ke skříni, abych si vzala něco na sebe. Prohlédla jsem si všechno mé oblečení a vytáhla černou volnější sukni a top černé barvy, který připomínal spíš podprsenku, kterou jsem pod to samozřejmě neměla a jediné spodní prádlo proto byly kalhotky. Usušila jsem si vlasy, namalovala jsem se a sedla jsem si na balkón s telefonem a skleničkou vína v ruce.
„Ahoj Taliah." ozval se z vedlejšího balkónu chraplavý hlas, který mě donutil okamžitě zvednout hlavu a zadívat se do smaragdových očí. Samozřejmě jsem pohledem párkrát sjela na jeho tělo, které zákrývaly jenom černé CK šortky.
„Neměli jste být někde pryč?" zeptala jsem se okamžitě a vstala jsem z křesílka, abych si stoupla k dřevěné oddělovací stěně, jenž nás dělila. Měla jsem potřebu být mu blíž.
„To ano, ale nakonec jsme se vrátili dřív." měla jsem pocit, jakoby mě pohledem propaloval. „Jsi nádherná." promluvil po chvíli ticha a já se maličko pousmála a sklopila jsem pohled na svě ruce, jenž pevně svíraly skleněné zábradlí po mé straně.
„Půjdete večer s námi do klubu?" měla jsem pocit, že ani jednou neuhnul pohledem. Já jsem však pořád pozorovala jeho tělo, na kterém bylo tolik tetování, až jsem zatoužila po tom, zjistit, jaký mají význam.
„Určitě se rádi připojíme." přikývl a natáhl ke mně ruku. Mezi palec a ukazováček vzal moji bradu a zvedl moji hlavu tak, abych se mu podívala do očí. „Kam se to díváš Taliah?" jeho hlas byl chraplavý a přišel mi tak neskutečně dokonalý.
„Uhm.. nikam." zašeptala jsem. Měla jsem pocit, jako by můj hlas odmítal spolupracovat.
„Víš, že poznám, když lžeš. O tom už jsme se přesvědčili před dvěma dny, nemyslíš?" na jeho výrazu bylo poznat, že si situaci náramně užívá.
„Na tebe." zamumlala jsem skoro neslyšně. „Dívám se na tebe." dodala jsem ještě a on přejel palce po mém spodním rtu.
„Bože, jsi tak roztomile sexy." pozvedl jeden koutek rtů v drzém úšklebku a trochu víc se ke mně naklonil tak, že se skoro dotkl mých rtů. „Řekni mi Taliah, myslela jsi na to, co se stalo u dveří tvého pokoje?" v očích se mu zalesklo.
„A ty?" odpověděla jsem mu otázkou a on se pobaveně zasmál, ale neodtáhl se. Stále byl tváří tak blízko té mé.
„Víš že je neslušné odpovídat na otázku otázkou?" věděla jsem naprosto přesně co chce slyšet a přesto, že to byl někdo skoro neznámý, potřebovala jsem ho takto na blízku a byla jsem odhodlaná říct pravdu. „Ale, ano. Představoval jsem si tvé rty na těch mých, tvé tělo podemnou a kurva Taliah, byl jsem z toho tak tvrdý." šeptal do mých rtů, než mě prudce políbil a já mu zapletla prsty do vlasů, přičemž jsem se víc natiskla na tu dřevěnou zídku. Stála jsem na takovém malém schodku, proto mi byla zídka jenom po pas.
„Taliah?" uslyšela jsem v pokoji hlas Zoe a proto jsem se od Harryho rychle odtáhla a prohrábla jsem si vlasy, abych si je alespoň trochu upravila.
„Na balkóně." zavolala jsem do pokoje a otočila jsem se zase na bruneta.
„V kolik jdete do toho klubu?" zeptal se mě s ušklíbnutím na tváři a navlhčil si rty, což bylo v jeho podání opravdu hodně hot.
„V devět. Potkáme se tam? Nebo před hotelem?" odpověděla jsem a pak jsem se pousmála.
„Budeme čekat před hotelem." mrkl na mě, z čeho se mi málem podlomily kolena a kývnul na Zoe, která zrovna přišla na balkón za mnou a následně se rozešel on dovnitř jeho a Liama pokoje.
„Nebyl to..." začala Zoe mluvil, ale já jí skočila do řeči.
„Jo, byl to on. Půjde s námi on a ostatní do klubu večer nevadí?" zasmála jsem se a dívala jsem se jí do očí.
„A Liam půjde taky?" optala se okamžitě, což mě donutilo k dalšímu smíchu.
„Určitě." přikývla jsem a ona trošku zaostřila na můj obličej.
„Vy jste se líbali!" vyhrkla najednou a já vyvalila oči a zacpala jí rukou pusu.
„Nemusí to vědět všichni." zatáhla jsem ji za ruku do pokoje a ona radostně vypískla.
„To je skvělý!" zaradovala se a já nad ní pozvedla obočí a ušklíbla se. Rozhodně vypadala, jako by z toho měla větší radost než já.
„To sice ano, ale nikdo to nesmí vědět. Kromě tebe, mě a Harryho, okey?" ujišťovala jsem se a dívala jsem se u toho jí do očí.
„Neboj se, nikomu to neřeknu." mrkla na mě a pak se rozešla ke dveřím do koupelny. „Jdu se osprchovat a převléct na večeři a pak do toho klubu." otočila se na mě ještě trochu a zašla do koupelny, načež já jsem se rozešla zpět na balkón a tentokrát už nerušeně jsem si tam sedla do křesílka a začala jsem si číst na telefonu nějaké zprávy co mi došly.
Avšak stále se mi myšlenky stáčely k Harrymu, jeho hlasu, tělu a tomu polibku. Potřebovala jsem jeho rty na těch mých zase cítit. Pomalu jsem se na jeho polibcích stávala závislou. On byl pro mě jako droga.