(dit hoort niet bij het verhaal ) Hey, ik wil even zeggen dat dit verhaal waar gebeurt is, de namen zijn verandert en dat soort dingen, have fun met lezen!)
Mijn kamer opruimen was nog nooit zo moelijk geweest. Hoe kan je nou je kamer opruimen als je alleen nog maar aan Haar kan denken. Mijn moeder zou ik het nooit kunnen vertellen. Die is zo gelovig, als ik haar zou vertellen dat ik op meisjes val, zou ze me het huis uit schoppen. Ik kan het niemand vertellen. Mijn vader is omgekomen in een car crash, mn beste vriend mag het zoiezo niet weten en al mijn vriendinnen zouden disgusted van me zijn. Ze begrijpen gewoon niet dat een meisje op een meisje kan vallen. Net zoals ze niet bergrijpen dat een meisje, beste vrienden kan zijn met een jongen. Eerst is het normaal maar zodra je 16 bent geworden, gaan ze denken dat je verliefd op hem ben. Maar ik ben nog het meest in de war van Haar relatie gedrag. Ze heeft verkering met Tom, maar heeft gezoend met mij. Eigenlijk zou ik moeten bellen. Maar wat als ze zegt dat het een vergissing was, dat ze niet lesbisch is. Dan zou ik achterblijven met een gebroken hart.
Ik heb Haar gebeld. En hoewel ik van buiten heel verdrietig lijk op dit moment, sta ik echt te springen van blijdschap binnen in mij. Ze vroeg me om langs te komen. Dan kunnen we het bespreken. Ik heb net mn beste kleren aangetrokken. Een los blauw shirt, dat zo naar beneden hangt dat je een stuk van mn BH ziet en een losse broek die snel uit kan. Tja dat klinkt echt heel erg alsof ik seks wil met Haar. En dat wil ik ook! Het lijkt me zo spannend om "het" met een meisje te doen. Je hebt geen last met condooms ofzo en je krijgt ook geen pijn omdat er een 'ding' in je (in mijn geval) kleine gaatje moet. Oke ik moet stoppen met dit onderwerp en naar Haar huis toe gaan. Wish me luck.
'TingDong' Oke, geen weg meer terug nu, ik heb aangebeld en kan niet meer wegrennen. Even checken of alles goed zit. Mascara, check. Shirt beetje naar beneden, check. Broek zo gedaan dat je mijn string klein beetje ziet, check. Oke ik ben er klaar voor. De deur gaat open. 'Hey Lieke, kom erin.' Zegt Ze. Wat is ze mooi, dit is Het moment om iets super sexy's en flirterigs te zeggen. 'H-hey He-Hester.' Stotter ik natuurlijk weer. Ik verpest alles. 'Laten we naar mijn kamer gaan' zegt Ze en loopt naar boven. Ik loop achter haar aan terwijl ik mijn broek nog wat lager doe. Slecht idee natuurlijk, want ik doe hem natuurlijk zo laag dat ik op een van de pijpen stap en van de trap val. Ik zie haar geschrokken kijken voordat alles zwart word.
Bij 1 vote ga ik verder ;)
JE LEEST
Het vriendinnetje van mijn beste vriend.
Teen FictionLieke en Tom zijn beste vrienden. Tom heeft verkering met Hester en Hester en Lieke hebben met elkaar gezoend. Als Lieke en Hester worden betrapt door Tom terwijl ze seks hebben word Lieke's leven ondragelijk.