,,To si dělají srandu." vzdechla Zoe, pohodlně opřená o kmen stromu. ,,Oni vážně přijeli autem?" ,,Tak tohle mě zklamalo." zvedla obočí Lucy a s nezájmem si prohlížela nehty. ,,To teda. Hele, jestli začnou předvádět nějakej taneček, tak to tu normálně balím." prohlásila pohrdavě Susan a založila si ruce na hrudi. ,,Jakože bysme dali fight Starlord style?" zazubila se Altair.
Elites mírně rozhozeně sledovaly, jak se Hunterky pár metrů od nich nenuceně baví. Jakoby tam ani nebyly. ,,Hej! Jsme- jsme tu!" křikla na ně Peggy vyvedená z míry. Sis přezíravě máchla rukou. ,,Mlč, teď mluví dospělí," křikla zpátky a dál v klidu konverzovala s kamarády.
,,Tak fajn," zavrčela Natalia a odhrnula si pramen hnědooranžových vlasů z obličeje. ,,Všichni stranou, prosím," požádala s mírným úšklebkem a dlaněmi Elitky odehnala o pár kroků dozadu. Následně jednoduše popadla kapotu auta, zvedla ho do vzduchu jako nic a mrštila jím po Hunters.
Před Hunterkami se objevil prskající oranžový ovál a auto jím prolétlo. Následně se ozval rachot a spadlo z portálu přímo nad Elites. ,,Pozor!" vyjekla Kelly a rychle máchla rukama. Auto se neškodně odrazilo od země a převalilo na bok. Blondýnka se nazlobeně podívala na Natalii. ,,Ty pako! Moje nový auto!" vyčetla jí. Natalia si odfrkla a zakoulela očima.
,,No tak sakra! Hej, vy paka u stromu! Já myslela, že máme bojovat!" zakřičela tentokrát Klarisa a nedočkavě bubnovala prsty po rukojetích jejích dvou pistolí. Susan se k ní otočila a s významným mlčením napnula svou černou mikinu, aby byl nápis na ní jasně vidět, a pak se plácla dlaněmi do stehen. Altair se jí předníma nohama opřela o stehna a začala se s ní láskyplně ňuňat.
,,My jsme jim úplně na háku," nevěřila svým očím Kelly. Začínal se v ní zvedat vztek. ,,Pravdu díš," zavolala na ni Zoe a dál je vesele ignorovaly. Kelly zúžila oči a roztáhla ruce. ,,Jak myslíte," zavrčela a chystala se je kouzlem přitisknout k zemi, ale Zoe jen zakmitala prsty a srazila ji tak do měkkého jehličí na kolena.
,,Hele, Altair, tahle se ti klaní," uchechtla se. Vlčice si odfrkla. ,,O důvod víc jí jednu vlepit. Do háje, klanění se ostatním je moje práce!" ušklíbla se. Kelly se snažila vymanit ze Zoeiny moci, jenže marně. Dívka si s ní hrála jako malé dítě s panenkou. ,,Nech ji!" vykřikla rozzlobeně Kaila a sáhla po šípu. Založila ho do tětivy a vystřelila na Zoe.
Altair prostě vyskočila a chňapla po střele. Sevřela ji mezi zuby a ušklíbla se. Překousla šíp vejpůl a nechala spadnout na zem. ,,Stejně to šlo moc doleva," zavolala na Bluebow a s klidem si začala čistit srst jako kočka. ,,Já už na to nemám nervy." vyhrkla Peggy a kouzlem podtrhla Zoe nohy. Plavovláska to nečekala, spadla a ztratila tak vládu nad Kelly. Ta okamžitě začala kouzlit.
,,Když boj, tak boj, barbíny," zavrčela Lucy a její okolí se stříbrně rozzářilo. Její aura začala vystřelovat modře svítící šípy, na klasickou střelbu z luku se tentokrát vykašlala. Peggy a Kelly vytáhly svoje kopie Stevova štítu, byly jim však na nic. Šípy z aury jimi jednoduše prošly a našly svůj cíl až v těle dívek. Tam se rozprskly a začaly jim soustavně ubírat sil.
,,To teda ne!" křikla Kelly a vyvolala velkou magickou tlakovou vlnu, která prudce udeřila do aury Lucy. Protože byla se šípy spojená, téměř nezmíněná díla projela přímo do mladé dívky. Ta jen tiše zalapala po dechu a zapotácela se. ,,Luc!" vyjekla Sis a rychle ji podepřela. Kelly v podstatě obrátila účinek šípů proti Lucy a té prudce klesly síly.
Hnědovláska se opřela o strom a zhluboka dýchala, v obličeji popelavě bledá a zpocená. ,,To... Bude dobrý..." máchla slabě rukou a snažila se nepodklesnout v kolenou. Altair rozzuřeně zavrčela a naježila se. Najednou už vůbec nepřipomínala roztomilého poslušného vlčka, teď se naštvala. A v hledáčku měla pětici Elites naproti, které se momentálně pohrdavě smály.
,,Lidi, Altair se naštvala..." varovala skupinku Zoe tiše. Vlčice pomalým krokem kráčela k Elitkám, které smích trochu přešel. ,,Hele, jejich plyšák," prohodila pohrdavě Klarisa a vytáhla pistole. Vystřelila z každé tři rány, ale Altair jednoduše proměnila kulky v neškodné stíny a nebezpečně pomalu se blížila. Instinktivně ucouvly.
,,Přijde vám to vtipné?" zavrčela tiše vlčice. ,,Přijde vám vtipné, že to Lucy muselo neskutečně bolet?" Znervózněly. ,,Protože, pro vaši smůlu, dámy..." Altair se zvedla na zadní tlapky a roztáhla křídla. Najednou byla vysoká jim po ramena. Nebezpečně se usmála. ,,... Jsem vládkyně bolesti." dokončila medovým hlasem a udeřila tlapkami o zem.
Pětice vykřikla bolestí. Měly pocit, jakoby jim někdo do břicha vrazil rozžhavené tupé nože a otáčel s nimi. Altair s krutým uspokojením složila křídla a ještě chvíli je nechala trpět, než sžíravou bolest zase odvolala.
,,Aha. Takže Altair přepla do Hela-módu." prohodila suše Susan. ,,Jdeme si to rozdat?" ušklíbla se nedočkavě a odjistila svou milovanou pistoli. Lucy už se otřepala a teď souhlasně kývla. V rukou se jí zjevila dvojice stříbrných mečů a ona s nimi zkusmo máchla. ,,Jdeme si to rozdat." potvrdila.
Tady je první část samotného smyslu povídky! XD
Vypadá to, že to bude mít dvě další části. Uvidíme, jak se mi to podaří rozkouskovat, snažím se to dělit na 700 slov... No, líbí se vám zatím povídka? Kdo myslíte, že vyhraje? Na čí jste straně? Pokuste se nebýt ovlivnění tím, že to píše Hunterka :D
ČTEŠ
,,FIGHT!" [Marvel fandom Elites vs. Hunters]
Rastgele~ Jednodílovka sepsaná za účelem vyřešení konfliktu ~ ,,I am oneshot of Wattpad and I'm burdened with glorious purpose. I've came to bargain peace between Elites and Hunters!" - tahle kniha OK, knížečko, tak zalez, popis píšu já! XD Takže, budou tu...