Yoongi'nin ölümünden 19 ay sonra
Jung.hk: 1.5 yıldan daha fazla oldu Yoongi
Jung.hk: Hala sen yoksun yanımdan ve ben daha çok çöküyorum.
Jung.hk: Eğer yaşasaydınız şu an bebeğimizin doğum günü kutlayacaktık.
Jung.hk: 1 yaşına basacaktı ve yürüyecekti, belki konuşacaktı
Jung.hk: Yoongi sizi çok özledim
Jung.hk: Artık gelin, yaşayarak ölüyorum
Jung.hk: Ölmek için sadece nefes alıp vermenin bitmesi gerekmiyomuş
Jung.hk: Sensiz yaşamakta bir nevi ölüm imiş Yoongi
Jung.hk: Ve bunun ömür boyu sürecek olması ayrı bir koyuyor.
<<<<
Hoseok son mesajı yazdıktan sonra boş gözlerle instagrama girdi ve gördüğü şey ile acı dolu bir şekilde gülümsedi.
park.jjk
London/UK
park.jjk: iyi ki doğdun güzellik. Benle evlenmek isteyen bir adet Su-Ah!
park,jmn ve 18.650 kişi beğendi
Bu gönderi yorumlara kapalıdır.
park,jmn
London/UK
park,jmn: Doğum günü hediyesi olarak beni isteyip, bizi oraya kadar getirten Ha-Jun doğum günün kutlu olsun yakışıklı.
park.jjk ve 17.850 kişi beğendi
Bu gönderi yorumlara kapalıdır.
<<<<
Hoseok düşünmeye başladı. Acaba kendi bebeği ölmeseydi, o da böyle fotoğraflar atacak mıydı? Derince bir nefes alıp yere çöktü. Ağlamaya başlamıştı. Eğer zamanında böyle bir şey yapmasaydı şu an ağlamak yerine gülecekti.
"Çok özlüyorum Yooongi. Her şeyini, eğer bir gün ölmeyi becerebilirsem beni cennetine kabul et, olur mu?"
Genç adam gözlerini kapadı ve rüyasında sevdiği adam ile çocuklarının doğum gününü kutluyordu.
Her şeye ya da her olaya acı çekmeden ulaşılmaz Hoseok. Ama senin isteğin için acıyla ölmen lazım.
<<<<
umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybettin (Sope)
Teen Fictionm.yngi: Kaybettin Hoseok. Kaybettin beni Jung.Hk: Yoongi ben hep kazanan tarafım. Kaybeden sen olursun.