ლანჩზე ჩავედით. ვერ აღგიწერთ როგორ არ მინდოდა ჩემი ოჯახის ნახვა. მაგრამ ზრდილობამ თავისი ქნა. ლანჩი ჩვეულებრივ მიდიოდა, მე ჩრდილში ვიყავი, სანამ...
- ჰერმიონ, შენს საქმიანობაზე მოგვიყევი. - თქვა მაქსმა. აეუფ. როგორ გინდა მაგლს უთხრა რომ აურორი ხარ და ამ შურიანებს კიდე ის რომ მსოფლიოში ყველაზე დიდი მოდის იმპერიას ვფლობ?
- მე სამართალ დამცველი ვარ ბრიტანეთსა და საფრანგეთში და HGM FASHION-ის მთავარი დიზაინერი. ორივე სამსახური თვრამეტი წლისამ მივიღე და საკმაოდ კარგად მიმდის საქმე. - ჩემი საშინელი ბიძაშვილები თვალებ გაფართოებულები მიყურებდნენ. - ის კაბა რომლითაც მოვედი ჩემი შეკერილია. - ტყუილი არ მითქვამს! უბრალოდ სიმართლეს რაღაცეები ამოვაკელი.
- ხელფასი რამდენი გაქვს? - მკითხა მირანდამ.
- მყარი არ მაქვს... - ამაზე ყველამ ყურებამდე გაიღიმა. მე კი დამცინავი ღიმილი ავიკარი და სიმართლე პირდაპირ ვუთხარი. - დღეში ათი ათასიდან თერთმეტი ათასამდე. ხშირად ცამეტი ათასზეც ადის. - ის ღიმილები ჩამოერეცხათ. ხოდა ეგრე!
- ტყუი! - დამიყვირა ამანდამ.
- არა საყვარელო. ყველაფერი სიმართლეა. შეგიძლია აქ მომსახურე პერსონალს ან იმ ხალხს კითხო დღეს აუზზე რომ ველაპარაკებოდი. - ტელეფონმა დამირეკა. ჩემი ასისტენტი, ვერონიკა იყო. - ერთი წუთით, სამსახურიდან მირეკავენ. - გვერდით გავედი. ვიცოდი რომ ბრიტნი ახლოს იდგა რომ გაეგო რას ვლაპარაკობდი. მე ის დავაიგნორე და ტელეფონს ვუპასუხე. - ვერონიკა, რამე მოხდა?
- არაფერი, უბრალოდ სისიმ შენი და შენი შვილების კოსტუმები დაამთავრა. თუ გინდა გამოგიგზავნი.
- მადლობელი დაგრჩები. - მან სურათები გამომიგზავნა. - რა ლამაზებია. სისის მადლობა გადაეცი.
- გადავცემ. ნახვამდის მისის მალფოი.
- კარგად ვერონიკა. - მაგიდასთან დავბრუნდი.
- ჰერმს, რამე მოხდა? წასასვლელი ხომ არ ხარ? - მკითხა დედამ.
- არა, ვერონიკამ კაბების სურათები გამომიგზავნა. რომ იცოდე ქუინის რა საყვარელიააა.
- წვეულებაზე ვნახავ. და კაბები ბრიტანეთში არაა?
- არა, სისი აქაა და ზეგ საყიდლებზე რომ წავალთ წამოვიღებ.
- დედიკო, ჩემი კაბის ნახვა მინდა.
- ქუინ, საყვარელი, ზეგ ვნახავთ. სისიმ ის მხოლოდ შენთვის შეკერა და ვიცი რომ მოგეწონება.
- და ჩვენ ჩვენით ვირჩევთ რაც ჩავიცვათ, ხო? - მკითხა ოლიმ.
- უკვე ვიცი რასაც ჩაიცმევთ და თქვენ კიდე არ გადაიფიქრებთ, ამიტომ, ხო რაც თქვენ გინდათ. თან გიხდებათ. - ვთქვი და ამოვიოხრე.
- წარმატებები მამასთან. - მითხრეს სამივემ ერთად.
- ნერვებს მიშლით. ეგეც კიდე შეჯდება ვირზე და მერე ადარდე ცოლი ხარ თუ ვოლდემორი მაინც იმას ჩაიცმევს რაც უნდა.
- გრეინჯერ მორჩი წუწუნს და შენი ქმრის გულში ლანძღვას.
- მოკეტე მალფოი. ვითომ შენ უკეთესი ხარ! - არ დავაყოვნე პასუხი.
- დლაკოოო! - წამოხტა ქუინი და მის ფეხებს ჩაეხუტა.
- ჩემი პრინცესა. - დრაკომ ქუინი ხელში აიყვანა და დაატრიალა.
- ქუინ, არ მითხრა რომ ეს მატყუარა წმინდასისხლიანი ნარცისი ჩემზე უფრო მეტად გიყვარს. - ვთქვი ნაწყენმა. მე გავაჩინე და მამა უფრო უყვარს.
- იცი... შეიძლება. - თქვა ქუინმა.
- ნუ გიკვირს მუქსისხლა. მე ვერავინ მიძლებს. - თქვა დრაკომ.
- დედაჩემს რა უწოდე?! - ფეხზე წამოიჭრნენ ოლი და სკორპი.
- წამოდი სალაპარაკო გვაქვს. ქუინ დარჩი. - თქვა ოლიმ და დრაკო სასადილოდან გაიყვანეს.
- არ შემოგაკვდეეთ. - გავძახე. - და მარჯვენა მუხლში დაარტყით, მინატეხი აქ!
- მოგკლავ გრეინჯერ!
- მოკეტე თორე ცხვირს ისევ ჩაგინგრევ! - პასუხი არ გაუცია. - ხოდა ეგრე!
- შენ და დრაკომ იჩხუბეთ? - გადმომიჩურჩულა დედამ.
- არა, სურპრიზის ჩაშხამება არ გვინდა. - ვთქვი მე.
- ისევ? ანუ ცხვირი აქამდეც გაუტეხე? - მკითხა მირანდამ.
- ხო, ცამეტისები რომ ვიყავით. - თქვა დრაკომ. - მაგრამ დავიმსახურე. და უკან რომ დამაბუნოთ მაინც დავარტყმევინებ რადგან ამ შემთხვევამ ჩემს ცოლთან დამაახლოვა.
- დაქორწინებული ხარ? - წამოიძახა ბრიტნიმ. - მან მე შემომხედა. მე ღრმად ჩავისუნთქე და თავი დავუქნიე.
- დიახ. უკვე თითქმის ცხრა წელია, ყველაზე ლამაზ, ყველაზე ჭკვიან, მამაც და კეთილშობილ გოგონაზე ვარ დაქორწინებული. ნება მიბოძეთ ჩემი ცოლი წარმოგიდგინოთ. - ჩემთან მოვიდა და ფეხზე წამომაყენა. - ჰერმიონ გრეინჯერ მალფოი.
YOU ARE READING
ჰერმიონის საოჯახო შეკრება
Fanfictionჰერმიონ გრეინჯერი საოჯახო შეკრებაზე თექვსმეტი წელია არ ყოფილა. მისი ბიძაშვილები არ არიან ზრდილობიანები და ეს მათ მშობლებს საერთოდ არ აწუხებთ. იქნება ჰერმიონი ისევ ისეთი როგორიც თექვსმეტი წლის წინ იყო? საქართველოში Wattpad-ი ქეიპოპს და ჰარი სთაილსს...