m.yngi: Kaybettin Hoseok. Kaybettin beni.
Jung.hk: Yoongi, ben kazanan tarafım. Kaybeden taraf sen olursun.
m.yngi: Ayrılalım diyen sendin ama. .Her seviştiğimizde ya da her gülümsediğimzide, beni bırakmayacağını söyleyen sendin. Ne değişti de birden ayrılmak istedin? Ben senin oyuncağın değilim, bir daha sana geri döneceğimi mi sandın?
Jung.hk: Köpek gibi dönersin sen. Sürtük değil misin sen? Döneceksin tabii. Kaybeden sen oldun. Ben sana hiç bir zaman aşık olmadım, ama sen bana tapıyorsun.
m.yngi: SEN BANA NE HAKLA SÜRTÜK DİYORSUN?! İLKİMİ SEN ALMADIN MI? bu arada bana bakışında bile aşk vardı? Daha iyi yalan söyle bence. Eminim şu an pişmanlıktan ölüyorsundur.
Jung.hk: Öyle düşünüyorsan resme iyi bak
m.yngi: SEN... SEN TAM BİR ŞEREFSİZSİN HOSEOK! SEN BU DEĞİLSİN! BEN SAN
A NE YAPTIM DA BUNU YAPTIN!
Jung.hk: Çok istiyorsan seni de kucağıma oturturum sürtükcüğüm. Neyse ben sana sonra yazarım :d
Jung.hk çevrimdışı
m.yngi çevrimdışı
<<<<
Yoongi elindeki testi sıkıp, mermere yüzeye çöktü. Canı çok acıyordu genç adamın. İlk aşkı onu terketmişti, canından çok sevdiği insanın ona hak etmeyeceği lakap takmıştı. Bunlar yetmezmiş gibi karnında küçük bir can taşıyordu. Elini karnı götürdü ve okşamaya başladı.
"Çok yalnızım bebeğim, tek varlığım sensin."
Genç adam hıçkırarak ağlamaya başladı.
"Tek babasız da mutlu olursun dimi bebeğim?"
Ayağa kalkıp, yavaşça odasına gitmeye başladı. Yatağına yattığında, karnını okşayarak, mırıldanmaya başladı.
"Diğer, baban bir gün pişman olup affetmek için yalvardığında onu affetmeyeceğim. Bu yüzden bana kızma bebeğim. O bizim en güzel zamanlarımızda olmayacak, en kötü zamanlarımızda da olmayacak sadece sen ve ben olacağız."
Genç adam gözlerinizi sıkıca kapatıp uyumaya başladı. Zaten gözleri acıyordu. Yoongi biliyordu ki "İnsanların en acı dolu ve kimsesiz zamanlarında Tanrı 'geçecek' diye uyuyan insanların saçlarını okşar. Tanrı 'geçecek' diyorsa, geçerdi dimi?"
01/09/18
umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybettin (Sope)
Teen Fictionm.yngi: Kaybettin Hoseok. Kaybettin beni Jung.Hk: Yoongi ben hep kazanan tarafım. Kaybeden sen olursun.