1. Kapitola - Stretneme Sa V Líščej Nore

116 12 8
                                    

Slnko sa zdvíhalo nad horizont a jeho lúče príjemne hriali ryšavú alfu na tele . Kiraisha vytušila ďalší veľmi horúci letný deň . Vlčica vstala , pretiahla sa ako mačka a zoskočila zo skaly . Keď sa obzrela po tábore , zistila že nikto ešte nie je hore . Preklusala tábor , mierne si zívla a prezrela si kopu naloveného jedla . Prepočítala si , že keď sa hlavná päťka mierne uskromní, tak im to vydrží na celý deň . Lovkyne boli v tomto období veľmi úspešné , hlavne Liana . Kiraisha síce vedela že k Lianinej úspešnosti prispieva viac, než radosť z lovu , niečo omnoho viac temné. Len predsa, bola staršia sestra zety Nyaly . Pokiaľ ale lovila a dodržiavala pravidlá svorky, Kiraishe to bolo jedno .  Alfa za sebou začula kroky a v zápätí sa o jej bok otrela jemná teplá srsť . Dalila , pomyslela si . 
 " Kiraisha , ty si zase nespala ?" opýtala sa jemne a ospalo Dalila . "Ja jednoducho ... Nemôžem. Povedala som že sa o tom nechcem baviť ," trpko odvetila Kiraisha . Ale ako dlho toto môže pokračovať !? Nie je to pre teba zdravé ! pomyslela si Dalila ale svoje myšlienky nevyslovila . "Dali , keď dovolíš , zmením tému . Tie horúčavy tu sú neskutočné a neznesiteľné . Rozmýšľam že by som dala svorke deň voľna a išli by sme sa osviežiť tam kde sa potok stretáva s riekou ," povedala Kiraisha . Dali sa zablysli šibalské zelené oči . "To je skvelý nápad !" zachichotala sa . 

Svorka sa pohybovala v dlhej karaváne , na ktorej čele bola sebavedomá Alfa. Na jej úplnom konci sa plahočil Bellamy , omega alebo ako ho väčšina členov svorky volala "najnižší z najnižších" . Obyčajne by malý vlk mal oči iba pre Deivita , omegu takmer na čele omegov spoločne s Fangom , ale dnes nejak nemal svoj deň . Bellamy bol dosť uzavretý a mlčanlivý , ale dnes to bolo najviac vidieť . Síce vlk nebol nijak dobrý v love , ani v boji ale mal dobrý cit pre robenie prácu omég - vystielanie pelechov . Alfa si to nechcela priznať , ale celkom si omegu obľúbila , po tom čo Dalila tak vychválila jeho prácu na pelechoch. 

Vlčice a vlci onedlho došli k svojmu cieľu . Okolo rieky a potoka bola celkom malá čistinka kde rástla jemná tráva a listy . Na nej sa takisto týčil obrovský vyvrátený parez stromu , ktorý obklopovali kamene posiate hrubou vrstvou machu. Kmeň bol o dva a pol hlavy vyšší než samotná Kiraisha. Miesto, kde sa pomerne plytký potok vylieval do o dosť hlbšej rieky oddeľovala takou hranicou hrubá vetva . Ako prvá si ľahla Alfa, do miesta kde bol najväčší tieň a chládok - hneď pod parez . Dalila si ľahla vedľa nej a postupne sa celá svorka rozmiestnila po okolí . Biela hliadkarka s dymovo šedým chrbtom Daphne si so svojím života plný bruchom ľahla opatrne k jednému z balvanov. Willow ju z diaľky pozorovala a v očiach jej bol vidno zármutok ale aj závisť . Bola síce pravda , že Daphne o samcov nemala záujem , ale chcela šteňatá . S Fangom si dosť dobre rozumeli a Daphne ho mala dosť rada , aj keď iba platonicky . Šteňatá boli jeho a jej to vôbec nevadilo . Vlčica sa tešila, kedy bude môcť svoje deti uspávať uspávankami, čo sama vymyslela, keď sa prechádzala lesom a inšpirovala vtáctvom. 

Liana vošla do potoka a začala si chladiť nohy . Vankúšiky na labách ju z horúčavy pálili . Síce z vody získala mierne potešenie , ale nakoniec  z vody vyliezla a zvalila sa na trávu vedľa Nyaly . Liana svojej sestre začala čistiť kožuch , ako by to urobila matka svojmu vĺčaťu .

Uma , Nava a Nuru sa rozhodli vojsť si do plytkejšej časti rieky a všeljako sa tam hrať a striekať po sebe vodu . "Ako malé deti" poznamenala Dalila . " Počúvaj , čo keby si ich tam išla strážiť ? Ešte sa mi utopia,"  zachichotala sa Kiraisha . Dalila sa usmiala a išla si sadnúť bližšie k rieke aby mohla na tri prerastené vĺčatá dozerať . Nava sa v rieke rozmachla labou a stihla aj Dalile streliť nejakú tú spŕšku vody do tváre . Tá sa iba zazubila a skočila do rieky za nimi , jej to odplatiť. Jemne chytila Nave ucho a potiahla zaň. Má len predsa ten materinský cit ... pomyslela si Kiraisha , pozorujúc ich .

