Jung.hk: Hemen de başkasının kollarına koşmuşsun
m.yngi: Bunu bana dün bir kızla sevişen adam mı söylüyor?
Jung.hk: Aynı şey değil
m.yngi: Sen kendini böyle avutmaya devam et, anca edersin
Jung.hk: Sen şeftaliden nefret ederdin? Neden bugün şeftalili pasta yedin?
m.yngi: SANA NE! Hem beni takip etmek ne ayak?
Jung.hk: Sadece sevgilimle gelmiştik, aynı yerde bulunduk o kadar başka anlam çıkarma
m.yngi: Bana açıklama yapmak zorunda değilsin. Hem biz ayrıldık yazma bana artık.
Jung.hk: Yoo canım bir sürtükle oynamak istiyor
m.yngi: Ama benim canım bir pezevenkle iletişim halinde olmak istemiyor.
Jung.hk: O zaman yanındaki çocuk ile iletişimi kes
m.yngi: Ben senden bahsediyordum.
Jung.hk: Yoongi o çocukla iletişimi kes dedim sana
m.yngi: SANA NE! Sen bana bunu ne hakla söyleyebiliyorsun?
Jung.hk: Ben sana kes dedim. Biliyorsun ben her istediğimi alırım.
m.yngi: Bir zamanlar beni elde etmek için kıçımda dolaştığın gibi mi?
Jung.hk: Hayır, yeni sevgilimi nişana ikna etmek gibi
m.yngi: Sen... Sen tam bir şerfiszisn
Jung.hk: Üzülme sürtüğüm, senin o deliğinle yine ilgilenirim ben
m.yngi: Umarım acılar içinde ölürüsn Jung Hoseok
m.yngi çevrimdışı
<<<<
Yoongi elini karına sardı ve ağlamamak için dudaklarını ısırmaya başladı. Canı çok fazla acıyordu. Bir zamanlar hayatının en güzel günlerini geçirdiği bu adam artık ona hayatının kabusunu yaşatıyordu. Tek yaşama sebebi karnındaki küçük meleğidi. O olmasa belki çoktan ölmüştü. Böyle bok gibi bir hayatta yaşamak istemiyordu. Tek istediği mutluluktu. O küçüklüğünden beri huzur ve mutluluk istemişti. Dayanamıyordu artık.
Elindeki bardağı yere atıp, çığlık çığlığa ağlamaya başlamıştı. Gücü kalmamıştı. Yalnızdı. Yere çöküp ellerini yumruk yapıp, yere vurmaya başladı.
"Dayanamıyorum artık, çok acıyor kalbim."
Aklıma gelen fikir ile sinsice gülümsedi. Düşe kalka üst kata, kendi odasına çıktı. Tavandaki metale bakıp sırıtmaya başladı.
"Belki de buradan gitmenin zamanı gelmiştir ha?"
m.yngi: Dediğim gibi kaybeden sensin Hoseok. Hem beni, hem kendi canından evladını.
<<<<
Bu kitapta Hoseoka istediğiniz gibi sövebilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybettin (Sope)
Ficção Adolescentem.yngi: Kaybettin Hoseok. Kaybettin beni Jung.Hk: Yoongi ben hep kazanan tarafım. Kaybeden sen olursun.