"Kanka şurdaki çocuk olabilir mi?" "Sence o asosyal gibi duruyor mu?!" Göz devirdi. Evet A kim olabilir diye araştırma yapıyorduk. Eşit ağırlık 1'in kapısından girdiğimizde herkes boş boş bakmıştı bize. Çünkü çok saçma bir giriş yapmıştık.
Herkes yaptıklarına döndü: Ozan ön sıradaki Kaan'a oturduğu sıradan bağırıyor, kızın teki elindeki kağıdı buruşturup çöpe isabet ettirmeye çalışıyordu. Arkadaki Gizem, Selen, Mira üçlüsü kahkahalarla Batıkan'ın anlattıklarına gülüyordu. Burada da bir şey yoktu. Dil 2 sınıfındaysa zaten 3 erkek vardı ve hepsini tanıyordum. Böyle şeyler gelmezdi akıllarına.
Sütlerimizi alıp dizildik kantinde herhangi bir masaya. Buket başladı: "Bence birisi rol yapıyor!" Yuşa "Haklı olabilirsin, hiçbiri sana anlattığı kişiye benzemiyor." Şeyma atıldı "Belki iyi rol yapıyordur," "Ya da öyle birisi yok da beni kandırıyorlar..." diye sonlandırdım.
Masamıza bir sandalye çekildi "Kim kandırıyor benim kankamığğ?" diye çığırdı Sarp. "Yok bir şey konuşuyoruz öylece." "Yemem ben bu lafları hanım hanım." İrem'e baktım. Anlatayım mı diye, o bizim grubumuzun en iyi düşüneniydi. Göz kırptı bana. Bir nevi evetti bu.
"Öncelikle bana kanka deme." Kafasını sallamakla yetindi "Birisi bana yazıyor. Henüz pek zaman geçmedi ama kendi hakkında çok açık veriyor. Onu arıyoruz." "Ooo gizli hayranlarım var dikkat diyorsun!" "Evet." Telefonum titredi.
A: Gezdiniz tüm sınıfları.
A: Ama bulamadın beni.
A: Ben mi iyi saklanıyorum, yoksa sen mi bulamıyorsun?
Eslem: İlki.
Eslem: Dediğin gibi seni bulmamdan korkup rol yapıyorsun.
Eslem: Seni bulacağım A.
A: Bul beni. Gaza geldim şu an aşırı.
A: Hadi göster nasıl buluyorsun.
Eslem: Görelim!
Zille bölündü konuşmamız. Sınıfa çıktığımda sıramın üstünde bir not vardı. "Bul beni kaybolmuşum" yazıyordu. Fısıldadım "Bulacağım
seni A."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kimsin? | Texting
Historia CortaAnonim: Arkandaki oğlan niye sana bakıyor lan?! Eslem: Sen kimsin yahu? Anonim: Beni boşver! O kim? Eslem: Dayım! Anonim: Dalga geçme Eslem o kim! Eslem: Lan dayım oğlum niye inanmıyorsun. Annemin kardeşi. Ne biçim anonimsin sen. Bir araştır önce...