Přípravy

142 10 4
                                    

HUNTERS

Byl to hustý a tichý les. Rovný terén, stromy vysoké a s optimálními rozestupy. Ve vzduchu se vznášel štiplavý příslib brzké zimy, ale zatím stále vládl podzim. Skupině čtyř dívek a jedné Snářky však stoupala slabá pára od úst.

,,Je to prostě banda Mary Sue. Nakopem jim zadky v rekordním čase." odfrkla si pohrdavě dívka s platinovou hřívou a nosem zabořeným v měkké huňaté šále. S rukama v kapsách černé mikiny s nápisem Fuck Ya vypadala jako obyčejná sedmnáctiletá holka, kdyby jí na čele nesvítil jako krev rudý drahokam.

,,Nepodceňuj je, Susan. Radši. Ale netvrdím, že by pro nás měly být nějaký oříšek." pokrčila rameny mladší hnědovláska. Z celé skupinky byla nejmladší, mohlo jí být asi dvanáct. V jejím bezelstném obličeji však upoutaly pozornost uhrančivě světlé stříbrné oči.

,,Nedělej si starosti, Luc. Až nás to přestane bavit, kopnu je do zrcadlový dimenze a budou mít po srandě." poplácala jí po rameni patnáctiletá vytáhlá hnědovláska. Měla oříškové oči a oranžový svetr s vyplétaným vzorem štítu Kapitána Ameriky. Hnědé vlasy měla stažené do dlouhého culíku.

,,No jó, naše pacifistka," uchechtla se blondýnka s vlasy vyčesanými do nedbalého drdolu. Měla na sobě světle modrou pandí mikinu a černé džíny. ,,Neříkej mi, že tě nepřitahuje představa pořádnýho boje." ,,Tak hele, divoký Asgarďane, ne každý si libuje v mlácení druhých," bránila se hnědovláska.

,,Hlavně se nenechte unýst. Plán a taktiku znáte, ne?" ujistila se Altair a protáhla si křídla. Dvojice zakoulela očima. ,,Ano, vaše výsosti," zapitvořila se hnědovláska. ,,Sis, ještě jednou mi tak řekneš, a tu blbou korunku ti nacpu do nosu," varovala jí vlčice v žertu. Sis se uchechtla.

,,Susan? Cos nám o těch Elites zjistila?" změnila téma plavovláska. Druhá sáhla do batohu, který nesla na zádech, a vytáhla pětici žlutých papírových složek, každou nadepsanou jiným jménem. ,,Dva měsíce pozorování přinesou svoje, Evie. Vím v podstatě, i jakou jí pizzu." pochlubila se hrdě. ,,Paráda." zazubila se Eve a jednu se jménem Daughter of the Godness rozevřela.

Altair si stíny podržela tu s nadpisem Bluebow. ,,Jé, takhle střílí z luku. Však já jí ukážu, co to znamená být Hawkeyeův plyšák!" prohlásila odhodlaně. Dívky se daly do smíchu. Susan obracela listy Kelly Lovers.

,,Tohle je ženská podoba One above All?!" odfrkla si pohrdavě. ,,Kouzla, nesmrtelnost, hele, Sis, okopírovala Stevův štít... Juj, stvořila si vlastní Kámen nekonečna!" Znechuceně složku zaklapla a podala Lucy. ,,To je jak z nějaké špatné fanfikce."

,,U týhle toho moc není," zamumlala Eve začtená do RedFragments. ,,Prej červená magie. Pfff, tahle nebude problém." prohlásila sebejistě. ,,Jo. Tahle a ještě Radiation. Ta fetuje tekutý gama záření. To jde?" zavrtěla hlavou Sis. ,,Já šňupu hvězdnej prach, takže..." zasmála se Altair.

Pomalu se blížily k jejich cíli, a sice jedinému listnatému stromu v lese jehličnanů. Byl to mohutný pokroucený dub a jeho holé větve se roztahovaly jako jelení paroží. Veselá rozverná nálada přešla ve vážnou a odhodlanou. ,,Tak fajn." zavrčela Susan a výhružně si prokřupla prsty na rukou.

ELITES

,,Peggy, máš tu ty složky?" zeptala se rudovlasá Klarisa a kontrolovala svoje pistole. Drobná zrzka kývla a položila svazek na stůl. ,,Kaila je včera přinesla," podotkla. Další zrzka, tentokrát s modrýma očima, souhlasně zakývala hlavou. Ruce měla složené za hlavou a nohy na stole. Kelly, blondýna s vlasy v copu nesouhlasně zamlaskala a shodila je dolů.

,,OK. Říkaj si Hunters a je to zajímavá sebranka. Red Killer, Silvercat, Sorcerer, Observer a Kneeling Queen. Dvě jsou z Asgardu. Jedna má na čele Reality stone a je to elitní vrah. Další patří mezi nejlepší čaroděje - a nejmladší. No a ta poslední si hraje s aurou." shrnula jejich schopnosti Peggy.

Natalia si prohlížela jednu ze složek. Když ji otevřela, byla přinejmenším překvapená - čekala nějakou dívku, místo toho na ni však čekala vlčí tvář. ,,Hele, oni maj pejska," prohlásila uštěpačně. Kaila si odfrkla. ,,Nepodceňuj ji. Je to královna Snářů," varovala ji, hnědovláska však pohrdavě máchla rukou. ,,A to je co? Nějaký psí plemeno? S tou to vyřídím raz dva." prohlásila přezíravě.

Nevěnovali složkám už přílišnou pozornost. Byly si vcelku jisté, že s Hunters nebudou mít problém. ,,Porazíme je raz dva," usoudila klidně Kelly a vytáhla klíčky od auta. ,,Tak nastupovat, holky. Musíme nakopat zadek pár rádoby hrdinům," uchechtla se a vyšla ze dveří domku. Elites se nacpaly do Kellyina auta a vyrazily vstříc lesu, kde se měly s Hunters setkat.




Protože by to bylo šíleně dlouhý, rozhodla jsem se tu jednodílovku rozkouskovat na tři nebo čtyři části, takže to bude spíš krátká povídka XD

No, tohle bylo takové seznámení s postavami. Dneska večer by měla vyjít druhá část, a sice samotný boj. Držte mi palce. A nepáchejte sebevraždy kvůli konci prázdnin XD

,,FIGHT!" [Marvel fandom Elites vs. Hunters]Kde žijí příběhy. Začni objevovat