Betrapt

1.7K 22 2
                                    

-He, ik moest nog vertellen, ik ben nieuw hier dus kan iemand mijn vragen beantwoorden?

vraag 1: hoe krijg je die belachelijk grote enters weg?

vraag 2: hoe krijg je meerdere bladzijde van 1 hoofdstuk?

Please beantwoord ze, :D nu het boek-

Als ik mijn ogen open doe zie nog steeds niks. Ik zie niks zwarts maar oranje streepjes voor mijn ogen. Opeens zijn de streepjes weg en word ik verblind door een lamp. 'Oh gelukkig je bent wakker. Ik wou net de dokter bellen.' zegt een goddelijke stem. Ik kom overeind en knipper een paar keer met mijn ogen voordat ik alles weer goed zie. Ik kijk in een paar prachtige groene ogen met gouden spikkels. 'He, wat is er gebeurd?' vraag ik wazig. 'We gingen naar mijn kamer en toen ben je van de trap gevallen. Geen zorgen ik heb je onderzocht en je hebt helemaal niks behalve een bult op je achterhoofd.' verteld Hester me. *Triiiing* De telefoon gaat. Hester neemt op

'Hallo met Hester'

...

'Is goed hoor Hoe laa-' *Piep piep piep*

'Hij heeft opgehangen' ze kijkt verbaasd naar de telefoon. 'Het was Tom' verduidelijkt ze. 'Hij wou langskomen maar de verbinding werd verbroken voordat we een tijd konden afspreken. Nou ja, ik zie hem morgen weer dus dan kan hij ook zeggen wat hij wil.' zegt Hester. Dan kijkt ze naar mij en zegt; 'Kan je naar boven lopen? We wouden toch verdergaan waar we vorige keer mee bezig waren?' ze klinkt flirterig. Ik knik en sta op. Hester loopt langs me en ik ruik haar geur. Vanille. Ik loop achter haar aan de trap op. Ik let goed op, ik wil niet weer van de trap vallen.

Haar kamer is precies zoals ik had verwacht. Posters van beroemdheden op de muren, de vloer is brandschoon enin haar kast liggen al haar prachtige kleren netjes opgevouwen. Hester is op haar bed gaan zitten en klopt naast zich. Ik ga daar zitten en bloos een beetje. Ik kijk naar haar mooie ogen. Haar ogen zijn zo betoverend. Ze lacht. Haar lach is zo mooi en haar tanden zijn zo wit dat je er verblind door word. Dan kust ze me. Haar lippen passen perfect op de mijne, alsof onze lippen voor elkaar gemaakt zijn. Onze lippen smelten samen. Haar hand gaat langs de zijkant van mijn buik, naar de onderkant van mijn shirt. Ze opent haar lippen een beetje en haar tong glijdt naar binnen. Onze tongen dansen een dans met elkaar terwijl Hester met haar hand onder mijn T-shirt gaat. Ze duwt me omver en gaat half op me liggen. Ik betast haar nu ook, haar prachtige lichaam voelt zo zacht. Ze trekt mijn shirt en broek uit en kleedt zichzelf ook uit. Ik houd mijn adem in als haar handen achter haar rug gaan. Ik ga haar naakt zien! gil ik in mezelf. Dan schiet haar BH los en valt op de grond. Perfecte ronde borstjes komen tevoorschijn. Ze doet haar string ook uit en buigt zich dan naar mij. Ik staar in haar groene ogen. Pas na een tijdje heb ik door dat ze wil dat ik me omdraai zodat ze mijn BH kan uit doen. ik draai op mijn buik en voel haar handen over mijn rug glijden. Als ik mij weer omdraai blijft mijn BH liggen op het bed, ik veeg hem eraf. Mijn string doe ik zelf uit en ook die beland op de grond. Dan beginnen we weer te zoenen. We betasten en strelen elkaar. Opeens stopt ze en kijkt omhoog. 'Wat is-' begin ik maar ze legt haar vinger op haar mond als gebaar dat ik stil moet zijn. 'Volgens mij hoorde ik iets.' fluistert ze. Maar na 2 minuten niks gehoord te hebben, begint ze weer met zoenen. Langzaam gaat ze naar beneden met haar hoofd. Ze kust alle plekjes op mijn lichaam. Ze is bij mijn borsten aan gekomen en ze zuigt op de tepels. 'WAT IS DIT!?' Geschrokken kijken we naar de deur. Tom staat in de deuropening.

-Vergeet niet mn vragen te beantwoorden please. En nu de zin die iedereen kent: Vote en Comment ;) Volgende deel komt bij 2votes (ik begin laag :p )-

Het vriendinnetje van mijn beste vriend.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu