Boj! PART II.

54 8 4
                                    

! VAROVÁNÍ! V téhle kapitole bude víc násilí a nějaká ta krev!

,,Do nich!" křikla Klarisa a vyskočila na nohy. Vytáhla z pouzdra u opasku svoji bojovou tyč a Sis se uchechtla. ,,Tohle je moje zbraň, děvče." přimhouřila oči a na tváři se jí objevil vítězný úšklebek. Dvěma švihy rukou se jí v dlaních objevila bojová tyč z oranžového prskajícího světla.

Klarisa a Sis začaly divoce útočit jedna na druhou v oslepujícím sledu výpadů a krytí ran. Lucy se rozběhla, odrazila do výšky a vrhla se na Peggy. Ta to nečekala a jen na poslední chvíli nastavila štít. Čepele z aury zajiskřily a Lucy pokračovala v přívalu ran. Zoe už pracovala na Bluebow. Bohužel, ovládání krve jí ubíralo mnoho sil a tak nyní útočila jen zlatooranžovou magií.

Natalia poodešla o pár kroků dál a tiše se soustředila. Náhle jí ze zad vyrostl veliký pár křídel. Altair se kousla do rtu a nervózně koukla po Susan. ,,Susan, ale já jim už nechci ubližovat." Blondýnka se usmála a pomuchlala její velkou huňatou hlavu. ,,Holt budeš muset." usmála se a pak jí rudě zazářily oči.

,,Hej, Mary Sue! Tam ten blonďatej loser! Chceš ukázat, jak to vypadá, když někdo ovládá opravdový Kámen nekonečna?!" křikla na Kelly a bojechtivě se zazubila. Pak ještě jednou pohlédla na Altair, která nervózně přešlapovala na místě. Protože už stačila přepnout do vzteklého módu, aby uvolnila moc Reality stonu, rozzlobeně zavrčela. ,,Altair!" okřikla ji. Vlčice sebou trhla, jednoslovná pobídka stačila. ,,Už letím." vyhrkla rychle, zacouvala a dvěma skoky se vznesla do vzduchu.

Natalia měla svoje dvě pistole a chystala se vylétnout vzhůru, aby mohla Hunters ostřelovat zvrchu. Stabilizovala výšku a se cvakáním odjistila. ,,Tak sbohem, Hunterky," ušklíbla se a začala v nepřehledném ději na mýtince vyhledávat nepřátele.

Jenže jeden dřív našel ji.

Ucítila prudký úder do zad a překvapením vyhekla. Pistole jí vypadly z rukou a už ji něco vysokou rychlostí poslalo k zemi. Altair přitáhla křídla k tělu a nutila dívku padat dolů dřív, než se stačí zachránit a roztáhnout křídla. Prudce vykopla zadníma nohama proti jejím zádům, ale Natalia se stačila otočit a škubnutím otočit vlčici pod sebe. Pak už přišel dopad.

Altair se před očima roztančily hvězdičky a celým tělem jí proběhlo šílené mravenčení. Náhle ho vůbec necítila, tušila, že nervy jsou v šoku. Slyšela jen praskání vlastních kostí a tušila, že je tak nějak v háji. Překvapeně vyhekla a snažila se znovu ovládnout svoje končetiny. Natalia na tom nebyla také zrovna nejlíp, ale rozhodně se dokázala hýbat.

Teď vytasila dvě úzké blýskavé čepele. ,,Míň bezbolestný způsob připoutání tu nemám," ušklíbla se. Než Altair došlo, co chce udělat, přišpendlila jí jimi jedno křídlo k tlustému kmeni padlého stromu. Vlčice to ani necítila, ale dýky ze dřeva nedostane. Měly střenky, takže nemohla křídla provléct skrz.

,,Ještě než odejdeš, máš zraněnej pravej kotník," zachraplala. Povedlo se jí kousnout se do jazyka. Natalia se uchechtla. ,,S tím dokážu žít. Měj se tu hezky, plyšáku," zamávala jí ironicky a odrazila se do vzduchu. Altair pomalu vydechla a opřela se o kmen.

Co teď? Měla několik málo možností. Mohla se pokusit odstranit dýky nebo tlustou kládu odvléct zpátky k boji. Některá z dívek by jí pomohla. Mohla prostě čekat, co se stane. Anebo... Zkousla si ret. Byla to asi nejlepší možnost. ,,Tak jo." zhluboka se nadechla. Bude muset být rychlá, ale ne moc.

Pak prostě zavřela oči a zahryzla se do křídla, co nejblíž dosáhla. Ucítila na jazyku sladkou chuť vlastní krve. Trhla. Měla obrovské štěstí, že nervy pořád trochu stávkovaly, ale i tak to neskutečně bolelo. Uklidňovala se tím, že už zvládla horší věci. Zakousla se znovu a postupně si prohryzávala cestu ke svobodě.

Vysílená a celá zacákaná krví se svalila vedle kmene. Pahýl se rychle obaloval novou kůží a dorůstal, ale viděla to nejméně na patnáct minut hojení. Aby to přeci jen trochu urychlila, začala ze sebe olizovat krev a očistila od jí i kmen a zbytek připíchnutého křídla. Pak zavětřila. Zvuky boje se nesly vzduchem a ona se za ním rozběhla.

Ozvalo se zasvištění vzduchu a Natalia ji popadla. ,,Věděla jsem, že tě to napadne," uchechtla se a přitiskla jí ke krku další čepel.

•••

Susan přitiskla Kelly k zemi. Oči jí děsivě rudě zářily. Na tváři měla drobnou ranku, ale ani si jí nevšimla. Prudce udeřila protivnici pěstí do obličeje a natrhla jí tak ret. Kelly zachrčela, ale její štít už jí dívka s kamenem reality dávno proměnila v hromádku popela. Susan s šíleným pohledem vytasila nůž a pomalu jí ho přitiskla na hrdlo.

,,Pros," broukla přívětivým hlasem. Kelly se marně pokusila o nějaké kouzlo. Reality stone zablikal a její pokus zmařil. ,,Sice sis udělala nějakou růžovou hračku," pousmála se mile Susan, odtáhla čepel a přitiskla jí ji na tvář, ,,ale na moc skutečných kamenů nemá." Dvěma bleskovými tahy jí na tváři zanechala krvavé X.

,,Ještě jsem tě neslyšela," připomenula vlídně a tentokrát dívce zjizvila druhou tvář. Kelly vykřikla a trhla sebou. Jenže jí jaksi neměl kdo pomoct. Náhle se ozvalo zasvištění vzduchu a dopad a vedle nich přistála Natalia. V náruči svírala Altair, napůl udušenou a lapající po vzduchu.

,,Odhoď ten nůž a nechej Kelly být," zavrčela Natalia. ,,Víš, já mám taky dýku," usmála se a vytáhla vlastní čepel. Susan si zkousla ret. Altair po ní hodila napůl nepřítomným pohledem a téměř nepostřehnutelně zavrtěla hlavou. Susan zkřivila tvář.

,,Jak myslíš. Když jsi taky začala levou..." pokrčila rameny Natalia a udělala na vlčí tváři řez. Omdlévající Snářku to přivedlo zpátky k vědomí a tiše kníkla. ,,Dobrá!" vykřikla rozzuřeně Susan a odhodila nůž. Natalia se zákeřně ušklíbla. ,,Dobrá volba. Takže zemře rychle." uchechtla se a rozmáchla se nožem, připravená ho zabodnout vlčici do hrdla.

Náhle přišel oslepující záblesk a uširvoucí hřmění. Na převráceném a rozbitém autě zničehonic přistáli Avengers. Steve se štítem, Tony s připraveným celým arzenálem, který v Iron Manovi byl, Hawkeye mířil šípem na Nataliinu hruď, Bruce nervózně postával vzadu a čekal, jestli se má naštvat, Natasha s nabitými pistolemi a Thor, z jehož kladiva sršely blesky.

,,Tak a teď pusť mou královnu." vyzval Natalii vražedným hlasem a pomalu namířil hlavici Mjolniru na ni.








Konečně jsem sepsala další část! Moc se omlouvám za vyšší výskyt násilí... A Altair 😅

Snad vám to moc nevadí. :/ Příští část bude poslední a uzavře celou povídku a doufejme i spor mezi Hunters a Elites.

,,FIGHT!" [Marvel fandom Elites vs. Hunters]Kde žijí příběhy. Začni objevovat