Natalia zakoulela očima, Altair však využila toho, že nedává pozor, vykroutila se jí a zacouvala za zbytek Hunterek. ,,Co vy tu děláte?" zeptala se Klarisa poněkud otráveným tónem. ,,Pokoušíme se zabránit tomu, abyste se navzájem povraždily," zavrčel Steve. Budil docela respekt, dokud mu teda kolem krku neskočila Sis a nevěnovali si láskyplné objetí.
,,Takže složte zbraně. Všechny, hned." vyzval je Tony. Jeho hlas zněl v helmě Iron Mana kovově. Ozvalo se hromadné vzdechání a pak řinčení, jak pistole, dýky, bojové týče a bůhví co ještě popadalo na zem. ,,Já nemám problém je uškrtit holýma rukama," nadhodila posměšně Susan a hodila pohledem po domlácené Kelly, která se opírala o Peggy. Ta jí pohled vražedně oplatila, ale jen jedním okem. To druhé jí začínalo natékat.
,,Jste jak banda puberťaček, co se perou o kluka," odfrkl si Hawkeye. ,,Proboha, nemáte trochu rozumu? Já myslel, že jste už celkem inteligentní tvorové. Ne, ony se sejdou v lese a dají rvačku." Zakoulel očima. ,,A proč vlastně, sakra?" domáhal se vysvětlení.
,,Hunters-" začala Natalia obviňovacím tónem, Eve ji ale jednoduše překřičela.
,,Vytahovaly se a když jsme je uvědomili o tom, že na nás nemaj, začali nás neustále otravovat a provokovat. Tak jsme se domluvili na souboji, abysme konečně zjistili, kdo je teda lepší. No, a zrovna jsme jim to tu namrdávali, když jste tu přistáli." zakončila vítězně a založila si ruce na hrudi. Elites její gesto nazlobeně opětovaly.,,Ještě chvíli, a porazily bysme vás!" odsekla Klarisa a sevřela ruce, ve kterých jí začalo blikat rudé světlo, v pěst. ,,Ještě chvíli, a urvala bych tý náně hlavu." oponovala s klidem Susan. Lucy se uchechtla a pak se otočila k Avengers. ,,Takže nám prosím dejte ještě pár minutek. Uděláme z těhle barbín mašírku a pak klíďo přijdem na večeři, fajn?"
,,Tak pojď, micinko! Uvidíme, kdo komu nakope!" zavrčela navztekaně a vyzývavě Natalia a roztáhla křídla. ,,My vám, není to jasný?" zvedla Sis obočí a pomalým krokem se vydala k Hunters. ,,To teda není!" odsekla Kaila, než se však stačila strhnout hádka, Natasha zařvala: ,,DOST!"
Zmlkly a Altair se přikrčila. ,,Jste jak malý děcka! A abyste věděli, ani jeden tým není lepší!" uvedl Steve věci na pravou míru. ,,No, Susan má kámen reality, já jsem Krvevládkyně, máme tu Altair..." zamumlala tiše Lucy, Steve ji však sjel zamračeným pohledem a ona zmlkla.
,,Takže teď," přejel je očima, ,,teď se navzájem omluvíte, Altair vám spraví zranění a rozejdete se." přikázal. Kelly zakoulela očima. ,,No, a proč bysme tě měli poslechnout? Můžu je prostě zabít, dřív, než stačíš mrknout," vychloubala se, pak ji však zabolel natržený ret a ona se za něj se zasyčením chytila. Sis si odfrkla smíchy.
Thor se zamračil. ,,Proč?" zeptal se mile a pak se plácl do stehna. Altair s tázavým výrazem přiběhla. ,,Altair, z Měsíčního kamene se občas tvoří další, menšího vzrůstu, že je to tak?" zmínil veliký měsíční kámen v lese, kde Snáři žili. Kámen měl magickou moc a jednou za čas z něj vypadávaly maličké. Probíhaly u něj důležité rituály, obřady a korunovace. Altair kývla.
,,No... A některé mají moc kupříkladu... Krást schopnosti, že?" ujišťoval se. Vlčice opět mlčky souhlasila. ,,Takže pokud se rozhodnete dál mezi sebou vyvolávat rozboje, zbavíme vás vašich schopností." objasnil a široce se usmál.
Obě skupiny zalapaly po dechu. ,,Co- Cože?" zakňourala Peggy. ,,To- to nemůžete!" ,,No, je to v zájmu bezpečnosti světa, takže... Proč bychom nemohli?" usmál se nevinně Bruce a rozhodil rukama. ,,No, co na to říkáte. Přestanete bojovat, anebo budete raději bez svých dovedností?" zeptal se Steve vítězně. Dívky poraženecky zavzdychaly.
,,Omlouváme se, že jsme vám dokázali, že jste totální loseři." pronesla za celou skupinu Sis. Hawkeye zakoulel očima. ,,Nápodobně." zavrčela Natalia. Pak se otočily k Avengers. ,,Spokojení?!"
,,Naprosto. Teď si seberte ty vaše zbraně a od sebe. Okamžitě. A už vás nechci nikdy, ale nikdy vidět proti sobě. Je to jasné?" zeptal se důrazně Steve. ,,Jo," zahučely otráveně. Nastalo velké sesbírávání zbraní a uklízení je na svá místa. Susanina pistole ležela blízko té Kellyiny. Shlýbly se pro ni současně a dívka s kamenem zavrčela té druhé tiše do ucha, aby ji nikdo neslyšel:
,,Pokračování příště."
Tatatadááá konečně konec! XD
Takže nakonec vyhráli Avengers XD Ale můžete klidně rozjet vášnivou hádku o tom, kdo by vyhrál, kdyby tam nepřišli... A kolik by boj přežilo XDTakže, díky, že jste tuhle krátkou povídku četli, ve výsledku možná dění moc neuklidní, ale bavila mě psát XDDD
A pokud si opravdu přejete pokračování bojů, jako Susanino ,,Pokračování příště,", tak by stačila ta hádka v komentech XD
Draci s vámi, Altair ❤️
ČTEŠ
,,FIGHT!" [Marvel fandom Elites vs. Hunters]
De Todo~ Jednodílovka sepsaná za účelem vyřešení konfliktu ~ ,,I am oneshot of Wattpad and I'm burdened with glorious purpose. I've came to bargain peace between Elites and Hunters!" - tahle kniha OK, knížečko, tak zalez, popis píšu já! XD Takže, budou tu...