Leash a Mallowi odvážne preplávali až do stredu rieky, a aj na jej druhý okraj . Mallowi to išlo ako keby sa ani nenarodila ako vlčica, ale vydra. Na druhej strane Leash tej to išlo o niečo horšie. Ale lepší spôsob ako sa momentálne poriadne schladiť nebol. Keď doplávali , Mallowi išla plávať ďalej a Leash si ľahla do trávy. Tmavo šedá vlčica pozorovala Willow ako nepekne gáni na zetu . Toto neveští nič dobré , pomyslela si .

Krémová vlčica sa nevšimne predrala zástupom iných oddychujúcich vlčíc , až došla k hnedému omegovi . Ľahla si vedľa neho , olízla ho za uchom a na chvíľu si položila hlavu na jeho  rameno . "Stretneme sa tesne pred polnocou v líščej nore , " zašepkala mu do ucha . Potom sa zdvihla a bez toho, aby si to niekto všimol , odkráčala preč . Tá Dakota je ale pokušnica , pousmial sa v duchu Deivit . Zatvoril oči a užíval si jemný vánok čo mu vial do srsti .

Leash na chvíľu spustila z Willow oči, aby sa pozrela po ostatných členoch . Všimla si Daphne , ako šťastne leží so svojím bruchom . Leash vedela z toho čo jej rozprávala že sa na vĺčatá veľmi teší . Ale čo ak skončí ako Willow ? Zamyslela sa , to by ju úplne zničilo , to je isté . Vlčica si po chvíli všimla ako sa Willowine oči rozžiarili nad niečím čo sa blížilo v tráve . Keď sa lepšie pozrela, zistila že je to had. Blížil sa priamo k Zete . Leash , nehľadiac na svoj vlastný život sa vrhla po plazu . Využila moment prekvapenia a zahryzla sa hadovi do krku . Drsné hadie šupiny jej dráždili jazyk . Liana, keď si ju všimla, prenikavo vykríkla  a tým v podstate privolala celú svorku , od Alfy až po Bellamyho . Vlčica držala hada v tlame a obzrela sa po Willow . Stále sa doteraz krčila v tráve a v očiach jej bol vidieť zármutok . Ona fakt chcela aby ten had Zetu napadol ? zamyslela sa Leash ."Ten had je pekne jedovatý , smrteľne jedovatý" poznamenala Nuru keď si hada v Leashinej tlame lepšie prezrela . " Za to môže Willow ! Ona si hada všimla a nič neurobila ! " vrešťala hystericky Liana . Willow vstala, otriasla zo srsti kusy trávy a podišla k Liane a zároveň pred Alfu . "Nevšimla som si ho. Nedávala som pozor , premýšľala som nad inými vecami," povedala viery hodne a na znak hanby z nevšímavosti sklonila hlavu. Alfa to uznala, že to sa stať mohlo . Liana a aj po novom Nyala na ňu ale nepekne prskali a vrčali . Leash pustila hada z tlamy a vydýchla si . Ale teraz hovorí že ho nevidela ... Neverím jej . Oči sa jej veľmi jasne tešili keď zbadala toho hada , pomyslela si .

Deivit pokladal opatrne jednu labu za druhou, aby pri svojom presune k líščej nore ho bolo čo najmenej počuť . Bol síce dosť ďaleko od tábora svorky a všetci už spali, ale to, že sa práve chystal s Dakotou robiť zakázanú vec , mu dalo pocit že svorka má uši všade . Mierne nervózne švihal chvostom . Došiel k nore . Bola to v podstate menšia diera v zemi a keby ste nedávali pozor tak do nej kľudne aj zapadnete. Deivit vstúpil do nory a oviala ho sladká vôňa . Pozrel na Dakotu , zaváhal ale nakoniec sa jej zmocnil .

Deivit sa vracal okľukou od cesty ktorou sa vracala Dakota

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Deivit sa vracal okľukou od cesty ktorou sa vracala Dakota . Krv mu divo prúdila v žilách a srdce sa mu ako keby chcelo vybiť z hrude . Priblížil sa k táboru a s úľavou zistil že Alfa si pravdepodobne ľahla k Bete. Potichu vošiel do pelechu omegov a ľahol si k Bellamymu . Hlavu si položil na jeho krk podobne ako Dakota skôr cez deň . Úsmev sa mu celý čas pohrával po tvári. Ponoril sa do svojich snov a nechal obidvoch vlkov za sebou.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Srry že je to úchylné , ale nuž ja budem písať príbehy iba bez servítky :D V médiach mesiac keď sa Deivit vracal z líščej nory . Takisto , rekordne dlhá story kapitola pre mňa :D .

Birch Valley Pack - Endless Winter✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora