Leash padol pohľad na niečo , z čoho sa jej ústa skrivili do znechutenej grimasy. Pár metrov od nej ležala Nuru, ktorá mala hlavu položenú na krku Sally . Nuru čiernu vlčicu olizovala za ušami, čo podľa starých zvykov robili iba páry . Ale veď ... Nuru je s Navou ! vrelo to v Leash. Drzosť Gammy, to ešte k tomu robiť takto neskrytá v tábore bola vrcholná. Prečo práve JA musím stále odhaľovať takéto nechutné zákutia našej svorky ?! vrčala v duchu . "Hej !" vykríkla na dve vlčice . Sally si ju pohotovo všimla a utiekla kde sa dalo. Ako sa čierna vlčica vysunula z pod druhej , Nuru tvrdo padla hlava na zem . Gamma otvorila oči, ktoré mala do teraz slastne zatvorené, len aby uvidela tmavo šedú vrčiacu vlčicu pred sebou . Nuru si sadla a opýtala sa tupo : "Čo potrebuješ Leash ?" Hliadkarke ešte viac navreli žily v tele . Nuru sa tvárila ako najväčšie neviniatko . " TY si Navina družka !" precedila medzi zuby , "Ako sa opovažuješ toto robiť ? Je to nechutné !" Nuru sa iba sladko usmiala a preafektovaným hlasom jej odpovedala . " Zlatko , myslíš si že TY mi budeš hovoriť čo môžem a čo nie ? Ja som gamma tejto svorky , jediná čo sa vyzná v liečivých bylinkách . Alfa by ma len veľmi ťažko vyhodila a Nava - tá sa o tomto mojom malom úlete nedozvie , že ?" dopovedala Nuru a na Leash žmurkla . Leash od zlosti pritisla uši k hlave a precedila medzi zuby : "Buď si istá , že sa to dozvie ." Tmavo šedá vlčica odišla do svojej nory . Ľahla si do pelechu a jej posledné myšlienky pred spaním boli : Určite toto nebolo prvýkrát čo to spravila ...
Na druhé ráno sa Willow zobudila, na podľa jej vlastných slov , škrekot lesných vtákov . Bola na tom zase mentálne lepšie . V hlave jej netrešťalo a hlas takmer vôbec už nepočula . Stále ale mala na mysli pomstu . Chce sa pomstiť Zete , to stále . Ale keďže ju takmer naposledy odhalili, už to nebude robiť tak okato . Dnes mala v pláne navštíviť Daphne , keďže sa jej narodili vĺčatá . Boli to dve samičky, našťastie, a Nuru bola prítomná pri celom pôrode . Biela vlčica vošla do nory , ktorá vyzerala ako vedľajší vchod do pelechu hlavnej päťky . Dôvod tohto zvláštneho dizajnu bol ten , že nora mala stabilnejší základ v podobe kameňov než napríklad pelechy hliadkarok , čo bol v postate upravený krík s norou. Willow oviala príjemná , sladká vôňa mlieka a pod vankúšikmi ucítila jemný vyhriaty mach . S Daphne sa v poslednom čase bavila najviac zo svorky , dokonca viac než s Deivitom, jej bratom, takže sa považovala za jej celkom dobrú kamarátku. Willow si mlčky ľahla vedľa Daphne a začala láskyplne čistiť jedno vĺča . Obidve vlčice boli celý čas ticho ale Willow v hlave okríkol jeden známy hlas : To mali byť tvoje vĺčatá !
Mallowi sa zakrádala k pelechu hlavnej päťky a obzerala si, či ju niekto neuvidí. Ale v tom ju zastavila Nava. S chudou hliadkarkou to strhlo, lebo si ju nevšimla všimnúť. Biela vlčica s čiernym chrbtom očividne nemala čo robiť , lebo jej práce okolo tábora sa už dávno skončili . "Nevadí ti keď sa pridám ?" opýtala sa láskavo. Asi si myslela že ide iba na hliadku. Mallowi to zaskočilo. " J... Jasné Delta !" odpovedala šokovane a snažila sa to uhrať. Bola z toho tak mimo , že neudržala ani očný kontakt a nervózne švihala chvostom. Hlasno sa obtrela o krík, ktorý tvoril lem tábora a ani jej to nevadilo. Hliadkarka sa cítila ako keby bola pristihnutá pri čine . Ako vyšli spoločne s Navou z tábora , srdce jej ešte stále rýchlo bilo . Čo by na toto povedala Nyala ? Že jej kradnem mach z pelechu a ňuchám k nemu na dobrú noc ? Na aké dno som to len klesla ? Prečo je láska taká slepá ? Nyala je moja adoptívna sestra , nemala by som to robiť ale neviem si pomô- Skôr než Mallowi si domyslela vetu nosom narazila do stromu , teda tresla hlavou do stromu naproti . Mallowi potriasla hlavou a trocha žltého ihličia spadlo zo stromu . Nava si to všimla a pobavene na to pozrela . Mallowi sa zahanbila a tvár jej očervenela . Delta jednoduchým pohybom chvosta naznačila aby išli ďalej . Vlčica iba pozrela na strom do ktorého narazila . Po líci jej stiekla slza ale tú rýchlo labou zotrela. Rozbehla sa za zase za Deltou.
Hoj :) Nedokážem sa donútiť ďalej písať tento filler , takže to ukončím tu xD . Yep , máme tu incest (ako nie úplne lebo sú to nevlastný súrodenci ale napr. v zákonoch USA sa to furt bere ako incest xD a žiadna akcia ešte medzi nimi nebola je to iba crush , chill ) . Jednoducho : potrebovala som nejakú roľu pre Mallowi a toto môj chorý mozog napadlo :D Ďalšia kapitola by mala zabrať omnoho menej času c": Willow tu má nejaké tie príznaky schizofrénie ale srať na to , nie ? :D
BINABASA MO ANG
Birch Valley Pack - Endless Winter✔️
FantasyV cez väčšinu ročných období neprístupnej kotline žije veľmi netradičná svorka kde samice zastávajú vysoké postavenia a samci môžu byť iba bezprávne omegy . Ale počas katastrof ktoré svorka musí zvládnuť , sa pravda začne postupne ukazovať a niektor...