üç

10.7K 479 52
                                    

Çok mükemmel bir erkek: Eslem bugün niçin ağladın.

Çok mükemmel bir erkek: Sınavın da iyi geçmişti.

Çok mükemmel bir erkek: Bir sorun mu var?

Eslem: Ağladığımı görüp izledin değil mi beni? Çok bencilce!

Eslem: Hele ki neden ağladığımı biliyorken...

Çok mükemmel bir erkek: Amacım seni üzmek değildi aslında. Her neyse...

Eslem: Sorun değil. Senin günün nasıldı?

Çok mükemmel bir erkek: Ablamla kavgamız dışında gayet güzeldi.

Eslem: Demek ablan var. Eğer tanışırsak sence anlaşır mıyız?

Çok mükemmel bir erkek: Zannetmiyorum. O bayılır sana ama biraz darlar seni.

Çok mükemmel bir erkek: Sen rahatına düşkün bir insansın.

Eslem: Neden bana kendinden bahsetmiyorsun.

Eslem: Konuştuğum insanı tanımak isterim.

Çok mükemmel bir erkek: İki katlı bir evde annem, ablam ve ben yaşıyoruz.

Çok mükemmel bir erkek: Benim de dayım var ama pek anlaşamayız genelde.

Eslem: Niye ki?

Çok mükemmel bir erkek: Biraz alkolik bir adam birkaç kez kapıya dayanmışlığı oldu para almak için.

Eslem: Her neyse. Kendinden bahset.

Eslem: Huyların?

Çok mükemmel bir erkek: Normalde sıcak biriyimdir.

Çok mükemmel bir erkek: Ama şu an çevremdeki insanlarla pek anlaşamıyorum.

Çok mükemmel bir erkek: Eğer bir şeye kafa takarsam peşini bırakmam.

Eslem: Fark ettim onu. :D

Çok mükemmel bir erkek: Biraz da ben sorayım.

Çok mükemmel bir erkek: Beni kim olarak tahmin ediyorsun?

Eslem: Mesaj attığın yere bakılırsa Kaan veya arkadaşlarındansın diye düşünmüştüm.

Eslem: Ama az önce soğuk biriyim diyince o düşünce çürüdü.

Çok mükemmel bir erkek: Gerçekten zeki kızsın.

"Ozan koş çok önemli bir şey oldu!" Oflayarak kalktım. "Ne var abla?!" "Yemek hazır." Göz devirdim "Bayağı önemliymiş." Elini beline koyarak "Çağırsam gelmezdin!" "Annem gelmedi mi?" "Hayır bugün onun nöbet günü hastanede, unuttun mu?" Kafamı salladım. Yemeğin ortasına kadar konuşmadık.

"Sen de bir işe girsen çok iyi olacak!" "Niye dayım çalsın diye mi? Hem zaten ikiniz de çalışıyorsunuz. Bana gerek yok." "Gayet de var Ozan! Para zor kazanılıyor. Evin kirası derken. Kendimize bir şeyler alamıyoruz!" Ter ters baktım. "Peki iş ararım." Ablam da en yakın alışveriş merkezinde bir mağazada kasiyerdi. Annem hemşire.

"Afiyet olsun."
"Sana da. Ödev mi yapacaksın."
"Hayır desem?"
"Eh en azından yalan söylemiyorsun!" Pis pis sırıtarak odama gittim.

Bu sene seksen üstü notun yok. Gerçi çok da umrumda değil. Üniversite okumayı düşünmüyorum. Sanki lise mezunlarına hiç iş vermiyorlar! Şimdi ne kadar isyan etsem de yarın eve geç gelmeye razı olup iş arayacağımdan adım gibi eminim. Çünkü isteyen kişi ablam... Hayatımda değer verdiğim üç kadının arasında.

Annem, ablam ve Eslem...

Eslem benim hayatıma iki sene önce girmiş olsa da neredeyse her şeyim olmuştu. Alışkanlık değil, daha başka bir şey. Kelimelere sığmayan. Bu kadar düşünmüşken ona yazmasam ayıp olurdu değil mi?

Çok mükemmel bir erkek:
Kız oturup duruyordum aklıma geldin.

Çok mükemmel bir erkek: Nabün?

Aniden çevrimiçi oldu.

Eslem: Allah aşkına boş boş konuş da bir mola olsun bana da. Bak her zaman istemem.

Çok mükemmel bir erkek: Sınava mı çalışıyorsun?

Çok mükemmel bir erkek: Her neyse...

Çok mükemmel bir erkek: Sence kimim ben?

Eslem: Az önce dikkatimi kız Whatsapp grubumuzda bunu konuşuyorduk.

Eslem: Eh biraz fikrim olmuş olabilir.

Eslem: Başta herkes farklı şeyler söyledi ama hepimiz aynı isimde karar kıldık.

Eslem: Daha fazla saklanma Bora. Buldum seni.

Çok mükemmel bir erkek: Gerçekten mi? Bora mı?

Çok mükemmel bir erkek: Üzdün beni Eslem.

Çok mükemmel bir erkek: Ben sosyal değilim dedim. Asosyalim demedim.

Eslem: Annem çağırdı. Bay bay.

Çok mükemmel bir erkek: Bay bay.
Görüldü

Sen Kimsin?  | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin